Dean Hall: DayZ prechádza na nový engine

Už nechcú byť spájaní s VR enginom, takže odteraz hra beží na engine Infusion. Zmena však bude menšia, ako by sa mohlo zdať.

pridal roberto 13.6.2014 o 16:34 pod hry
Dean Hall: DayZ prechádza na nový engine

HRY > NOVINKY >

Vody E3 sa rozhodol rozvíriť aj autor pripravovaného MMO zombie survival titulu DayZ, Dean "Rocket" Hall. Fanúšikom prezradil, že hra nevyjde na VR engine.

"Myslím, že všetkých prekvapí správa, že prechádzame na nový engine", zaujal pozornosť Hall prostredníctvom Reddit AMA. "Infusion nám umožní využívať DirectX 10 aj 11 a tiež budeme môcť zapracovať dynamické osvetlenie, takže sa už nebude môcť stať, že by lampáše svietili aj cez stenu. Vylepšenia sa dotknú aj dynamických tieňov a ďalších, podobných vecí."

Hallovo vyjadrenie so sebou prinieslo viac otázok ako odpovedí, senzačná správa však mala veľmi krátky život. Veci rýchlo na správnu mieru uviedol producent DayZ, Brian Hicks.

"DayZ začínalo na základoch VR enginu. V posledných mesiacoch sme v ňom ale poriadne poupratovali, pridali nové funkcie, množstvo vecí sme z pôvodného kódu odstránili a iné časti zmenili na nepoznanie. Dostali sme sa teda do situácie, že používame engine, ktorý má s pôvodným VR enginom len máločo spoločné. Z tohto dôvodu a aj kvôli zmenám, ktoré ešte len prídu, sme sa rozhodli prestať používať označenie VR a náš engine dostal pomenovanie Enfusion."

DayZ bude teda zajtra rovnaké, aké bolo včera a jediné, čo sa naozaj mení, je meno enginu. Všetky veci, o ktorých Hall hovoril sa pravdepodobne raz stanú skutočnosťou, avšak samozrejme nie je jasné, kedy presne to bude. Už to, že sa dvaja dôležití predstavitelia hry nezhodli ani na mene enginu (Enfusion vs Infusion) naznačuje, že zmeny budú naďalej prichádzať skôr pomalším tempom.

Dean Hall: DayZ prechádza na nový engine

Hall napriek tomu ohlásil aj pár ďalších noviniek. Jednou z nich je definitívne potvrdenie skorého prechodu na 64-bitové servery, ktoré už boli aj úspešne otestované. Nové servery by mali vyriešiť veľké množstvo problémov s optimalizáciou. Autori vraj teraz budú môcť do hry vložiť trojnásobné množstvo zombíkov, trojnásobné množstvo zvierat a vôbec trikrát viac takmer všetkého. Hall potvrdil, že sa tím ešte pozrie aj na okná a dvere, ktoré sa zatiaľ nedajú zamykať. Hallovi osobne sa najviac pozdáva, ako dvere vyriešili v titule Project Zomboid. Časom do DayZ pribudnú barikády podliehajúce fyzikálnym zákonom, ale aj alkohol a drogy.





Páči sa mi!






PC

Vývoj: Bohemia Interactive / Bohemia Interactive
Štýl: Adventúra / MMO
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 21. november 2014
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19856)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk