Horúcejší Hot Pursuit

Veľa ľudí chce od Need for Speed série, aby sa vrátila ku svojím základom.

pridal Coach 17.9.2021 o 7:24 pod používateľské recenzie

9.0

Veľa ľudí chce od Need for Speed série, aby sa vrátila ku svojím základom. Veľa z nich tvrdí, že to je Undreground prípadne Most Wanted. Pre mňa to je Hot Pursuit séria. NFS 3: Hot Pursuit a NFS 4: High Stakes sú pre mňa korene NFS série. Pretekári proti policajtom. Vďaka tomuto remasteru som sa vrátil to tých čias.

Dobre, možno zrovna Need for Speed Hot Pursuit 2010 nepotreboval remastrovať, ale poďme sa na to bližšie pozrieť. Pôvodná verzia na PC neobsahovala DLC obsah. Ten sa dostal iba na konzoly. Čož bola veľká škoda, keďže sme takto prišli o veľa skvelých áut. Napríklad moje obľúbené Lambo Sesto Elemento, Porsche 930, 959, legendárne Lambo Diablo alebo v tej dobre najrýchlejšie auto na svete Bugatti Veyron Super Sport. Tieto a mnohé ďalšie mašiny spolu s vylepšenými textúrami, pridanými objektami okolo cesty a upraveným nasvietením z toho spravili za mňa fajn remaster. Plus si môžete auto aj nafarbiť podľa svojich predstáv a multiplayer funguje naprieč všetkými platformami.

ford

Trocha som sa obával ovládania či ma bude baviť. Hrával som pomerne dosť Forzu Horizon 4 a jej jazdný model je veľmi dobre vyladený. Na moje prekvapenie hneď po pár pretekoch som si to začal užívať. NFS Hot Pursuit Remastered má síce nezvyčajný jazdný model, kde skoro každú zatáčku prechádzate driftom, ale je to zábavné a po pár závodoch vám do prejde do krvi. Párkrát sa mi stalo, že auto sa správalo čudno, čo následne skončilo búračkou, ale je to iba o zvyku. Musím pochváliť výber vozového parku. Nájdu sa tu veľmi zaujímavé kúsky, ktoré v iných hrách budete márne hľadať alebo sa objavia iba zriedkavo. Jedine škoda, že Ferrari medzi nimi nenájdete. Autá ponúknu aj taký drobný detail, ktorý ani vo Forze nenájdete. Môžete vypnúť a znova naštartovať motor alebo zhasnúť svetlá. Mám rád, keď autori do hier zakomponujú aj takéto drobnosti.

porsche

Veľmi sa mi páči aj systém ako sa v hre odomykajú autá. Nezbierate žiadne peniaze. Iba sa levelujete a to vám postupne odomyká autá. Vôbec sa netreba báť grindovania. Všetky autá sa dajú pomerne rýchlo odmoknúť. Hre možno chýba nejaký príbeh, ktorý by postup kariérou spríjemnil ale zas nie je to zásadný problém. Hot Pursuit Remastered je pohodovom jazdení, kde vypnete mozog a užijete si to. Avšak ak chcete zdolať všetky eventy na zlaté hodnotenie, vyžiada si to trochu úsilia. Eventov je dostatok a ponúkajú rôzne módy, ale za policajtov ich mohli pridať viac. Tam behom chvíle prejdete všetky.

Dobrou a zároveň zlou vecou v tejto hre je umelá inteligencia. Dobrá preto, lebo robí chyby ako hráč a nejde vždy perfektnú stopu, ale vie sa aj vybúrať alebo vraziť do auta z dopravy, ktorá je to mimochodom dosť otravná a často je na miestach kde vám prekáža, ale zas bez nej by to bola nuda. Tá horšia stránky AI je, že tu cítiť dosť silný rubber-banding efekt. Ak sa vám AI jazdci príliš vzdialia, tak postupne začnú spomaľovať a vy ich dobehnete. A zase naopak, ak ste vy príliš rýchli, tak AI zapne warp pohon a je behom chvíle pri vás.

lambo

Ku koncu musím ešte v krátkosti spomenúť vizuálnu stránku hry a soundtrack. Hot Pursuit Remastered vyzerá proste skvelo. Je to krásna čistá grafika bez zbytočných efektov. K tomuto sa pridá veľmi dobré namixovaný soundtrack obsahujúci rôzne skladby, ktoré vám ešte viac vtiahnu do jazdenia. Odporučil by som Need for Speed: Hot Pursuit Remastered si zahrať? Rozhodne áno, ak si chcete užiť arkádovú hrateľnosť a vyčistiť mozog je to pre vás. Dostanete hru s peknými autami, s krásnou grafikou a zábavnou hrateľnosťou.

napísal Coach 17.9.2021

Páči sa mi! (+5)

9.0