Elder Scrolls Skyrim engine približený

Bethseda za uplynulé roky vyvinula nový Creation engine, ktorý bude poháňať ich nové hry.

PC
PS3
Xbox 360
pridal saver 18.1.2011 o 10:52 pod hry
Elder Scrolls Skyrim engine približený

HRY > NOVINKY >

Bethseda za uplynulé roky vyvinula nový Creation engine, ktorý bude poháňať ich nové hry. Prvou bude už ohlásený Elder Scrolls Skyrim.

Engine opísal v preview GameInformer je síce postavený na základoch predchádzajúceho Oblivion enginu, ale každá z častí bola prepracovaná, aby lepšie umožnila vyniknúť rozsiahlej krajine zaliatej v slnku a tieňoch. Svetlá a tiene budú plne dynamické a vylepšené bude aj streamovanie objektov a detailov v blízkosti postavy. Prepracovaný je aj systém zelene, kde predtým autori využívali speedtree, ale teraz vytvorili vlastnú platformu, ktoré umožní autorom vytvoriť hocijaký typ stromu, nadefinovať mu animácie a napríklad aj detaily ako váhu konárov, podľa ktorých sa strom bude správať vo vetre. Vietor a stromy budú napríklad zdôrazňovať nebezpečnú atmosféru vysoko v horách.

Skyrim je tentoraz viac zasnežený ako Cryrodiil. Preto Bethseda detailne prepracovala sneh a okrem jeho odleskov, reálneho padania zapracovala aj na jeho správaní sa podľa aktuálnej geografie, nadefinované je ako sa sneh správa pri dotyku s rôznymi objektmi, napríklad aby sa správne ukladal na stromoch, kameňoch, kríkoch.

Engine dostal aj AI vylepšenia a to napríklad v správaní obyvateľov sveta. Zatiaľ čo v Oblivione mali ľudia len 5-6 základných úloh, ktoré opakovali, alebo chodili dookola po meste. Teraz už budú mať svoje ciele, ich počínanie bude mať v danom prostredí zmysel. Ale AI sa vylepší aj v správaní ku vám a reakciám na vaše činy. Napríklad ak sa spriatelíte s NPC postavou a v noci jej vpadnete do domu môže vám umožniť prespať a ponúknuť vás jedlom, ak nie ste priateľ bude požadovať, aby ste odišli.

Celé to bude dotvárať Havok fyzika, ktorá je použitá ako na objekty, tak aj na animácie postáv. Eliminuje to skripty a pohyby a správanie postáv tak vyzerá prirodzene. Podobne prirodzený bude aj vývoj príbehu a prideľovanie questov, pre ktoré je vytvorená Radiant story utilita zadávajúca vám úlohy podľa toho kde ste ešte neboli, aký ste silný.


Páči sa mi!

Zaradené pod: xbox, ati




PC
PS3
Xbox 360

Vývoj: Bethesda / Bethesda
Štýl: RPG
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 11.11. 2011
 17.11. 2017 (,Switch)
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf
SECTOR MAGAZÍN
#98

PDF verzia

Online verzia
SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk