Wii U špecifikácie? |
Nintendo zrejme nemá finálnu konfiguráciu určenú, ale už vieme s čím pracujú vývojári v devkitoch.
Nintendo zrejme nemá finálnu konfiguráciu určenú, ale už (pravdepodobne) vieme s čím pracujú vývojári v devkitoch. Špecifickácia vyzerá reálne a doplňuje informácie, ktoré sa už niekoľkokrát objavili a čiastočne ich potvrduje aj aktuálny oficiálny výpis špecifickácii.
Procesor - IBM PowerPC trojjadrový, 3MB L2 Cache
RAM - 3GB pamäte je v devkitoch, finálna konzola má mať 1.5GB. Toto je ale parameter, ktorý môže Nintendo do vydania aj zvýšiť podľa toho, akú cenu bude chcieť dosiahnuť.
Grafika - AMD Radeon 7xx čip nazvaný GPU7 s 32MB eDRAM (Xbox360 má 10MB), má podporu 4xMSAA pri 720p, alebo 1080p bez antialiasingu, tessellácia, compute shadere, 8192x8192 textúry
Zvuk - 120Mhz DSP, 6 kanálov nekompresovaných cez HDMI, 2 kanály pre ovládač
Pamäť - 512MB flashu pre systém, 8GB vnútorného flashu pre aplikácie.
Z ostatných detailov vieme, že ovládač má 6.2 palcový displej, 500 gramov a batéria vydrží 3-5 hodín bez nabitia, ale nabíjať sa môže aj popri hraní. Ku konozole sa budú dať pripojiť dva, ale pre streamovaní na aj ďalšiu obrazovku sa už framerate hry bude znižovať, ak napríklad pri jednom ovládači išla hra 60 fps, pri dvoch pôjde 30 fps.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 63
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 185
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133 zobraziť viac článkov >