Titanfall pre Xbox360 používa prakticky od základov prekopaný Source engine

pridal saver 17.4.2014 o 13:13

keď autori z Bluepoint Games hru spustili na pôvodnom Source engine išla im na Xbox360 5 fps a to bez textúr, zvuku a zabrala 1GB pamäte devkitu. Respawn si myslel, že sa to na Xbox360 ani nedá preportovať. Bluepoint prakticky vymenil každú časť enginu a všetky dáta z PC/XboxOne verzie museli zoptimalizovať na streaming a vopchať na DVD. Na streamovanie textúr vyhradili 80MB a aj preto streamujú naraz z DVD aj HDD.

Viac nájdete na www.eurogamer.net



Páči sa mi!

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19862)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk