Analytik: Lootboxy zarábajú až príliš veľa peňazí na to, aby ich firmy zrušili

Ak si myslíte, že lootboxy len tak zmiznú, mýlite sa. Zarábajú veľké peniaze

pridal saver 15.11.2017 o 19:08 pod hry
Analytik: Lootboxy zarábajú až príliš veľa peňazí na to, aby ich firmy zrušili

HRY > NOVINKY >

Trendom tohto roka sú lootboxy, ktoré sa síce core hráčom nepáčia, ale je to rovnako ako pri DLC, ľudia za to platia a tak to len tak nezmizne. Vysvetľuje to analytik z IDK agentúry, ten hovorí:

"Systém lootboxov prináša príliš veľa peňazí na to, aby ich firmy zastavili. Samozrejme, že hráči to považujú za znepokojivé, keďže je to zmena, ktorá nevedia ako bude fungovať."

Pri každom titule je to totiž iné, ale vôbec to nie je nové. Lootboxy sa pred rokmi postupne rozmohli v Čínskych free 2 play hrách, následne prešli do mobilných hier a nakoniec sa už udomácnilo aj v PC a konzolových tituloch za plnú cenu. Z veľkých 60 dolárových titulov s tým minulý rok prišiel Overwatch, ktorý zapracoval lootboxy ako doplnkové získavanie peňazí na to, aby mohli byť mapy a ďalší obsah zadarmo. Analytik k tomu hovorí:

"Hry sa stávajú službami, kde je spustenie hry len začiatkom speňaženia a veľké peniaze získajú z veľkej komunity, veľkej užívateľskej základne, ktorá sa hrá roky."

Pred lootboxami v multiplayerových hrách fungoval systém season passov, ktorý sa však veľmi neosvedči, totiž namiesto rozširovania komunity, komunitu zmenšoval. Videli sme to na Star Wars Battlefront 1:

"Existuje zákon o znižujúcich sa výnosoch, keď to ponúkate takýmto spôsobom, a ak je to naviazané na multiplayerový aspekt hry, záujem hráčov sa postupne znižuje. Ak ste obmedzený na hranie s ostatnými hráčmi, ktorí si zakúpili tento balík máp, stane sa to nakoniec zlou investíciou."

Nakoniec, aj preto už má Star Wars Battlefront II dvojka lootboxy, ktoré aj umožnia vydávať DLC obsah zadarmo. Samozrejme otázne je zapracovanie lootboxov, ale keďže ide o hru ako službu, všetko sa postupne môže dolaďovať, tak aby boli aj hráči aj peniaze.

A aká je alternatíva lootboxov? Napríklad priame platenie za lepšiu výzbroj, alebo iné za bonusy. Autori z Phoenix Labs to zaviedli napríklad v RPG Dauntless, ktorá v bete mala lootboxy, ale vo finálnej verzii to zmenili na kupovanie. Hovoria, že takto majú čistejší vzťah so svojimi hráčmi. 





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19541)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk