Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Elder Scrolls Skyrim engine približený

pridal saver 18.1.2011 o 10:52 pc ps3 xbox360


Bethseda za uplynulé roky vyvinula nový Creation engine, ktorý bude poháňať ich nové hry. Prvou bude už ohlásený Elder Scrolls Skyrim.

Engine opísal v preview GameInformer je síce postavený na základoch predchádzajúceho Oblivion enginu, ale každá z častí bola prepracovaná, aby lepšie umožnila vyniknúť rozsiahlej krajine zaliatej v slnku a tieňoch. Svetlá a tiene budú plne dynamické a vylepšené bude aj streamovanie objektov a detailov v blízkosti postavy. Prepracovaný je aj systém zelene, kde predtým autori využívali speedtree, ale teraz vytvorili vlastnú platformu, ktoré umožní autorom vytvoriť hocijaký typ stromu, nadefinovať mu animácie a napríklad aj detaily ako váhu konárov, podľa ktorých sa strom bude správať vo vetre. Vietor a stromy budú napríklad zdôrazňovať nebezpečnú atmosféru vysoko v horách.

Skyrim je tentoraz viac zasnežený ako Cryrodiil. Preto Bethseda detailne prepracovala sneh a okrem jeho odleskov, reálneho padania zapracovala aj na jeho správaní sa podľa aktuálnej geografie, nadefinované je ako sa sneh správa pri dotyku s rôznymi objektmi, napríklad aby sa správne ukladal na stromoch, kameňoch, kríkoch.

Engine dostal aj AI vylepšenia a to napríklad v správaní obyvateľov sveta. Zatiaľ čo v Oblivione mali ľudia len 5-6 základných úloh, ktoré opakovali, alebo chodili dookola po meste. Teraz už budú mať svoje ciele, ich počínanie bude mať v danom prostredí zmysel. Ale AI sa vylepší aj v správaní ku vám a reakciám na vaše činy. Napríklad ak sa spriatelíte s NPC postavou a v noci jej vpadnete do domu môže vám umožniť prespať a ponúknuť vás jedlom, ak nie ste priateľ bude požadovať, aby ste odišli.

Celé to bude dotvárať Havok fyzika, ktorá je použitá ako na objekty, tak aj na animácie postáv. Eliminuje to skripty a pohyby a správanie postáv tak vyzerá prirodzene. Podobne prirodzený bude aj vývoj príbehu a prideľovanie questov, pre ktoré je vytvorená Radiant story utilita zadávajúca vám úlohy podľa toho kde ste ešte neboli, aký ste silný.


Zaradené pod: xbox, ati,




<<<DOW II - Retribution otestuje multiplayer
predchádzajúca novinka

Hudobná RPG bude skladať bojové sekvencie >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Karta hry
Elder Scrolls: Skyrim Elder Scrolls: Skyrim
PC ps3 xbox360

button Bethesda / Bethesda
button RPG
button www.elderscrolls.com/

dátum vydania 11.11. 2011
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#69


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Príspevky
Autori Project Cars chcú viac tratí ako áut
bral by som aj nejake poriadne v prirode, napr nie...
AMD predstavuje HBM pamäte, pripravuje sa na ...
suhlasim s tym ze cpu od amd su pekne pozadu, no g...
Vývojári Red Dead Redemption cielia s ich ďal...
potrebujú zarobiť a nie ta pochopiť. čiže na pc si...
Vývojári Red Dead Redemption cielia s ich ďal...
the order je grafický asi najkrajšia hra, a ak nie...
Týždenník - Need for Speed odhalený, Zaklínač...
koľko profilov si mu už zabanoval? :)
Ako zaťaží Witcher 3 procesor a zaplní pamäť?
ziadne nieje... nechapes co som myslel ale to.je j...
Autori Project Cars chcú viac tratí ako áut
takze bude viac ako 150 trati.. tesim sa :d
Autori Project Cars chcú viac tratí ako áut
ja by som chcel aj volnu lokalitu nielen okruh aby...
Autori Project Cars chcú viac tratí ako áut
no hej ale ja som to chcel vyskusat v co najrealne...
Mod pridáva do GTA V hák z Just Cause
podla mna bol carom jc chaos a ten tam nejak nevid...
Japonské herné predaje klesli na úroveň, ktor...
ak sa ázijský trh neschopý tak s originálnymi hram...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2015 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk