Bývalá hlavná dizajnérka z Quantic Dream založila vlastnú firmu |
Caroline Marchal chce k hrám pritiahnuť publikum Breaking Bad seriálu
Caroline Marchal, bývalá hlavná dizajnérka v Quantic Dream, ktorá pracovala na Heavy Rain a Beyond Two Souls si založila vlastné štúdio Interior Night. V ňom pretaví svoje skúsenosti z tohto štýlu hier do nových emocionálnych ale zároveň zábavných zážitkoch.
Do Interior Night spolu s ňou odišlo niekoľko ďalších kľúčových vývojárov zo Sony a Quantic Dream. Spolu chcú osloviť publikum, ktoré nemusia hry tak zaujímať, ale páči sa im kvalitné vyrozprávanie príbehu. Chcú osloviť publikum, ktoré má napríklad rado Breaking Bad, alebo Fargo, ale hry nemusí.
Caroline má skúsenosti v tomto štýle z 11 ročného pôsobenia v Quantic Dream a 2 a pol roku v Sony London a hovorí, že vyrozprávané hry sú najlepší žáner, ako prilákať širšie týchto ľudí, pretože dobré príbehy majú univerzálne oslovenie.
Zatiaľ nie je jasné aká bude prvá hra firmy, ani na aké platformy bude, ale bude to pre veľké obrazovky, neskôr chcú skúsiť aj niečo menšie pre mobily. V každom prípade, nebudú to AAA tituly. Pôjdu po menších veciach a kratšom vývojovom cykle.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 65
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- RECENZIA: Horizon Forbidden West - Complete Edition (PC) 56
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 207
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193 zobraziť viac článkov >