01020304
| THREADS UŽ MÁ CEZ 50 MILIÓNOV POUŽÍVATEĽOV, MUSK SA UŽ VYHRÁŽA SÚDMI [novinka]
icon
level 11
1 7
MAPJAK
   7.7.2023 23:10 [celá diskusia]
Vy, Slovač, nadávate na médiá ako cenzurujú, neda sa im veriť atd atd. Potom príde Musk a snaží sa s tým niečo robiť, aby to bolo názorovo aj politicky otvorené každému a vy aj tak budete nespokojní a nadávať, nadávať, nadávať...
Vám len inštrukcie, lopatu do rúk a vybavené.
A autor článku vyzerá, že aj mete fandí ale je to práve meta, ktorá extrémnym spôsob cenzuruje, sám Mark to povedal, čo robili napríklad počas 2020 volieb v usa.
icon
level 82
1 0
CITROENAK -> Mapjak
   8.7.2023 11:23 [celá diskusia]
Neviem naco je dobra cenzura. Jednoducho zakazat stranky vsetkym politikom a politickym stranam, a bez tejto luzy polovica klamstiev na internete skonci. Ale neviem si predstavit socialnu siet bez cenzury. Alebo teda viem, mohlo by sa to vola pajzelTretiaCenova.com. Ja som ale este zo starej skoly, a taketo kydy si radsej vyriesim v tej krcme. Nepotrebujem tie vyplachy citat od kadejakych borcov, co vonku chodia len pre rozok.
icon
level 162
1 1
HORACE -> Mapjak
   8.7.2023 0:05 (editované 8.7.2023 0:09) [celá diskusia]
https://restofworld.... ...vernment-orders/

https://www.bbc.com/... ...hnology-65609123

edit: a som zvedavý, čo mi na toto napíšeš, chytrák. skús mi ty dodať, kedy necenzuroval? btw. ako si môžeš všimnúť v iných komentároch, nie som spokojný s metou.
icon
level 11
2
MAPJAK -> Horace
   8.7.2023 1:00 [celá diskusia]
Nikde som nenapísal, že cenzura na twittri neexistuje.
Restofworld ma očividne rovnaký názor voči muskovi ako sector, neviem odkiaľ maju taketo dáta ale čo sa týka toho druhého odkazu ohľadom turecka počas volieb, tak keby twitter nie je o tejto cenzure aspoň transparentný, tak ani o ničom nevieš. Samozrejme, tým túto cenzúru neobhajujem a ani s ňou nesúhlasím, nemal to twitter robiť, ale ak by to nespravili, tak by twitter nefungoval v Turecku vôbec, takže si vybrali prvú možnosť s tým, že celú komunikaciu zverejnili vrátane osôb, ktorých sa to tykalo. Urobil to niekedy twitter naprikald počas usa volieb? Alebo sa všetko dialo pod rúškom tmy?
icon
level 162
2 0
HORACE -> Mapjak
   8.7.2023 1:10 [celá diskusia]
odrazu to netvrdis? :D
ten nazor je vseobecny a obdivuju ho ludia bez kritickeho myslienia. omg, ved sa to tam mozes vsetko docitat ako to ziskali. “facepalm”

aha, takze je to vlastne dobre, lebo je to transparentne. ty si neuveritelny pokrytec. na teba sa nema ist s argumentami.
icon
level 11
MAPJAK -> Horace
   8.7.2023 1:39 [celá diskusia]
vyberáš z mojho komentu slová, ktoré sa ti hodia.
Nepovedal som, ze tam nie je cenzúra, len to, že sa s tým SNAŽÍ nieco spraviť.
A tak isto som povedal, že s tou cenzúrou (v Turecku) nesúhlasím, neviem kde si vyčítal, že je to podľa mna dobre. Len keby nie sú o tom transparentný, tak nemáš o čom písať. Neznamená, že sa to nestalo, len by sme o tom nevedeli, ak ma chápeš.
icon
level 162
1 0
HORACE -> Mapjak
   8.7.2023 8:02 [celá diskusia]
to si ale napisal 😅. snazis sa obhajit nieco, co nejestvuje.

aby som ja mal o com pisat? ved to su dokazy, ktore potvrdzuju opak. tak ako ked meta ovplyvnovala prezidentske volby v usa za podpory ruska. wtf.
icon
level 11
MAPJAK -> Horace
   14.7.2023 4:20 [celá diskusia]
Nie su to legitímne dokazy (podľa mna) . Banuje teraz twitter zname osobnosti, vedcov, ktorí nesúhlasia s názoromom s aktuálne neskutočne demokratickou vladou usa?

Twitter pred predajom nezverejnoval vsetko. Navrhujem ti nakuknut do Twitter files.
icon
level 599
4 0
SAVER -> Mapjak
   7.7.2023 23:12 [celá diskusia]
netrep, musk cenzuruje len taky fukot
icon
level 66
11 1
GGGGHHHH
   7.7.2023 6:41 [celá diskusia]
Ako tam bude fungovať cenzúra? Tak ako na FB/IG? Pretože taký Twitter nemá problém reálne s ničím.. môžte tam nahrať video jak ste zastrelili niekoho, svoj sextape a atd a Twitteru to je jedno.. Tu sa bojím, že to dopadne jak FB/IG, YouTube atd, že reálne ani zlé slovo tam nebudem môcť napísať..
icon
level 162
1 0
HORACE -> ZoidySVK
   7.7.2023 12:24 [celá diskusia]
novinari tam dostavaju bany len taka radost. kludne ti tie dokazy dam, ked budem pri pc. ved ide na lep viac krajinam ako su turecko a pod. a musk povedal, ze lepsie je tam mat aspon tie krajiny ako keby ich tam nemal vobec.
icon
level 11
MAPJAK -> Horace
   7.7.2023 22:56 [celá diskusia]
Daj, cakame
icon
level 162
1 0
HORACE -> Mapjak
   8.7.2023 0:03 (editované 8.7.2023 0:04) [celá diskusia]
https://restofworld.... ...vernment-orders/

https://www.bbc.com/... ...hnology-65609123

edit: dufam, ze si sa dockal. hadam svoju hviezdicku skryvajucu sa za freespeach budes teraz inak vnimat.
| TWITTER OBMEDZUJE POČET TWEETOV, KTORÉ MÔŽETE VIDIEŤ [novinka]
icon
level 71
4 25
FERYB
   1.7.2023 22:12 [celá diskusia]
Typická slováč musí na všetko nadávať.

A to väčšina ani nepoužíva twitter, no proste Musk tak už to v nich vrie.
By ma zaujímalo čo vám spravil. Proste milionár sa snaží robiť niečo pre ľudstvo, namiesto toho aby si užíval tie peniaze ako väčšina milionárov. Je aký je, no aspoň sa snaží.

Čo sa týka tohto obmedzenia, je to 8000 tweetov za deň. Ak niekto za deň pozrie viac ako 8000 tweetov tak myslím, že by mal nájsť pomoc.
A proste sa snažia niečo robiť proti skarpingu údajov, nahodili tento systém a asi to moc neotestovali, tak majú s tým problémy.
icon
level 599
4 4
SAVER -> FeryB
   1.7.2023 22:33 (editované 1.7.2023 22:47) [celá diskusia]
je viac skryvania uctov vo vyhladavani alebo feedoch ktore sa muskovi nepacia, otvorene Musk podporuje a rozsiruje dezolatske a konspiracne tweety a nie je tam ziadne zastavovania sirenia hoaxov, co ak nespravi tak v EU skonci

a aky financny zmysel na obmedzovat pozeranie tweetov? len to znamena menej videnych reklam, menej aktivnych pozivatelov, menej intrerakcii...
icon
level 599
2 0
SAVER -> FeryB
   1.7.2023 23:28 [celá diskusia]
to je blbost, ak chce proti botom bojovat to sa da inak a jednoducho, toto je urcene na to aby ludia platili a neminali mu data, ale je to presny opak toho na co taka socialna siet ma sluzit. Vsak ak chce nech si to da cisto platene
icon
level 11
1
MAPJAK -> saver
   2.7.2023 7:19 [celá diskusia]
Ano, jednoducho, preto s tým majú problém tie najväčšie spoločnosti..google, meta atd.
Je to naozaj ocividne jednoduché..
icon
level 599
SAVER
   1.7.2023 22:08 (editované 1.7.2023 22:08) [celá diskusia]
toto moze byt dovod obmedzovania, nemaju peniaze
icon
level 11
1
MAPJAK -> saver
   2.7.2023 7:20 [celá diskusia]
Prasne tak! Skrachuje ako všetky muskove firmy skrachovali!
icon
level 599
2 0
SAVER
   1.7.2023 22:05 [celá diskusia]
staci ked Bluesky prejde z bety do finalnej verzie nech sa tam vsetci mozu presunut a na twitter sa moze zabudnut
01 02 03 04