V Assassin’s Creed: Unity sa prederieme aj cez 30 tisícový dav ľudí

Prvý next-gen assassin zavedie sériu do otvorenejšieho sveta s inteligentnejšími nepriateľmi a plynulými prechodmi medzi interiérmi a preplnenými ulicami nepokojného Paríža.

pridal roberto 8.8.2014 o 11:01 pod hry
V Assassin’s Creed: Unity sa prederieme aj cez 30 tisícový dav ľudí

HRY > NOVINKY >

Ešte pred Gamescomom na seba strhol pozornosť priaznivcov série Assassin's Creed titul Rogue, ktorý bude rozlúčkou série so starou generáciou konzol, no Ubisoft zároveň uvoľňuje aj ďalšie info o dlho pripravovanom Assassin's Creed: Unity. Ubisoft sa údajne na príchod nových, výkonnejších konzol pripravoval celé štyri roky, počas ktorých sa rozhodol jednu zo svojich najobľúbenejších značiek posunúť bližšie k open-world titulom a hráčov vpustiť do živého a dýchajúceho Paríža.

Prostredníctvom NeoGAF sa dozvedáme o prepracovanejšom systéme zadávania misií, výbere medzi single a kooperatívnym plnením úloh, novom systéme zakrádania a až 30 tisícovom dave, na ktorý budeme môcť naraziť v uliciach revolúciou zmietaného hlavného mesta Francúzska.

  • Hlavný hrdina bude získavať body skúsenosti, ktoré môže hráč investovať do troch oblastí - stealth, combat a navigation. Teoreticky je tak možné spraviť s assassina nezastaviteľný mlynček na mäso alebo aj experta na hľadanie úkrytov, o nič nápadnejšieho než ľahký jarný vánok.

  • Viac pozornosti sa dostalo aj zabijakovej výbave. Hráči budú svojmu hrdinovi nasadzovať masky, kapucne, chrániče, ale i topánky. Kusy odevu budú mať vlastné atribúty a hráč teda narazí na kapucňu, ktorá mu umožní ľahšie splynúť s davom aj pás, na ktorý sa dá zakvačiť viac položiek než na iné.

  • Celé mesto by sa malo dať preskúmať kooperatívne, no na druhej strane sa kooperatívne misie dajú plniť aj sólovo, na niekoľkých úrovniach obtiažnosti.

  • Opäť sa potvrdilo úzke prepojenie singleplayeru a kooperácie, v Ubisofte už nechcú robiť oddelený multiplayer, fungujúci ako úplne iná hra. Podobný systém je aj vo Watch Dogs, odkiaľ prebrali aj riešenie problému s kooperáciou hlavného hrdinu so sebou samým. Hráč teda uvidí iba "svojho Arna" oblečeného a vyzerajúceho ako Arno a "Arnovia ostatných hráčov" sa mu zobrazia ako bežní členovia bratstva assassinov.

V Assassin’s Creed: Unity sa prederieme aj cez 30 tisícový dav ľudí

  • Snaha o vytvorenie dojmu živého mesta by sa mohla najviac prejaviť v misiách. Tie by už nemali byť proste nascriptované a namiesto toho by mali reflektovať doterajšie udalosti v meste.

  • Už dlhšie vieme, že výkonnejší hardvér umožní vývojárom vytvoriť viac interiérov a nechať tak Arna pravidelne miznúť v niektorom z domov. Zabijak si tiež môže na svoju obeť počkať pri otvorenom okne a inak využívať možnosť plynulého prechodu medzi ulicou a obydliami.

  • Nový hardvér potiahne aj inteligentnejšiu umelú inteligenciu. Napríklad stráže po vyvolaní poplachu už nebudú bežať priamo za assassinom s presnosťou tepelne zavádzanej rakety. Namiesto toho najprv zamieria na miesta, kde bol Arno naposledy niekým videný.

  • Výrazného prepracovania sa dočkal aj súbojový systém. Trojica nepriateľov stále ešte nepredstavuje veľkú výzvu, no 5 spolupracujúcich útočníkov je už seriózny problém. Interakciu by sme mali očakávať aj medzi rôznymi skupinami NPC. Ako príklad bola uvedená partia lupičov, ktorej sa dá zbaviť, ak ju zavediete do náruče strážcov zákona. Väčšou výzvou bude aj niekoľko súbojov s bosmi, v ktorých bude dôležitejšie vyhnúť sa ich útokom, než čo najrýchlejšie stláčať tlačidlo útoku.

  • Úniky prostredníctvom splynutia s davom patria k poznávacím znakom Assassin's Creed, no a v Unity sa bude dať ponoriť do 30 tisícového davu.

V Assassin’s Creed: Unity sa prederieme aj cez 30 tisícový dav ľudí





Páči sa mi!

Zaradené pod: ubisoft






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19862)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk