Deathfire má byť dobrodružnou a nebezpečnou RPG

Guido Hankel, známy vďaka RPG Planescape Torment, pripravuje novú ambicióznu hru na hrdinov.

pridal uni 18.4.2013 o 15:32 pod hry
Deathfire má byť  dobrodružnou a nebezpečnou RPG

HRY > NOVINKY >

Guido Henkel, ktorý mal prsty v klasike Planescape: Torment a jeho maskovaná tvár sa objavila aj na obale, pripravuje novú RPG, Deathfire.

Má to byť RPG v reálnom čase z pohľadu prvej osoby, založená na skupine a s dôrazom na príbeh. Namiesto otvoreného sveta uprednostní lineárny postup a inšpiráciou sú tituly Dungeon Master, Wizardry a Legend of Grimrock.

Súčasťou majú byť prvky, ktoré sú v bežných hrách iba načrtnuté,ale nie naplno využité. Príkladom je zemetrasenie, ktoré sa v bežných hrách prejaví len roztrasenou obrazovkou, ale v Deathfire to bude významnejšia udalosť. Pri trasení sa začnú uvoľňovať kamene, dvíhať kúdoly prachu a zo stropu padať úlomky. Postavy, na základe svojich štatistík,na to zareagujú prejavmi nesúhlasu a strachu, alebo naopak poženú ostatných, aby rýchlo napredovali ďalej. Cieľom je priniesť plnohodnotný zážitok, ktorý bude nebezpečný a dobrodružný.

Henkel už načrtol generovanie postáv v hre, kde bude na výber šesť rás (trpaslík, snežný elf, lesný elf, človek, hobit a tark) a osem povolaní (bojovník, križiak, skaut, tieňový tanečník, šaman, driod, čarodejník, kúzelník). Kombinácia rasy a povolania ovplyvní atribúty postavy ako je sila, šikovnosť, či charizma. Budú aj triedy zbraní, s ktorými môže postava lepšie alebo horšie manipulovať. Ďalší vplyv bude mať 34 charakterových čŕt rozložených do skupín ako sú odolnosti, telesné schopnosti, rýchlosť, prírodné danosti, remeselná výroba a mentálne schopnosti. Počíta sa aj s magickými schopnosťami. Zaujímavosťou budú negatívne atribúty, ktoré dotvoria osobnosť hrdinov a sem patrí náladovosť, strach z výšok, lakomosť, pesimizmus alebo arachnofóbia.

Deathfire bude fungovať na Unreal engine a snáď dopadne lepšie, ako Henkelov predošlý projekt Thorwalla, ktorý požadoval rovný milión dolárov v Kickstarteri, ale nedokázal  získať ani 50 000. Držíme palce.





Deathfire má byť  dobrodružnou a nebezpečnou RPG  Deathfire má byť  dobrodružnou a nebezpečnou RPG  Deathfire má byť  dobrodružnou a nebezpečnou RPG
Páči sa mi!






Deathfire má byť  dobrodružnou a nebezpečnou RPG

Vývoj: G3 Studios
Štýl: RPG
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19513)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk