Microsoft Cloud umožní boje 100 tisíc hráčov v hre Age of Ascent |
Microsoft na aktuálnej prezentácii na Develop konferencii priblížil cound gaming a uviedol prvý reálny príklad jeho využitia svojho cloudu v hrách.
Microsoft na aktuálnej prezentácii na Develop konferencii priblížil cound gaming a uviedol prvý reálny príklad jeho využitia svojho cloudu v hrách. Teda mimo AI v Titanfalle a Forze cloud na skutočný výkon využíva Age of Ascent web HTML5 MMO titul, ktorý vďaka škálovateľným Azure serverov umožňuje výkon 100 tisíc hráčov v jednej hre. V najvyššej záťaži využíva hra 250 herných serverov, ktoré vtedy vychádzajú firmu na 75 dolárov za hodinu.
Samotná hra je momentálne v alpha štádiu a vyvíja ju Illyriad Games, ktoré chce spraviť skutočne masívnu vesmírnu dogfighting simuláciu, v ktorej budú môcť bojovať v jednom boji proti masy hráčov. Budú bojovať na pozadí skutočných planét a systémov zostavených zo skenov a hviezdnych máp od NASA a ESA.
Video nám hru bližšie ukazuje, a ak by ste chceli vyskúšať otvorený alpha test začne o tri dni.
K tomu Microsoft priložil aj diagram ukazujúci využitie cloudu MMO hrami a naznačil aj možnosť Cloud Game Streamingu, ktorý nazval "skutočnou príležitosťou" . Zatiaľ však v tejto oblasti nič neohlasujú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 189
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 263
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 67
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- VIDEO : Vivat Slovakia - ukážka prestreliek 26 zobraziť viac článkov >