Star Wars Battlefront vyjde s 12 mapami a novou planétou Sullust |
DICE konečne prezradili presný počet máp, ktoré ponúkne už pri vydaní. Jednu z nich nám ukazujú už teraz
Práca na Star Wars: Battlefront je pre DICE skutočne veľkou vecou. Prinášajú multiplayerovku z jedného z najmilovanejších fiktívnych vesmírov. Univerzum Star Wars má po celom svete milióny fanúšikov, ktorí by im chyby len veľmi ťažko prepáčili. Rovnako prísna je však aj licencia, pod ktorou túto hru vytvárajú. Všetko musí súhlasiť s filmami, ktoré tak dobre poznáme. No aj napriek tomu majú v niektorých ohľadoch voľnejšiu ruku a môžu priniesť niečo skutočne svoje. Už vieme, že hra pri vydaní ponúkne 12 máp, ak k tomu pripočítame aj Misie, prostredí bude ešte o niečo viac. A všetky z nich budú pôsobiť známym dojmom. Nie len tie, ktoré poznáte z filmov, ale aj nové, ktoré sú vytvorené tak, aby presne zapadli do známeho univerza.
Minimálne jedna multiplayerová mapa sa bude odohrávať aj na novej planéte Sullust. DICE sa pri nej obzvlášť snažili o to, aby pôsobila dojmom, že nie je z tohto sveta, no zároveň aj tak, že niekde tam medzi hviezdami môže existovať. Preto sa pri jej tvorbe inšpirovali nie len v archívoch Lucasfilm, ale aj na Islande, kde zbierali podklady pre prostredie, aké na Sulluste uvidíme. Už od začiatku chceli vytvoriť vlastnú mapu, prešli si niekoľkými rôznymi nápadmi a nakoniec sa usadili na lávovej planéte (nie až tak ako Mustafar). A keď im to odobrili aj v Lucasfilm, pustili sa do vytvárania art štýlu pre toto prostredie.
Práve Island sa potvrdil ako to správne miesto, kde by mohli nájsť podklady na to, ako by mohol sopečný svet vyzerať. Ostré hrany skál, posuny krajiny, červená láva, dym, či tyrkysové jazerá. To všetko na nej nájdeme. Kým konceptovanie na základe fotografií sa nelíšilo od tvorby máp na základe planét ako Endor alebo Hoth, keďže navštívili miesta, kde sa známe scény nakrúcali, pri Sulluste museli zapojiť aj niečo viac. Z archívov si odniesli inšpiráciu v architektúre. Stavby na planéte ako by boli navrhnuté staviteľom Hviezdy smrti. Hlavné témy tohto nového sveta tak sú láva, síra, Hviezda smrti a ťažba nerastných surovín.
Prvé koncepty a aj zábery z prác na Islande nám predstavujú fotografie, no na poriadne predstavenie planéty si budeme musieť ešte počkať. DICE rovno dodávajú, že pri navrhovaní máp im išlo o variabilitu a prispôsobenie pre herné režimy, ktoré sa na nich budú hrať. Niektoré budú väčšie, stavané pre epické bitky, iné sa zas budú sústrediť na komornejšie súboje na menšie vzdialenosti. Ako sa im podarilo stáť si za svojimi sľubmi sa presvedčíme 17. novembra, keď Star Wars: Battlefront vychádza.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 263
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- VIDEO : Vivat Slovakia - ukážka prestreliek 26
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|