Zmeny vo vylepšenej verzii Dark Souls II priblížené, väčšia dohľadnosť, viacej NPC jednotiek

Yui Tanimura priblížil v najnovšom rozhovore pre magazín Famitsu niekoľko noviniek vo vylepšenej verzii Dark Souls II

pridal play3man 28.11.2014 o 8:54 pod hry
Zmeny vo vylepšenej verzii Dark Souls II priblížené, väčšia dohľadnosť, viacej NPC jednotiek

HRY > NOVINKY >

Len pred pád dňami sme sa dozvedeli o tom, že štúdio From Software pracuje na vylepšenej verzii RPG sekačky Dark Souls II. Hra sa bude po novom volať Dark Souls II: Scholar of the First Sin a okrem nových konzol a PC sa dostane aj na tie staršie. Obsahovať teda bude okrem grafických vylepšení všetky tri predošlé DLC rozšírenia. Toto samozrejme platí hlavne pre verziu na PS3 a Xbox 360, kedže okrem jednotného balenia nemôžeme pri starších konzolách čakať ďalšie zmeny.

PC, Xbox One a PS4 verzie hry sa teda dočkajú aj grafických vylepšení, ktoré v rozhovore pre magazín Famitsu priblížil režisér hry, Yui Tanimura.

"Ak zvýšime rozlíšenie, zvýši sa aj obrazová kvalita a tým pádom tiež stúpne počet informácií na obrazovke. Spôsob objavovania sa trochu zmení. Budete môcť vidieť niečo v diaľke a vnímať malé detaily. Môžete si povedať: "toto vyzerá v pohode", alebo zistíte, že ide o nepriateľa. Množstvo informácií viditeľných v tmavých miestnostiach sa rovnako zvýšil. Myslím si, že pocit hĺbky a realizmu je dosť odlišný. Napríklad scéna, kde ste obklopený pavúkmi v Brightstone Cove Tseldora sa s lepšími hardvérovými špecifikáciami docela dosť zmení."

Zmeny tým pádom nastávajú aj mimo grafiky. Aj tí hráči, ktorí hru už prešli môžu očakávať celkom nový zážitok z hry.

"Umiestnenie NPC jednotiek je taktiež závislé od hardvérových obmedzení. Tentokrát sme prepracovali ich rozostavenie podľa výšky špecifikácií. Napríklad môžeme robiť veci ako zvyšovanie počtu a druhov nepriateľov, alebo zmierniť ich obmedzenia pre pohyb. My však iba nemeníme náhodne ich počet, ale taktiež upravujeme ich spôsoby útokov. No a k tomu všetkému taktiež meníme rozmiestnenie predmetov."

Tanimura nakoniec naznačil aj vylepšenia po stránke multiplayeru, aj keď teda dosť nepriamo:

"Plánujeme priniesť rozmanitejšie situácie, ktoré kvôli hardvérovému obmedzeniu neboli možné. O tomto ale zverejníme viacej informácií neskôr"

Dark Souls II: Scholar of the First Sin vyjde 7. apríla 2015 pre PC (Windows), PS3, PS4, Xbox 360 a Xbox One





Páči sa mi!






Zmeny vo vylepšenej verzii Dark Souls II priblížené, väčšia dohľadnosť, viacej NPC jednotiek
PC
PS4
Xbox 360
Xbox One

Vývoj: Namco Bandai / From Software
Štýl: RPG
Dátum vydania: 7. apríl 2015
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19866)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk