Bude Zaklínač 3 náročný ako Bloodborne a väčší ako Skyrim? |
Level dizajnér Divokého Honu má už dosť času na tweetovanie zaujímavostí o treťom Geraltovom hernom dobrodružstve.
HRY > NOVINKY >
Zaklínač 3: Divoký Hon je definitívne dokončený a posledné týždne čakania nebudú jednoduché. V CD Projekt RED sa samozrejme naďalej pracuje na prvých aktualizáciách a platených i neplatených DLC-čkach, no level dizajnér Miles Tost má v posledných dňoch dostatok času na tweetovanie a príležitostne prezradí aj nejakú perličku z hry.
- Zberatelia si prídu na svoje, kartová hra Gwent dostane aj fyzickú podobu, no predovšetkým poslúži ako mini-hra prerušujúca krvavé boje, lov a honbu za postupom v košatom príbehu. Geralt bude môcť získať vyše 140 hracích kariet a samozrejme si z nich zostaví vlastný hrací balíček a pokúsi sa obohrať protihráčov.
- Tost potvrdil, že z Geralta sa stane oveľa väčší zberateľ zbraní než v predchádzajúcich dieloch. Naučí sa bojovať s niekoľkými typmi mečov a nepohrdne ani inými zbraňami nablízko, kušami a bombami a lákavejšie bude aj používanie a vylepšovanie magických znamení.
- Kuše budú použiteľné na každý typ nepriateľa, mieriť nimi budeme sami a máme čakať pomerne dlhý dostrel.
- Nie každý dom je skutočný, ale "akože" obydlí je určite menej ako tých prístupných. Prístupný však ešte neznamená, že tam Geralta privítajú s otvorenou náručou.
- Jednou z prvých zverejnených informácií o zmenách v treťom Zaklínačovi bola zmienka o väčšom rozptyle náročností, aby hra zostala aj napriek rozlohe lokalít a rozvetvenosti príbehu dostupná aj hráčom nehľadajúcim ťažkú a dlhú výzvu. Tost potvrdil, že sa na tom nič nezmenilo a najnižšia náročnosť nebude žiadnou výzvou, iba príležitosťou užiť si príbeh. Ľudia so záujmom o plynulý priechod hrou si majú zvoliť nižšie obtiažnosti, najvyššie by pre niekoho mohli byť rovnako frustrujúce ako Bloodborne.
- V rovnakom čase sa autori pochválili, že mapa Divokého Honu bude mať približne o 20 percent väčšiu rozlohu ako Skyrim a na tom sa počas vývoja tiež nič nezmenilo, neubudol ani štvorcový meter. Navyše, ako sme sa dozvedeli minulý týždeň, jedno z platených DLC hru ešte rozšíri o kniežatstvo Toussaint ležiace v srdci Nilfgardského cisárstva.
- Nezabudlo sa ani na slabšie povahy. Dizajnér nevedel povedať, či sa dajú kompletne zakázať krvavé efekty, ale určite sa dajú zakázať brutálne zakončenia súbojov.
- CD Projekt využil aj pár špeciálnych nástrojov od Nvidie vrátane Nvidia HairWorks.
Spodný obrázok ukazuje "nadrogovaného" Geralta, ktorý to prehnal s elixírmi. Jeho vzhľad ovplyvní aj rastúca brada, CD Projekt však ponúkne zdarma na stiahnutie Beard-and-Hairstyle DLC, ktoré rast zastaví. Geralt tak zostane v podobe, ktorá hráčovi vyhovuje najviac. Strieborný meč sa opäť roztancuje 19. mája.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 189
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 263
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 67
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- VIDEO : Vivat Slovakia - ukážka prestreliek 26 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Bandai Namco / CD Projekt Red Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|