Tvorca Final Fantasy: Nenávidel som Square

Hironobu Sakaguchi sa v najnovšom rozhovore rozpovedal o úspechu s mobilnými hrami a taktiež spomenul jeho odchod zo Square.

pridal play3man 10.9.2014 o 12:42 pod hry
Tvorca Final Fantasy: Nenávidel som Square

HRY > NOVINKY >

Hironobu Sakaguchi v minulosti pracoval na rôznych veľkých značkách ako napríklad už spomínané Final Fantasy či The Last Story a množstvo ďalších. Zo Square odišiel ešte v roku 2003, kedy sa Squaresoft spojilo s Enix a priznáva, že Square nenávidel: "Nenávidel som Square. Kompletne ich celú obchodnú časť". Možno práve aj preto sa rozhodol prísť s niečim novým pri tvorbe jeho najnovšieho titulu, ktorý odhalil len tento rok v júli.

Ide o free to play RPG Terra Battle, zatiaľ iba pre mobily (iOS a Android), pričom vydanie je naplánované na október. Princíp hry je založený na kartovom systéme, kde každá karta predstavuje nejakého bojovníka a to s unikátnymi schopnosťami a skúsenosťami. Svojich bojovníkov následne posúvate po hernom poli, pričom vás pri vašom rozhodovaní tlačí čas. Na konci každej úspešne dokončenej úrovne čaká odmena, vďaka ktorej si budete môsť ďalej zdokonalovať vašu jednotku bojovníkov. Kedže ale ide o free to play titul, je pochopiteľné, že v ňom nájdeme aj mikrotransakcie. Sakaguchi hovorí, že prvých desať úrovní je prejsť pomerne ľahké a šanca na získanie nejakej vzácnej postavy je pomerne vysoká. Hra by tak vyslovene nemala hráčov tlačiť k tomu, aby otvorili svoje peňaženky a platili.

Pomerne jedinečný je spôsob, ktorým chce štúdio Mistwalker pridávať do hry nový obsah. Tento systém oznámili ešte koncom augusta, pričom sa všetko bude ovíjať od počtu stiahnutí. Sakaguchi verí, že hráči od jeho hier stále očakávajú určitý herný zážitok a to aj napriek tomu, že ide o hry na mobilné zariadenia: "Je tam strašne veľa práce a môže sa z toho stať naozaj niečo veľké. Ľudia ľahko pochopia, že čím viac sa danej hry stiahne, tým dostanú viacej obsahu". Taktiež sa mu páči koncept crowdfundingu, no pri vývoji Terra Battle prišiel na to, že niečo také nie je pre neho: "celý koncept, kedy ľudia platia namiesto vývojárov mi nesadol". Keby sa im však podarilo presvedčiť veľké množstvo ľudí, aby si hru stiahli a zaujímali by sa o ňu, bol by to pre neho úspech.





Páči sa mi!






Tvorca Final Fantasy: Nenávidel som Square
Mobil

Vývoj: Mistwalker
Štýl: RPG / Taktická
Dátum vydania:  október 2014
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (3)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19832)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk