Capcom už predáva 80 percent hier digitálne, fyzické plánuje ešte obmedziť |
Herný biznis prechádza zmenami, kde digitálne predaje zaberajú stále väčšie percento predaja.
Herný biznis prechádza zmenami, kde digitálne predaje zaberajú stále väčšie percento predaja. Capcom práve na stretnutí akcionárov ohlásil, že už má 80% hier predávaných digitálne a ide tento smer tlačiť ďalej.
Cieľom je dosiahnuť 10% retail predajov. Totiž z digitálu majú firmy viac peňazí, menej problémov s výrobou, majú okamžitú distribúciu po celom svete a prakticky úplne eliminujú bazár. Ako však hovoria, záleží to od zákazníkov:
„V konečnom dôsledku záleží na tom, ako sa naši zákazníci budú správať v budúcnosti, zatiaľ propagujeme našu digitálnu stratégiu s cieľom 90%, pretože niektorí zákazníci uprednostňujú fyzické disky,“ uviedla spoločnosť. „Naším cieľom je pokračovať v zvyšovaní nášho predaja s maximalizáciou výhod digitálneho predaja, medzi ktoré patrí možnosť ponúkať obsah na dlhšiu dobu a po celom svete.“
Teda v ich tituloch budeme vidieť viac dodatočného obsahu, keďže ich predaje tento rok ťahala Monster Hunter World: Iceborne expanzia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 138
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 191
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >