Capcom by rád prešiel na jeden a pol ročný cyklus vývoja |
Capcom má v pláne výrazne zmeniť svoju stratégiu vydávania veľkých značiek a niečo málo priblížil v reporte pre investorov
Capcom je dosť špecifickou firmou. Na jednej strane na niektorých svojich značkách dosť ryžujú. Na strane druhej sa na skutočné pokračovania ich najsilnejších značiek čaká roky. Príkladom môžu byť napríklad Resident Evil, či pokojne aj Street Fighter. Teraz sa však zdá, že vedenie spoločnosti velí k výraznému obratu.
V poslednom reporte pre investorov prezradili, že v prípade ich hlavných značiek aktuálne k mieria k výrazne kratšiemu vývojovému cyklu, ktorý by mal byť zhruba 1 a pol roka. Mali by to dosiahnuť tým, že svoje tímy postavia okolo stabilných 30 vývojárov, ktorým budú pomáhať aj ďalší v priebehu vývoja. To by im malo umožniť vyvíjať obsah v menších tímoch na rôznych značkách súčasne. Nemienia sa však zastaviť na 1 a pol roku, ale vývojový cyklus svojich značiek by postupne chceli ešte zrýchliť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 63
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 185
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133 zobraziť viac článkov >