Titanfall mal pôvodne fungovať na engine z hry Ratchet & Clank

pridal play3man 17.4.2014 o 17:49 PC,Xbox 360,Xbox One

Zakladateľ Insomniac Games, Ted Price, zavolal Vince Zampellovi v júli 2010 s tým, že môžu celkom zadarmo využiť ich Luna engine do ich novej hry. Na tomto engine hra fungovala vo fáze prototypu, ale nakoniec ho zavrhli, rovnako Respawn nezobral engine zo Saboutera, ktorý im ponúkalo EA. Zvažovali ešte použitie Unreal Engine, no zo strachu, že nedokážu dosiahnuť 60fps sa radšej rozhodli pre Source Engine.

Viac nájdete na www.gamespot.com



Páči sa mi!

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19548)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk