Režisér hry Detroit: Become Human hovorí o jej dlhom a bolestivom písaní |
pridal Gam_er 27.2.2017 o 14:21
PS4
David Cage hovorí, že pred niekoľkými rokmi boli hry zamerané len na mechaniky, ktoré testovali zručnosti hráča. Dnes však hráči podľa neho potrebujú príbeh, ktorý prinesie dôvody bojovať a strieľať. Detroit sa teda zameria na dobrý príbeh a rozprávanie. Cage hovorí o jeho náročnom písaní, ktoré bolo dokonca bolestivé. Musel hľadať veľa inšpirácie, tvrdo pracovať, premýšľať o všetkých kombináciách rozhodnutí a nechcel príbeh na úkor hrateľnosti.
Viac nájdete na
www.dualshockers.com
Páči sa mi!
PS4
PC Vývoj: Sony / Quantic Dream Štýl: Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|