Komentár: Aké boli E3 tlačovky?

Aj napriek tomu, že každá zo spoločností predvádzala odlišné portfólio hier, mali mnoho spoločného.

pridal spacejunker 10.6.2014 o 17:24 pod hry
Komentár: Aké boli E3 tlačovky?

HRY > NOVINKY >

Vyvrátili sa špekulácie, splnili očakávania, nastavili nové méty, oznámili dátumy vydania a hlavne, ukázali sa hry. Taký je priebeh každej jednej tlačovej konferencie na E3. Aj napriek tomu, že každá zo spoločností predvádzala odlišné portfólio hier, mali mnoho spoločného.

Začnem hrami a tým, prečo sa im nedostáva uznania od ľudí, ktorí hry nehrajú. Za všetky tie zlámané kosti, vystrelené zásobníky, hodené granáty iba jeden príklad - záverečná scéna z ukážky Assassin’s Creed Unity z pohľadu obete, ktorej hlava je narazená na kôl. Hráči skandovali a potleskom oslavovali zverstvo rovnako búrlivo ako lynčujúce NPC postavy na námestí.

Zo všetkých spoločností sa iba Sony unúvala dať priestor hrám, v ktorých sa: nestrieľa, nebojuje, nepreteká. Áno je tu ešte EA so Sims 4, no tejto hre nikto netlieskal, ale počas jej prezentácie sa venoval e-mailom. Už, už by bola aj UFC ignorovaná, ale keď Bruce Lee začal útočiť na hlavu súpera, zviera v publiku ožilo a pri KO uznanlivo jednohlasne vzdychlo “Uuuuuf”.

Komentár: Aké boli E3 tlačovky?

Nemám problém s násilím ani s kompetitívnou náturou, je to však jedna z prekážok, prečo sa na herný biznis dívajú nezasvätení tak ako sa dívajú. Jedna filozofia je všetkým firmám blízka - centrom diania je hráč.

Firmy sú pripravené počúvať, prinášajú staré klasiky a prispôsobujú sa potrebám komunity. Najpružnejšia je Sony, ktorá už po druhýkrát má hráčov omotaných okolo prsta. Čo na tom, že z mnohých hier sme videli iba nákladné CGI trailery alebo len artwork.

Dôležité je, že vieme, že hry, ktoré sme nevideli, prichádzajú.

Ak nám - hráčom - stačia prísľuby lepšej budúcnosti (konkrétne roku 2015) a chceme hrať len nové diely z už zabehnutých sérií, nečudujme sa, keď každý rok vyjde Assassin’s Creed alebo Battlefield. Čo chceme, to dostaneme. Firmy počúvajú. Milujem MGS, milujem Uncharted, ale už som tam bol a chcem preskúmať nové svety.

Požičiam si slová prezidenta SCEA Shawna Laydena: chcem odvážne kráčať tam, kam sa nik iný neodvážil.

Aj preto u mňa boduje na plnej čiare No Man’s Sky. Páči sa mi otvorenosť veľkých spoločností, cením si ich úprimnosť a radikálne zmenenú komunikáciu, ale nezabúdajte, že hry sú biznis. Nenechajte si otierať med okolo úst.

Z drobných poznatkov: Microsoft sa neunúval hovoriť o svojej najúspešnejšej konzole - Xbox 360, zato počas Sony bola menovaná; ešte stále sa vyrábajú nákladné CGI trailery; žiadna z hier predstavených pár dní pred E3 nedostala priestor počas tlačoviek; Microsoft objavil 1080p @ 60 fps; už nestačia DLC, ale o priazeň hráčov sa bojuje jedinečným obsahom do hier exkluzívnym pre jednu alebo druhú platformu.

Komentár: Aké boli E3 tlačovky?





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19596)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk