Naughty Dog stále nedokáže rozbehnúť stratégiu vývoja viacerých projektov naraz

Čoraz viac štúdií prechádza na stratégiu súbežného vývoja viacerých projektov, autori The Last of Us však na to zatiaľ nevedia nabehnúť

pridal jinxed 13.4.2021 o 20:09 pod hry
Naughty Dog stále nedokáže rozbehnúť stratégiu vývoja viacerých projektov naraz

HRY > NOVINKY >

O model multiprojektovej produkcie sa štúdio Naughty Dog pokúsilo už v roku 2009 po dokončení hry Uncharted 2: Among Thieves. Dizajnéri Bruce Straley a Neil Druckmann v tom čase vytvorili dva tímy: prvý riešil produkciu hry The Last of Us a druhý pracoval na treťom Uncharted.

Podľa viceprezidenta Naughty Dog Evana Wellsa nastal problém vtedy, keď projekt Uncharted 3 začal byť zvýhodňovaný na úkor The Last Of Us a čerpal z neho finančné prostriedky. Následne si tak štúdio nedokázalo udržať dve plné produkcie.

Hlavným dôvodom bola náročnosť projektu a vynaložené úsilie, ktoré nutne potrebovali na dokončenie Uncharted 3. Evan Wells tiež dodal, že aj keď štúdio teraz pracuje na viacerých projektoch súčasne, vždy sa nájde jeden titul, na ktorý sa celý tím sústredí viac.





Páči sa mi! (+1)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19626)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk