Seaworthy nasleduje príklad FTL: Faster Than Light |
Vesmírny koráb vymeníme za námornú loď a lasery za delové gule.
FTL: Faster Than Light a jej úspech inšpirovali viacerých nezávislých vývojárov k tvorbe roguelike strategických simulátorov a možno najvernejším nasledovníkom bude Seaworthy. Vesmírnu loď a pohľad zhora vymieňa za pirátsku námornú loď a pohľad zboku, ale väčšina základných prvkov zostáva zachovaná v pôvodnom stave. Dôležitý bude manažment lode a posádky a súboje, po ktorých si vyzdvihneme odmenu, vylepšíme loď a poplavíme sa opäť ďalej.
Príbeh začína našim návratom z úspešnej výpravy do tajomných, nebezpečných vôd Zabudnutých morí. Náš podiel stačí na to, aby sme si kúpili vlastnú loď, najali posádku a vyplávali na otvorené more v ústrety bohatstvu a splneným snom. Bohužiaľ, privezené artefakty boli prekliate a ak si chceme ešte niekedy v živote pokojne vydýchnuť, musíme ich všetky vrátiť. Opäť nás teda čaká dlhá cesta skrz procedurálne generované mapy. Dlhá a veľmi nebezpečná, keďže Seaworthy z FTL preberá aj roguelike prístup a permanentnú smrť/prehru. Príbeh bude obohatený o vlastné rozhodnutia a podaný predovšetkým textovou formou.
Autori venujú veľkú pozornosť tzv. "stretnutiam", teda chvíľam, keď dôjde k interakcii s okolím. Takéto stretnutie môže byť náhodné, ale s istotou ho môžeme očakávať pri návšteve prístavov, miest, prímorských osád, nájdení pokladu či dosiahnutí miesta dôležitého pre niektorý z questov. Nie každé stretnutie musí vyústiť v boj, ale väčšinou tomu tak bude a o ďalšom osude kapitána, lodi i posádky sa rozhodne v námornom boji alebo v boji muža proti mužovi na palubách lodí.
V úlohe kapitána môžeme väčšinu posádky nahnať k delám a zvýšiť tak útočnú silu lode, ale na sťažne k plachtám a zvýšiť tak rýchlosť, ku kormidlu a zlepšiť manévrovanie, k pumpe odčerpávajúcej vodu alebo k dieram v trupe. A nájde sa počas boja čas aj na návštevu doktora? Aby boli taktické možnosti ešte bohatšie, so zvládaním posádky pomáhajú dôstojníci so špecializáciami loďmajster, strelec, majster plachiet, chirurg a navigátor.
Štúdio Mildly Competent Games by chcelo na KickStarteri vyzbierať aspoň 44 tisíc dolárov, hra by vďaka tomu bola dokončená pred koncom roka 2015.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 144
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 54
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Mildly Competent Games Štýl: Stratégia / Simulácia Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|