Vývojár Assassins Creed Unity otvorene o rozlíšení - 1080p by PS4 nezvládlo

Jeden z vývojárov Ubisoftu sa otvorene rozpovedal o aktuálnej diskusii k 900p rozlíšeniu v Assassns Creed Unity.

pridal saver 16.10.2014 o 22:20 pod hry
Vývojár Assassins Creed Unity otvorene o rozlíšení - 1080p by PS4 nezvládlo

HRY > NOVINKY >

Jeden z vývojárov Ubisoftu sa otvorene rozpovedal o aktuálnej diskusii k 900p rozlíšeniu v Assassins Creed Unity.

Hovorí, že dostať rozlíšenie už na 900p bola, slušne povedané, makačka. Hra je tak veľká, že im trvalo mesiace, aby ju dostali na 720p a 30 fps. Pre zaujímavosť, pred deviatimi mesiacmi im išla len 9 fps a do finálnej podoby 900p a 30 fps ju dosiahli len pred pár týždňami. PS4 by jednoducho ich hru neutiahla v 1080p a 30 fps, nech si už hovorí kto chce čo chce, či už ľudia, Sony alebo Microsoft.

Hovorí, že síce majú zmluvu s Microsoftom a určite nechcú, aby kvôli rozlíšeniu ľudia bojovali, ale vďaka už dvom uvoľneniam procesora v Xboxe má hra na oboch konzolách rozdiel len 1 alebo 2 fps.

Vývojový tím je hrdý na výkon na každej konzole. Dodáva, že je síce ľahké na konzole vykresliť obraz, ale problém je dokázať, aby všetko ostatné v hre fungovalo na rovnakom výkone ako grafika. Konkrétne všetok ten obsah a NPC postavy. Unity je šialene optimalizované na to, aké sú konzoly mladé.

Assassins Creed Unity je niečo, čo definuje nextgen ako doteraz žiadna iná hra. Mordor mal nextgen gameplay, ale nie grafiku, tú má Unity, keďže je exkluzívne pre novú generáciu a neobmedzuje sa starou generáciou. Čo ich obmedzuje je AI na procesore, ale nie tak úplne. Totiž AI zaberá len časť procesora. Keďže Sony a Microsoft chceli tlačiť ako prvé na konzolách grafiku, tak to aj urobili. Teraz im cez 50% procesora zaberá len spracovanie grafiky, kde CPU pomáha spracovávaniu predpripravených grafických prvkov (autori použili napríklad predpripravenú globálnu illumináciu).  A výsledkom tohto prístupu je kvalitná grafika, kde depth of field a svetelné efekty sú ďaleko pred všetkým, čo sme videli na trhu. Aj preto ich hra bude mať plných 50 GB, z ktorých polovica sú len predpripravené svetelné dáta.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19910)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk