Microsoft to s virtuálnou realitou myslí vážne, do nákupu patentov investoval 150 miliónov dolárov

Transakcia obsahovala hlavne patenty týkajúce sa displejov vhodných na zobrazovanie informácií v tesnej blízkosti oka.

pridal roberto 28.3.2014 o 10:04 pod hry
Microsoft to s virtuálnou realitou myslí vážne, do nákupu patentov investoval 150 miliónov dolárov

HRY > NOVINKY >

Síce sa Microsoft nepleskol po vrecku tak ako Facebook, ktorý kúpil celú spoločnosť vlastniacu Oculus Rift, ale kúpil patenty za 150 miliónov amerických dolárov sú slušným základom a v súčasnej dobe možno aj nevyhnutnosťou pre naštartovanie čohosi väčšieho. Microsoft odkúpil duševné vlastníctvo firmy Osterhout Design Group, úzkoprofilovej spoločnosti zameranej na "nositeľné počítače", ktorá svoje produkty a poznatky obyčajne predáva vládnym organizáciám, hlavne vojenským.

O spoločnosti ODC by sme v budúcnosti mohli počuť znova, pretože údajne Microsoft odkúpil iba niekoľko konkrétnych patentov a firma už pripravuje ďalšiu generáciu, na ktorú by Microsoft nemal mať žiadne práva.

Z celkovo 81 patentov predaných Microsoftu, majú najväčšiu cenu tie, ktoré sa zaoberajú technológiou displejov určených na zobrazovanie informácií v tesnej blízkosti očí. Dôležitý by ale mohol byť aj patent, venujúci sa spojeniu headsetu a niečoho, čo sa podobá náramkovým hodinkám.

Microsoft to s virtuálnou realitou myslí vážne, do nákupu patentov investoval 150 miliónov dolárov

K informáciám o konkurencií pre Oculus Rift sa už vyjadril aj Mark Zuckerberg. Ten je presvedčený, že Sony aj Microsoft zamerajú svoju pozornosť výhradne na využitie VR zariadení v hernom priemysle, pokým Oculus poskytne širokú škálu možností využitia.

Zuckerbergové slová ale nezostali bez odozvy, tá však neprišla zo strany Microsoftu, ale priamo z vývojárskej firmy Osterhout Design a úst jej šéfa, zakladateľa a vlastníka - Ralpha Osterhouta. Ten je prekvapený, že Zuckerberg zaplatil dve miliardy za niečo, čo ani nedokáže fungovať samostatne, ale musí byť zapojené do niečoho ďalšieho a hlavne pochybuje, že sa Oculus rýchlo rozšíri medzi bežných ľudí. Dôvodom by mala byť vysoká hmotnosť zariadenia, ktorá po čase preťažuje krčné svalstvo.





Páči sa mi!







Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19595)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk