Xbox One hry nevyužijú plný výkon konzoly

Hry na Xbox One budú môcť byť zapauzované aj suspendované s tým, že si zapamätajú posledný stav. Zároveň budú môcť využívať 5 GB RAM, 90 % GPU a šesť jadier procesora.

pridal saver 24.5.2013 o 23:14 pod hry
Xbox One hry nevyužijú plný výkon konzoly

HRY > NOVINKY >

Podľa informácii, ktoré získalo Kotaku, hry na Xbox One budú môcť byť zapauzované a aj suspendované s tým, že si zapamätajú posledný stav. Zároveň však nebudú môcť využiť plný výkon konzoly.

Hry totiž môžu voľne využívať len šesť jadier procesora (dve jadrá si rezervuje systém) a zároveň môžu využívať len 90 % grafického čipu. 10 % je určených pre systém a sekundárne aplikácie v pozadí a žiaľ hrám to bude uberať framerate (ak by mala PS4 plný čas grafického procesora na hry, tak je Xbox pomalší o 40 %). A ako vieme, systém si z Xboxu rezervuje ešte 3 GB z celkovej 8 GB RAM.

Podobné orezania boli aj pri poslednej generácii, ale záťaž systémom bola nižšia, teraz pre multitasking/Kinect/grabovanie Microsoft vyčlení viac. Tieto údaje sa však postupne počas vývoja upravujú a uvidíme, či to tak bude aj v novej generácii.

Čo sa týka samotných stavov hry, tých je päť a budú to:

1. Running - hra beží naplno, využíva 5 GB RAM, 90% GPU a šesť jadier CPU.

2. Constrained - hra beží v pozadí využíva 5 GB RAM, 45 % GPU, ak je v okne a 10 % GPU, ak ju nevidno.

3. Suspended - hra je v pamäti (5 GB), ale nebeží, nevyužíva procesor ani grafický čip. Užívateľ je teda v menu alebo v inej aplikácii.

4. NotRunning - hra nebeží, teda nebola spustená, alebo pri poslednom spustení neukončila proces korektne.

5. Terminated - hra bežala, ale bola štandardne zrušená a systém uložil jej posledný stav. Keď bude nabudúce spustená, nahrá sa jej predchádzajúci stav. Teda žiadny checkpoint, ale úplne rovnaká situácia, v ktorej ste hru vypli, bez akéhokoľvek menu alebo dodatočného nahrávania levelu.

Celé je to veľmi podobné ako u Windows 8 systému v Metro aplikáciách a hlavne ukladanie posledného stavu v hrách je pozitívna vec, už nebude potrebný návrat na checkpointy. Len hru spustíte a hráte ďalej. Vzhľadom na inštalácie nebude treba ani vkladať disk.





Páči sa mi!

Zaradené pod: xbox, hardver






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19627)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk