The Last of Us: Part II predstavuje novinky, postavy, zasadenie v Seattli a sľubuje plné odhalenie na E3 2018 |
Dozvedeli sme sa viac informácií o nových postavách, protagonisti Joela a Ellie nám zaspievali tajuplnú pesničku a tiež to, že v hre nie je nikto v bezpečí.
Ak ste si v nedeľu pomerne skoro privstali alebo pre istotu ani nešli spať, presne o 03:00 ráno ste mohli sledovať PlayStation Experience, ktoré hostilo panel, s pravdepodobne najočakávanejšou PS4 exkluzivitou - The Last of Us: Part II. Ten samozrejme priniesol nové informácie týkajúce sa hry, na ktoré mnohí netrpezlivo čakajú. Od samého začiatku boli na pódiu režisér Neil Druckmann, scenáristka Halley Gross a herci Ashley Johnson a Troy Baker, ktorí prepožičiavajú svoje hlasy hlavným protagonistom Ellie a Joelovi.
Druckmann spustil celú diskusiu slovami, že v The Last of Us Part II nikto nie je v bezpečí, čo zahŕňa aj dvojicu hlavných hrdinov. Ešte predtým sme však boli svedkami zádumčivej piesne Ashley a Troya, ktorí si strihli duet.
Scenáristka Gross, ktorá predtým písala z veľkej časti len pre televíziu spomenula, že pre ňu, ako pre fanúšika titulu je naozaj skľučujúce pomáhať pri tvorbe scenára. Druckmann dokonca upustil tajuplný náznak týkajúci sa tehotnej postavy v hre. Poďme ale k traileru z Paris Games Week. Okrem toho, že mnohých rozhorčil kvôli násiliu, ktoré zobrazoval, sme v ňom mohli vidieť aj niekoľko nových postáv.
Ian Alexander hrá postavu Leva, Victoria Grace sa predstaví v úlohe Yary a Laura Bailey hrá zatiaľ neznámu postavu, ktorú sme videli zavesenú. Pre Iana a Victoriu je to prvýkrát, čo hrajú postavy vo videohre. Ich postavy Lev a Yara sú súrodenci a herné modely sú kombináciou charakteristík oboch hercov, aby bola jasne vyjadrená táto myšlienka. Yara má 16 a Lev 13 rokov.
Laura Bailey sa môže pochváliť tým, že sama robila všetky kaskadérske kúsky svojej postavy, ktoré sme mohli vidieť v traileri. Niel Druckmann zmienil, že v hre zažijeme aj bezstarostné chvíle, no hlavná premisa príbehu sa týka prenasledovania spravodlivosti a chaotického šedého priestoru, ktorý sa nachádza medzi čiernou a bielou. Situácia zobrazená v traileri sa odohráva po tom, čo Yara a Lev opustili náboženský kult a kvôli okolnostiam na scéne sa napokon vyrovnávajú s niekym, koho by normálne nenávideli a videli v ňom menej než človeka.
V pokračovaní The Last of Us nikto naozaj nevie, ktorá skupina je zlá alebo aká strana je tá dobrá. Druckmann tiež potvrdil, že veľká časť hry sa odohráva v Seattli. Okrem toho sme sa tiež dozvedeli, že tím experimentuje s inovatívnym spôsobom rozprávania, kde máme čakať nejaké novinky. O nich sa však nebude do vydania hry hovoriť, čo je z dôvodu spoilerov pochopiteľné. Druckmann dokonca tvrdil, že vzhľadom na smerovanie a zmeny v dvojke budú fanúšikovia prvej hry, ktorým sa pokračovanie nebude páčiť. Ale to je podľa neho v poriadku.
Neil sa okrem toho dotkol tiež témy singleplayerových hier. Tvrdí, že v Naughty Dog budú navždy robiť lineárne hry pre jedného hráča založené na príbehu. Čo je vzhľadom na vysokú kvalitu ich titulov naozaj potešujúca správa. Podľa co - scenáristky Gross bola prvá hra tak úspešná preto, že jej postavy neboli umelé, ale išlo o autentické a zložité charaktery, ktoré robili dobré a zlé veci, vyjednávali s ťažkým svetom a riešili komplikovaný vzťah medzi sebou.
V prípade dvojky chce tím fanúšikov potešiť, no prioritou je správne posunúť Joela a Ellie a tiež zobraziť všetky ostatné postavy v hre autentickým spôsobom. Budú nás čakať ťažké konflikty, ktorými sa postavy budú zaoberať a budeme jasne vidieť ako rastú a menia sa. Od Grace tiež počujeme, že pozadie príbehu Yary je veľmi zložité.
Ak si dobre spomínate na prvý trailer, po jeho pozretí sa množili dohady, či je Joel živý alebo mŕtvy. Táto otázka nenechala chladné ani publikum na PSX, no nikomu sa nepodarilo tvorcov pritlačiť k tomu, aby tieto dohady potvrdili alebo vyvrátili.
Čo sa týka stavu hry, Druckmann spomenul, že veľa úrovní je už dokončených a vývoj je zhruba na 50 - 60%, ale dodal, že naozaj to nevie momentálne odhadnúť. Aktuálne má každý v Naughty Dog množstvo práce a členovia tímov pracujú na vlastných kusoch hry. Toto je vlastne jedna z najťažších etáp vývoja, pretože všetky tieto kusy sa musia spojiť a splynúť v jeden zážitok, ktorý Druckmann dúfa, že bude úžasný. Na margo hry tiež dodal, že bude veľká. Ostatne niečo podobné sme aj čakali, nakoľko prvý diel nebol vôbec krátky.
Panel končila co - scenáristka tým, že už videla časť hry, ktorá rozvlnila jej myseľ, prevýšila očakávania a stanovila nové. Za divákov sa tiež opýtala Druckmanna, kedy hru konečne bude môcť vidieť aj verejnosť. Ten sľúbil jej plné odhalenie na E3 2018, kde uvidíme aj prvý gameplay.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila megavýpredaj 20
- PS5 Pro má ponúknuť 45% rýchlejšiu grafiku ako PS5, pridá aj AI upscaling 327
- V PlayGoSmart práve spustili zľavy až do 70% 6
- RECENZIA: Robin Hood - Sherwood Builders 10
- PS5 konzola dostala nový update 25
- PS Plus Premium a Extra hry predstavené 50
- Pozrite si 23 minút z hrania českej FPS Gray Zone Warfare 18
- Star Citizen 1.0 sa blíži 54
- Na Steame odštartoval jarný výpredaj 49
- Epic zadarmo rozdáva Deus Ex Mankind Divided a The Bridge 40 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: Sony / Naughty Dog Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|