Technické pohľady na Just Cause 2

Pozrime sa, ako na maximálne nastavenia Just Cause 2 pre PC, tak aj na rozdiely medzi konzolovými verziami.

pridal saver 8.3.2010 o 11:28 pod hry
Technické pohľady na Just Cause 2

HRY > NOVINKY >

Pozrime sa, ako na maximálne nastavenia Just Cause 2 pre PC, tak aj na rozdiely medzi konzolovými verziami.

Začnime s konzolami, kde porovnanie spravilo Digital Foundry, ktoré obe verzie pochválilo. Obe majú slušný framerate, peknú viditeľnosť a na rozsiahlosť hry aj kvalitu. Malé rozdiely však sú, xboxová verzia ide prakticky na plynulých 30 fps, ale ak sa objaví výrazne náročná scéna, vypne v-sync a môže byť vidieť rozpolenie obrazu (podobne ako Gears, Alan Wake). PS3 má oproti tomu stále zapnutý v-sync a pri náročnejších scénach, framerate klesá aj k 20 fps. Xbox má 2xMSAA antialiasing, PS3 má 2x quincunx anti-aliasing, ktorý sa objavuje len na niektorých hranách. Obe konzoly majú lowres tiene, PS3 ich má mierne vyhladené. Xbox360 má zabudovaný aj motion blur v kamere. Zatiaľ je to len porovnanie dema, final verzia nám ešte príde.

PC je samozrejme ďalej, má ostré tiene, vyššie rozlíšenia, výrazne viac efektov, niektoré exkluzívne pre Nvidia karty ako kvalitnejšia voda alebo bokeh filter upravujúci svetlá. Obe ukázalo PCGH a aj keď voda s vlnkami je pekná (stále ďaleko od Crysisu), bokeh skôr obraz v pozadí rozmazáva aj keď niekomu sa ten efekt môže páčiť. Plus pridalo aj obrázky na maximálnych nastaveniach, ktoré však zrejme väčšina hráčov nebude mať problém dosiahnuť. Hra je na svoju rozsiahlosť, gigantickú viditeľnosť a efekty pekne zoptimalizovaná, aj keď aspoň priemerný dualcore procesor a priemernú grafiku treba na 30 fps mať. 

Oproti jednotke vidieť, že autori zapracovali na svojich procedurálnych algoritmoch generujúcich celú krajinu, vylepšili oblohu, samozrejme popridávali efekty, ale hlavne krajina bude rozmanitejšia - už to nebudú len zelené lúky a stromy, ale ako v deme vidíme, aj púšte, snehové pláne a prakticky masívna mapa nám skombinuje všetky možné prostredia aj rozsiahlejšie mestá. Možnosti sa rovnako rozšíria a to hlavne hákom, ale aj zapracovanou fyzikou.





Technické pohľady na Just Cause 2   Technické pohľady na Just Cause 2   Technické pohľady na Just Cause 2
Technické pohľady na Just Cause 2   Technické pohľady na Just Cause 2   Technické pohľady na Just Cause 2
Páči sa mi!

Zaradené pod: nvidia, xbox, geforce, ati, crysis






Xbox 360
PC
PS3

Vývoj: Square Enix / Avalanche Studios
Štýl: Akčná Adventúra
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 26. marec 2010
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19956)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk