Množstvo nových informácií o treťom Zaklínačovi |
Damien Monnier z CD Projekt RED poskytol cez Twitter sériu nových informácií
Vydanie tretieho Zaklínača sa nezadržateľne blíži a do našich mechaník či pevných diskov doputuje už 19. mája. S blížiacim sa dátumom vydania tak môžeme opäť očakávať, že sa o hre bude rozprávať viacej a najnovšie sa o niekoľko nových informácií podelil aj jeden z vývojárov zo štúdia CD Projekt RED. Konkrétne ide o senior dizajnéra Damiena Monniera, ktorý zodpovedal fanúšikom cez Twitter niekoľko zaujímavých otázok.
Prinášame vám teda ich krátke zhrnutie:
- Mal Sapkowsky nejaký priamy vplyv na vývoj tretieho Zaklínača?
Mal zo začiatku, no kedže Zaklínač 3 sa odohráva až po skončení kníh, naši scenáristi sa ujali tejto úlohy
- Môžete si ponechať tetovania z druhého Zaklínača?
Áno, pomocou uložených pozícií na PC
- Čo si myslíte, ako herný dizajnér, o bojovom systéme v Dark Souls? Fungoval by aj v Zaklínačovi?
Milujem ho, náš je v skutočnosti podobný. Citlivý a rýchly.
- Milujem dizajn prepojených vedľajších úloh z prvého Zaklínača a taktiež to, že boli rozdelené na viac kapitol. Ako to bude v treťom Zaklínačovi?
Máme jednotlivé akty. A áno, úlohy sa budú medzi nimi objavovať.
- Počul som, že všetky DLC budú pre Zaklínač 3 zadarmo. Znamená to, že budú iba kozmetické, malé?
Budú obsahovať aj úlohy, takže určite nebudú malé.
- Aká bola najťažšia technologická prekážka pri vývoji tretieho zaklínača?
Pravdepodobne renderovať množstvo NPC postáv na jednom zábere s tým, že každá robí niečo iné.
- Páči sa mi, že Geraltovi bude rásť brada, čo ešte ďalšie môžeme upravovať, aby vyzeral skvelo?
Vlasy. Rast brady je vlastne rok stará vlastnosť, len sme na ňu zabudli.
- Môžete používať znamenia na koňovi rovnako ako na zemi?
Rovnako.
- Čo môžem očakávať pri cestovaní loďou, budú vo vode nejaké príšery a môžem s nimi bojovať?
Áno a áno. Príde búrka a budete plakať... a lode sú taktiež zničiteľné, takže pozor na skaly.
- V porovnaní s Geraltom, aké to bude hrať za Ciri? Súboje, mágia, zaklínačov-zmysel?
Je poriadne divoká. Rýchla, slabšia, ale s magickými pohybmi a unikátnymi schopnosťami iba pre ňu.
- Môžem meniť medzi nimi hocikedy budem chcieť alebo iba v špecifických častiach príbehu?
Iba v špecifických častiach príbehu.
- Ako je hra prístupná pre tých, ktorí nehrali predošlé hry?
Veľmi. Dlho sme sa uisťovali, že aj noví hráči sa do hry dostanú veľmi rýchlo. Stálo za tým množstvo testovania.
- Aká je dĺžka hry? (vrátane vedľajších úloh)
Ťažko povedať. Ale povedal by som, že ak chcete spraviť všetko, tak 200 a viac hodín.
- Má počasie vplyv na správanie NPC postáv? A môže byť až tak zlé, že by bolo nebezpečné ísť von?
Áno a áno - búrky ľudí nevystrašia.
- A čo Screenshot režim?
Hýbať s kamerou môžu zatiaľ iba vývojári v debug móde, no pozrieme sa na to. Nie ste jediný kto sa na to pýta, takže to musí byť dôležité.
- Čo by si odporučil, hrať na PC s minimálnymi nastaveniami alebo na Xbox One?
Ťažko povedať. Musím si to porovnať, aj keď je Xbox One verzia na tom lepšie ako minimálne nastavenia na PC. Ale pravdepodobne na PC, už len kvôli rozlíšeniu.
Z ďalších vecí bolo spomenuté napríklad aj to, že o Alchemy systéme sa dozvieme nové informácie už budúci týždeň. No a nemeckých hráčov zase poteší, že aj napriek prísnej cenzúre bude tretí Zaklínač v Nemecku bez cenzúry.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 86
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 49
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 110
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 95 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Bandai Namco / CD Projekt Red Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|