Reflex bude šialene rýchla strieľačka zo starej školy |
Old-school návrat do arény, kde sa priemerný život nováčika počíta v sekundách.
Reflex vzniká na základe jednoduchej myšlienky spojiť výkon moderných PC, softvéru a internetu s rýchlosťou, precíznosťou a slobodou arénových FPS, ktoré svoje najlepšie časy zažili ešte v rokoch 90-tych. Základom takejto hry je malá aréna, poskakovanie, raketomety, 120 fps a ešte viac poskakovania. Zvyšok sa už nabaľuje tak nejako prirodzene. Vývojári na voľnej nohe združení do štúdia Turbo Pixel pripravili vlastný engine, ktorý podľa ich slov obsahuje všetko, čo potrebujú a nič, čo nepotrebujú. Video zachytávajúce alfa-výsledok ich snaženia stojí za pozretie.
Reflex ponúkne minimálne 10 herných módov vrátane Free-For-All, Capture the Flag a Team Deathmatchu a základné princípy hry sú jednoduché, takže si bude môcť zahrať každý, ale skutočným majstrom sa stanú iba hráči s tréningom a rýchlymi reflexmi i mysľou. Hry ako Quake III Arena či séria Unreal Tournament poskytli vývojárom v podstate dokonalý návod, a tak sa snažia, aby na nič nezabudli. K hraniu takýchto hier proste patria veci ako bleskový matchmaking, rebríčky, podpora LAN multiplayeru, boti a domáce servery s vlastnými pravidlami. A nič z tohto naozaj nebude chýbať. Pribudne dokonca aj in-game editor máp, mód diváka, video z práve skončeného zápasu, turnaje a klany a Steamworks sa postará o achievementy a VoIP.
Takáto hra sa ale nedá urobiť bez len tak doma na kolene, takže autori zavítali na KickStarter, kde sa pokúsia vyzbierať 360 tisíc dolárov a zároveň začali kampaň na Steam Greenlight.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 83
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 49
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 110
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 94 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Turbo Pixel Studios Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|