Avalanche ukázal rozdiely medzi Radeonom HD7970 a nextgen konzolami |
Avalanche studios na svojej prezentácii na GDC priblížilo rozdiely medzi HD7970, Xbox One a PS4 v priepustnosti.
HARDWARE > NOVINKY >
Avalanche studios, tvorcovia Just Cause na svojej prezentácii na GDC priblížili rozdiely medzi HD7970, Xbox One a PS4 v priepustnosti grafík. Konkrétne sa ich prezentácia orientovala na optimalizáciu low level shadrov a ROP. ROP prakticky ukazuje koľko pixelov dokáže karta naraz vypustiť, alebo v akej kvalite. Konkrétne ukázali, že HD7970 dokáže pracovať v 128bitovom formáre textúr, PS4 64-bitovom, Xbox One má dve cesty a to buď využívať komplikovanejší 64 bitový prístup s renderovaním cez ESRAM, alebo renderovať cez DDR3 a používať typickú 32bitovú textúru.
Plnú prezentáciu nájdete tu.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 65
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- RECENZIA: Horizon Forbidden West - Complete Edition (PC) 54
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 204
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193 zobraziť viac článkov >