Tahira: Echoes of the Astral Empire spojí príbeh, RPG prvky a ťahové boje |
Po rozpade medzihviezdneho impéria sa opustená teraformovaná kolónia pomaly vracia do pôvodného stavu.
Tahira: Echoes of the Astral Empire je epizodická ťahová taktická RPG, ktorej príbeh sa odohráva v kedysi čiastočne terraformovanej planéte, kolónii vyspelej civilizácie. Po kolapse medzihviezdneho impéria zostali obyvatelia kolónie uväznení vo svete, ktorý je ich domovom, ale bez vyspelých technológií sa pomaly vracia do pôvodnej, nehostinnej podoby.
Hráč preberá úlohu princezny Tahiry z Avestanu, malého kráľovstva ležiaceho na západ od Babylonu, posledného veľkomesta. Jej brat zomrel a z nej sa nedobrovoľne stala následníčka trónu. Strach z tohto osudu viedol k hádke s otcom a odchodu z Avestanu. Princezná rok cestovala po južných krajoch, keď k nej dorazila správa o zámere armády pokúsiť sa vrátiť ku hviezdam. Cestou ničí všetko, čo jej príde do cesty, a tak sa princezná musí okamžite vydať na cestu domov.
Tahira: Echoes of the Astral Empire previaže príbeh, RPG prvky a ťahové boje. Každý, alebo aspoň skoro každý boj by mal byť vďaka zasadeniu do určitého miesta príbehu niečím výnimočný. Hráč bude musieť čo najdlhšie ubrániť mesto, aby z neho mohlo utiecť čo najviac obyvateľov. V inom boji prepadne nepriateľské jednotky a pokúsi sa ich zneškodniť skôr, než budú môcť využiť svoju početnú prevahu. Mimo bojov bude princezná so svojimi vernými cestovať po zaujímavej krajine a spoznávať rôzne kultúry.
Hru vytvára malé trojčlenné nezávislé štúdio a producent a autor príbehu v jednej osobe čerpá inšpiráciu zo svojich potuliek po Turecku, Sýrii, Jordánsku, Izraeli, Nepále a Indii. Taktické boje sú zas inšpirované staršími hrami z handheldu Gameboy aj modernými titulmi XCOM: Enemy Unknown a The Banner Saga. Z XCOMu zrejme preberie hlavne systém levelovania a špecializovania princezniných spoločníkov.
Financie na dokončenie prvej epizódy sa autori pokúšajú získať na KickStarteri, vďaka čomu vieme, že prejdenie prvej epizódy by malo v priemere zabrať 4 až 5 hodín.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 264
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- VIDEO : Vivat Slovakia - ukážka prestreliek 26
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Whale Hammer Games Štýl: RPG / Taktická Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|