Stardock CEO: DX12 môže ukončiť problémy s rozlíšeniami hier na Xbox One

pridal saver 15.4.2014 o 20:35 Xbox One

šéf Stardocku hovorí, že DX12 dokáže rozdeliť tasky grafiky na všetky jadrá, teraz rovnako ako na PC, DX11 spracuváva všetko na jednom jadre. Rozdelenie umožní zvýšiť rozlíšenie a aj dosiahnuť viac objektov na obrazovke.

Viac nájdete na www.videogamer.com



Páči sa mi!

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19536)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk