CD Projekt je hrdý na šestnásť kusov DLC do Zaklínač 3: Divoký Hon

Na PAX East porozprával CD Projekt viac o svojej už blížiacej sa hre, ako aj o plánovaných DLC.

pridal roberto 8.3.2015 o 19:06 pod hry
CD Projekt je hrdý na šestnásť kusov DLC do Zaklínač 3: Divoký Hon

HRY > NOVINKY >

Už skoro mesiac sme tu nemali ani jeden článok o tom, akou úžasnou hrou bude Zaklínač 3: Divoký Hon a aký má CD Projekt RED skvelý prístup k hráčom, tak si doprajme trochu z obidvoch súdkov.

CD Projekt nechýba na PAX East, kde sa vedúci herný dizajnér Damien Monnier pustil do vysvetľovania výhod vývoja iba na 3 najvýkonnejšie platformy (Xbox One, PlayStation 4 a PC) a koľkými spôsobmi dokážu ten výkon využiť. Na jednej strane je to fyzika a "rozpadanie" predmetov. Je to jedna z vecí, ktorú chceli dať už do predchádzajúcej hry, pretože už vtedy to vyzeralo neuveriteľne dobre, ale bolo to príliš "drahé" (skôr v zmysle náročnosti na hardvér než z hľadiska nákladov na výrobu, alebo možno oboje) a tak túto myšlienku hodili cez palubu a sústredili sa na iné oblasti. Vo Witcher 3 pri potulkách pustinou narazíte na ruinu a môžete ju kompletne zničiť. Nemá to žiadny zmysel, ale dá sa to.

CD Projekt je hrdý na šestnásť kusov DLC do Zaklínač 3: Divoký Hon

Ďalšou dôležitou oblasťou je umelá inteligencia. Už v januári sme sa dopočuli o pokročilej AI bossov aj dočasných spoločníkov, viac výkonu však využijú aj bežní nepriatelia. Keď NPC prepočítava kam má ísť a čo má urobiť, potrebuje k tomu iba takmer bezvýznamné množstvo výkonu, ale pri tridsiatich alebo štyridsiatich NPC už ide o nezanedbateľné nároky. Aj preto sa až na súčasných PC a dvoch nových konzolách bude počítať aj s potvorami ďaleko od Geralta. Keď teda zaklínač zabije napríklad jeleňa, hra prepočíta "zápach", ktorý sa môže dostať až k týmto vzdialeným NPC. Takto by sa mohla dať efektívne "vyčistiť" veľká oblasť.

V súvislosti s umelou inteligenciou Monnier spomenul aj nečakaný zážitok z testovania hry. Geralt behom jazdy na koni narazil na skupinu banditov. Táto banda mala tiež kone, a tak sa začal boj. Potom sa však z húštin vyrojili príšery, vystrašili kone (Geralt musí tiež v takýchto situáciách dávať pozor na svoju Klepnu) a banditi popadali na zem. Nakoniec z toho bol veľký boj banditi verzus príšery a zaklínač sa mohol proste iba prizerať. Toto by sa iste malo dostať aj do finálnej hry, rôzne druhy NPC nepriateľov budú voči sebe agresívne.

CD Projekt je hrdý na šestnásť kusov DLC do Zaklínač 3: Divoký Hon

A čo sa prvotriednych služieb hráčom týka, CD Projekt je "naozaj k*revsky hrdý", že hráčom poskytne 16  free DLC. Tieto DLC nebudú na diskoch krabicovej verzie, pretože ešte neexistujú, štúdio sa momentálne venuje dolaďovaniu hry a jej otvoreného sveta.

Okrem toho Monnier počas diskusie odhalil pár ďalších zaujímavostí:

  • O niektoré úlohy môže hráč prísť kvôli meniacemu sa svetu, ale nič nie je časovo limitované
  • Trailer "Sword of Destiny" bol vyrobený v 56 verziách, až potom dostal finálnu podobu
  • Zvažovali zakomponovanie korčuľovania spojeného s bojom, ale nakoniec to vypustili
  • O možnosti urobiť port prvých dvoch dielov na nové konzoly sa už samozrejme diskutovalo, ale momentálne to nemajú v pláne
  • Pri hľadaní hraníc možností hardvéru zlepšujú grafiku a pridávajú funkcie až pokým to nepreženú, a potom sa buď vrátia o krok späť, alebo skúsia nájsť lepšie riešenia
  • Pri navrhovaní príšer sa začína so zhrnutím informácií o lokalite, kam ich chcú umiestniť, až potom premýšľajú, čo by tam mohlo žiť. Snažia sa pritom čo najviac vychádzať zo slovanskej mytológie
  • Užívateľské prostredie je do veľkej miery prispôsobiteľné, ale neobsahuje foto mód
  • Správy o Geraltových skutkoch sa môžu šíriť, ale nemusí sa zachovať informácia, že to urobil Geralt, čo zodpovedá stredovekému šíreniu správ (aj keď nie iba stredovekému, pozn. red.)

Zaklínač 3: Divoký Hon by mal vyjsť 19. mája 2015.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19545)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk