Yoshida: PS4 bola navrhnutá tak, aby natívne zvládala hry v 120FPS

pridal play3man 4.3.2015 o 10:38 PS4

Shuhei Yoshida počas prezentácie VR Morpheus vyzdvihol hlavne podporu 120Hz, teda schopnosť VR headsetu obnovovať obraz až 120x za sekundu. Hneď na to dodal, že PS4 bola od základov navrhnutá tak, aby zvládala hry pri takomto rýchlom snímkovaní.

Viac nájdete na www.vg247.com



Páči sa mi!

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (3)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19835)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk