Koniec sveta v podaní CryEngine 3 |
Tvorcovia Dear Esther menia technológiu a pracujú na apokalyptickej vízii Everybody’s Gone to the Rapture.
Literárny experiment Dear Esther po minuloročnom úspechu upevnil pozíciu artových hier na trhu a dokázal, že aj takáto forma interaktívnej zábavy je akceptovaná. Nezávislý tím thechineseroom odpovedá na svoj debut titulom nazvaným Everybody’s Gone to the Rapture.
S rovnomennou utópiou na morskom dne nemá nič spoločné, za to sa odvážne zaoberá ideou prežitia posledných okamihov pred nevyhnutným koncom sveta a kladie otázku ako by reagovali na apokalypsu obyčajní ľudia na zapadnutom vidieku? Podobne ako Dear Esther bude záležať na hráčovi, ako hlboko sa ponorí do príbehu a celú jeho interpretáciu nechá len a len na ňom.
Rapture však nebude obyčajnou prechádzkou bez štipky interakcie. Do vývoja udalostí budete môcť zasiahnuť manipulovaním s objektami (otváraním / zatváraním dverí) alebo nadväzovaním kontaktu s postavami. Hra vás dokonca bude za takéto činnosti odmeňovať, sprístupní napríklad cestu k lokalite, ktorá sa zdala byť nedostupnou.
Podľa servera BeefJack, ktorý sa rozprával s kreatívnym riaditeľom Danielom Pinchbeckom, svet Rapture nebude úplne opustený. V príbehu sa hovorí o šiestich postavách žijúcich svoje životy, ktoré nemusia nevyhnutne predstavovať mužov a ženy. Zatiaľ nie je rozhodnuté, či pôjde o skutočné postavy, alebo o symboly reprezentujúce ľudí, ktorí tam kedysi boli.
A keďže sa príbeh ladí až na poslednú chvíľu, môže sa v Rapture čokoľvek zmeniť. Možno pôjde aj odvrátiť apokalypsu. Možno sa pýtate, či má vôbec zmysel do niečoho zasahovať a ovplyvňovať dianie okolo vás, keď aj tak to všetko skončí. Pinchbeck vraví, že všetko môžete len pasívne sledovať. Svet sa nezastaví len pre to, že sa dívate.
Rapture bude poháňať CryEngine 3, čo je veľký skok od technológie Source Engine použitej v Dear Esther. V hre bude otvorený svet a vám bude daná absolútna voľnosť. “Ak by ste sa ho rozhodli prejsť diagonálne z jedného rohu do druhého, zabralo by vám to približne 20 minút.”
Na zasnívané prechádzky však nebude čas, hra je obmedzená presne na 60 minút. Po vypršaní limitu nastane koniec. Môžete sa však vrátiť na začiatok a vyskúšať zlepiť mozaiku toho, čo sa stane so svetom, postavami a vami. Rapture je navrhnutá tak, aby sa hrala znovu a znovu.
Koniec sveta zočíme počas budúceho leta.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 22
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 58
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133
- Apple toľko skúšalo utláčať konkurenciu, až naň práve americká vláda podala žalobu 126 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: The Chinese Room Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|