EA si patentovalo matchmaking na dlhšie hranie a aj na zarábanie, pridalo aj dynamickú náročnosť |
Nedávno sa nám objavil patent matchmakingu zameraného na zarábanie od Activisionu a teraz tu máme podobný od EA.
Nedávno sa nám objavil patent matchmakingu zameraného na zarábanie od Activisionu a teraz tu máme podobný od EA. Konkrétne EA má patent nazvaný Engagement Optimised Matchmaking (EOMM), ktorý je môže hráča viesť rôznymi smermi.
Patent je založený na úprave matchmakingu a to pre dlhšie hranie, retenciu, alebo na vyššie zárobky. Totiž systém sleduje ako hráte, ako dlho hráte bežne, vie kedy vás hra začína frustrovať a podľa toho môže upravovať ďalšie matchmakingy, aby vás neskôr dala dokopy so slabšími hráčmi, alebo naopak vie kedy míňate peniaze a motivuje vás na kupovanie ďalších zbraní napríklad.
Ďalší patent je Dynamic difficulty adjustment (DDA), ktorý je na použitie v singleplayer hrách, kde sa dynamicky zvyšuje alebo znižuje náročnosť podľa vášho výkonu a optimalizuje tak vyťaženie hráča počas celej hry. V testoch dosiahli o 9% vyššiu angažovanosť hráčov.
V zásade sú to len patenty a podobne ako pri Activisione, ťažko povedať, či budú aj reálne použité.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 188
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 263
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 62
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 96 zobraziť viac článkov >