The Last Guardian mal byť dobrou hrou vytvorenou v krátkom čase. |
pridal Gam_er 2.6.2016 o 14:44
PS4
Povedal to režisér hry Fumito Ueda v rozhovore pre IGN. Vývoj jeho predchádzajúcich hier Ico a Shadow of the Colossus trval príliš dlho, a tak mal s The Last Guardian plán vytvoriť dobrú hru v oveľa kratšom čase. Preto ho zdĺhavý a komplikovaný vývoj tejto hry napokon prekvapil. Ueda ďalej dodáva, že nikdy nepracoval na hre, ktorá by mala až taký dlhý vývoj, cíti sa z toho unavený a smutný, preto hru proste už chcel dokončiť.
Viac nájdete na
www.ign.com
Páči sa mi!
PS4
Vývoj: SCEJ / Team ICO Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|