Async compute pomohol DOOM titulu na konzolach.

pridal ryohazuki007 4.6.2016 o 12:44 PC,PS4,Xbox One

Vyvojari Dooma Async compute pochvaľujú a na konzolách je to super užitočná funkcia, ktorá umožní zvýšiť výkon. Získali ňou 3-5ms pri 60 fps, Far Cry Primal podobne 2.5-3ms pri 30 fps. Na PC to až také jednoduché nie je, vzhľadom na rozličné konfigurácie a absenciu lepších profilovacích nástrojov, ale podľa Ashes vývojára sa dá získať aj 15% a myslí si že sa dá ísť ešte ďalej.

Viac nájdete na wccftech.com



Páči sa mi!

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19555)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk