Ako hráči ovplyvnili multiplayer Halo 5: Guardians?

Hora štatistík a mnoho zmien vykonaných na základe beta-testu.

pridal roberto 6.2.2015 o 8:27 pod hry
Ako hráči ovplyvnili multiplayer Halo 5: Guardians?

HRY > NOVINKY >

343 Industries dnes zverejnilo celú horu štatistík a detailov z trojtýždňového beta-testu multiplayeru Halo 5: Guardians:

  • približne 1 milión   zúčastnených hráčov
  • takmer 20 miliónov   odohraných zápasov
  • 2 539 847   odohraných hodín
  • 181 389 366   zabití
  • 92 245 468   asistencií
  • 565 902   Ground Pound zabití
  • 1 286 085   Spartan Charge zabití
  • 11 529 664   zabití trieštivým granátom
  • 1 104 218   zabití plazmovým granátom
  • 6 606 200   zabití sniperkov, ktorá bola aj najobľúbenejšou zbraňou
  • 6 492 761 794   výstrelov
  • dokopy 207 dní   nosili hráči bojovú pušku
  • 44 693 800 hodín   odsledovaných na Twitchi

Najviac medailí (24 998) získal SSICK, Killpocalypse medailu získal Omnipression a Ninja videl 7 852 300 minút Twitch vysielania. A nakoniec to najdôležitejšie: Modrí porazili Červených! (52.55 % ku 47.45 %)

Ako hráči ovplyvnili multiplayer Halo 5: Guardians?

Betu si hráči vyskúšali približne rok pred plánovaným vydaním finálneho produktu, Microsoft pritom doteraz nikdy neukazoval Halo hru tak dlho pred vydaním. Podľa výkonného producenta to však bol dobrý krok a na základe spätnej väzby urobia mnoho zmien. Pozrime sa aspoň na tie najdôležitejšie.

Schopnosti Sparťanov:

Viacerým hráčom sa nepáčilo šprintovanie a rýchlosť hry. Vo vlastných hrách sa teda bude dať šprintovanie zakázať, rovnako ako množstvo ďalších vecí. Základný pohyb ale bude zrýchlený, rovnako ako akcelerácia pri strafingu a maximálna rýchlosť šprintu bude naopak znížená. Upraví sa aj ovládanie Ground Pound.

Zbrane:

Hydra weapon bude efektívnejšia mimo zoom režimu, zvýši sa rýchlosť používania ďalekohľadu na sniperke a vráti sa SPNKr Rocket Launcher.

Ako hráči ovplyvnili multiplayer Halo 5: Guardians?

Okrem toho:

Pribudne post-death replay, v ktorom si môžete svoju smrť pozrieť z pohľadu vášho vraha a Spartan chatter sa bude dať ručne zapnúť/vypnúť v nastaveniach. 343 Industries samozrejme neprestane vylepšovať matchmaking a boje by mali byť celkovo rýchlejšie. Leaveri budú trestaní zhoršením CSR ratingu a matchmaking banmi.

Práce samozrejme budú pokračovať až do vydania titulu aj po ňom, takže sa určite zlepší nasvietenie, rozmiestnenie zbraní po mapách, pravidlá jednotlivých režimov a mnoho ďalšieho. Vyčerpávajúci zoznam nájdete na komunitnom blogu halowaypoint.





Páči sa mi!






Xbox One

Vývoj: Microsoft / 343 Industries
Štýl: Akcia / Multiplayer
Dátum vydania: 27. október 2015
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (0)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19843)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk