Epic predstavuje nový antialising v Unreal Engine 4 nazvaný Temporal AA |
Unreal Engine 4.4 pridá nový typ antialiasingu a to Temporal AA, ktorý vylepší obraz oproti FXAA, ale stále nebude mať na klasický MSAA.
HRY > NOVINKY >
Unreal Engine 4.4 pridá podporu nového typu antialiasingu a to Temporal AA, ktorý vylepší obraz oproti FXAA, ale stále nebude mať na klasický MSAA. Totiž rovnako ako všetky tieto postprocesingové anatialiasingy rozmazáva aj zvyšok obrazu, na druhej strane je tu rýchlosť.
Epic funkciu prezentoval na minulotýždňovej SIGGRAPH konferencii. Prvýkrát ho použil v už staršom Infiltrator deme.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 91
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 51
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 97
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 111 zobraziť viac článkov >