O koľko sa dá zrýchliť OpenGL? Nvidia hovorí, že aj 15-násobne |
Zrazu všetci zistili, že veci sa dajú robiť rýchlejšie. Otázne je nakoľko je to reálne. Všetci totiž hádžu čísla ako 2x, 3x, najnovšie pri OpenGL dokonca 7x alebo 15x zvýšenie rýchlosti grafiky.
Zrazu všetci zistili, že veci sa dajú robiť rýchlejšie. Otázne je nakoľko je to reálne. Všetci totiž hádžu čísla ako 50% ale najnovšie pri OpenGL dokonca 7x alebo 15x zvýšenie rýchlosti grafiky.
Konkrétne Nvidia sa dostala z 1.3 násobného zrýchlenia OpenGL, k 15-násobnému zrýchleniu, ktoré môžu vývojári dosiahnuť len s malými optimalizáciami. Teória určite pekná ale z ohľadu fps nereálna, pôjde skôr o 15-násobné zrýchlenie zadávania inštrukcii grafickej karte, ktoré chcú dosiahnuť takmer s nulovým overheadom pri ovládačoch. Reálne to však na rýchlych procesoroch spraví len niekoľko fps naviac, na pomalších procesoroch aj niekoľko desiatok fps, určite však z 30 fps len tak nedosiahnete zrazu 450 fps.
Na 130 stránkach prezentácie si o tom môžete urobiť bližší obraz.
Nvidia to už v januári približovala na Steam konferencii:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 78
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 49
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 110
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >