Capcom by rád prešiel na jeden a pol ročný cyklus vývoja |
Capcom má v pláne výrazne zmeniť svoju stratégiu vydávania veľkých značiek a niečo málo priblížil v reporte pre investorov
Capcom je dosť špecifickou firmou. Na jednej strane na niektorých svojich značkách dosť ryžujú. Na strane druhej sa na skutočné pokračovania ich najsilnejších značiek čaká roky. Príkladom môžu byť napríklad Resident Evil, či pokojne aj Street Fighter. Teraz sa však zdá, že vedenie spoločnosti velí k výraznému obratu.
V poslednom reporte pre investorov prezradili, že v prípade ich hlavných značiek aktuálne k mieria k výrazne kratšiemu vývojovému cyklu, ktorý by mal byť zhruba 1 a pol roka. Mali by to dosiahnuť tým, že svoje tímy postavia okolo stabilných 30 vývojárov, ktorým budú pomáhať aj ďalší v priebehu vývoja. To by im malo umožniť vyvíjať obsah v menších tímoch na rôznych značkách súčasne. Nemienia sa však zastaviť na 1 a pol roku, ale vývojový cyklus svojich značiek by postupne chceli ešte zrýchliť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila megavýpredaj 20
- PS5 Pro má ponúknuť 45% rýchlejšiu grafiku ako PS5, pridá aj AI upscaling 327
- V PlayGoSmart práve spustili zľavy až do 70% 6
- RECENZIA: Robin Hood - Sherwood Builders 10
- PS5 konzola dostala nový update 25
- PS Plus Premium a Extra hry predstavené 50
- Pozrite si 23 minút z hrania českej FPS Gray Zone Warfare 18
- Star Citizen 1.0 sa blíži 54
- Na Steame odštartoval jarný výpredaj 49
- Epic zadarmo rozdáva Deus Ex Mankind Divided a The Bridge 40 zobraziť viac článkov >