Bethesda vysvetľuje dôležitosť Horse Armor DLC a módovania |
The Elder Scrolls V: Skyrim patrí aj po rokoch k nahranejším hrám na Steame.
Pamätáte si svoje prvé DLC? Pre niektorých z vás to mohlo byť, dnes už legendárne, Horse Armor DLC. Bethesda svoj prvý digitálny balíček ponúklo majiteľom Xbox 360 verzie The Elder Scrolls IV: Oblivion. Veľa hráčov v tej dobe ani nemalo potuchy, čo to také DLC vlastne je a dôverčivo zaplatili autorom $2.50. Balík im za túto cenu sprístupnil 2 (slovom dva) typy zbroje pre kone – oceľové a elfské. Stiahnuteľný balík do hry, s ktorou móderi dokazovali na PC divy, sa rýchlo stal terčom posmeškov a neskôr sa zaradil medzi legendy. Ak najbližšie v niektorej hre, najčastejšie free alebo indie, narazíte na nezmyselne drahú a takmer dokonale zbytočnú zbroj pre koňa, nepochybne pôjde o ďalší z rady odkazov na Horse Armor DLC.
K tejto legende sa počas diskusie na GDC vrátil aj jej tvorca Joel Burgess, ktorý je na tento experiment skôr hrdý než by sa za neho hanbil. Všetky kvalitné DLC od Bethesdy stoja na chrbte Horse Armor DLC.
"V roku 2005 boli mnohí vývojári zvedaví, čo to DLC vlastne znamená,“ vysvetlil Burgess. „Ako to máme urobiť? Ako zistíme, čo ľudia chcú? A koľko by to malo stáť? Nemali sme potuchy, koľko by malo DLC stáť a potrebovali sme to nejako zistiť. Potrebovali sme niečo, čo by preverilo naše systémy, pridať nejaké grafické drobnosti, nový dialóg a úlohy. Niečo, čo by preskúšalo naše linky. A z toho vzniklo Horse Armor DLC.
Potom, keď konkurencia prichádzala s DLC typu gun pack či cash pack, my sme vydávali veci ako Knights of the Nine a Shivering Isles do Oblivionu. To sú veľmi veľké DLCčka s obsahom porovnateľným s niektorými hrami. Všetky tieto zaujímavejšie DLC boli vystavané na chrbte Horse Armor DLC.“
Burgess zároveň vyzdvihol dôležitosť módov pre Fallout aj The Elder Scrolls sériu. Dôležitosť módov pre Skyrim nemá zmysel zdôrazňovať, aj na Sectore nájdete návod ako doviesť Skyrim ku grafickej dokonalosti, móde Beyond Skyrim s ďalšími oblasťami Tamrielu i Lady Body módu. Bethesda vie, že práve vďaka módom patrí Skyrim aj vyše 3 roky po vydaní patrí k najhranejším hrám na Steame. Podpore módov sa venovala aj najnovšia aktualizácia, ktorá zo Steam Workshopu odstránila 100MB limit.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 67
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 84
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse Studios nám budúci týždeň odhalia novú hru 81
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Ako vyzerá GTA VI trailer pretvorený do live action podoby? 21 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Bethesda / Bethesda Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|