0102
icon
level 48
M4TUS_TMX
   14.9.2014 11:23
Recenzia bola písaná pred dvoma rokmi, odvtedy prešla viacerými updatami a myslím že by si zaslúžila viac bodov. Táto recenzia určite odradila niektorých hráčov od hry, ale ja čo som to hral už pred prečítaním článku môžem povedať že to (teraz) vôbec nieje také ako to autor recenzie popisuje.Že sniperi majú nadvládu? to je blbosť, vždy keď som v hre tak sú classy rovnomerne rozdelené a pokiaľ viete hrať takticky a neísť vždy len rambo štýlom, tak vpohode máte šancu dostať sa cez nepriateľa. Ani raz som sa nestretol s tým že by bolo kolo sniper only a žeby sa len ostreľovalo z jedného konca mapy na druhý. To pri designe máp ani nie je možné. Keď máte kamaráta a taktiku, tak sa vždy dá nájsť cesta k bodu, ktorý máte obsadiť. Aby boly triedy vyvážené, má každá z nich nejaké superschopnosti. Ešte k tomu autor neopísal možnosti pohybu v hre. Keď bežíte viete sa šmyknúť po zemi aby vás netrafili, a keď je blízko kryt, tak sa vaša postava zakryje hneď zaňho. A kryť sa dá troma rôznymi spôsobmi. Môžte stáť, čupieť aj ležať, pričom z každej pozície viete strieľať aj hádzať granáty. Ešte k tomu vám pri zakrytí vypíše ktoré staty sa vám na zbrani zvýšia. Okrm toho sa viete vyšplhať na menšie prekážky alebo ich preskočiť, dokonca aj šmýkať sa môžete na 2 spôsoby. Prvý je, že dáte slide poležiačky a pokračujete v behu, alebo sa len prikrčíte a pokračujete skrčený. Síce sú iba mapy, ale mne to zatiaľ nevadí, lebo aj na štyroch mapách sa toho dá vymyslieť dosť veľa. Noví hráči, nedržte sa kritickej recenzie,ale radšej ohlasov hráčov. Jedinú nevýhodu vidím v matchmakingu. Dosť dlho trvá kým vám nájde hráčov a server a ešte k tomu, keď ste v hre nemôžte prizvať kamaráta. To je všetko čo by som chcel ku hre povedať.
icon
level 129
1 0
JANKOOO
   5.2.2013 14:54
No skúsil som to nieje to zlé ale po dvoch dňoch som sa začal nudiť. Tie 4 mapy sú dosť malé takže ma to omrzelo, inak sa mi zdá že to má potenciál pokiaľ sa bude dopĺňať obsah ..... teda hlavne tie mapy. Zbraní je dosť aj sú dobre spracované, pár hier som si užil keď sa hralo naozaj že takticky. No podarilo sa mi pripojiť raz do takej hry, že to bolo čisté COD a to ma už tak nebralo :D Musím ale napísať že na mojom rebríčku top Free2Play stále ostáva Arma2Free. No povedzte samy čo môže byť lepšie? :D:D:D
icon
level 51
RIMANSK -> Kyle07
   9.9.2012 18:05
Re: RE:Kyle07
hram to,je to vyborne aj tvoj nazor,v hre mam nick RimanSVK
2
KYLE07
   5.9.2012 15:08
Bruso a dominate. Jeden z Vás hovorí o koze,druhý o voze. Dominate má na mysli,že v porovnaní s reálnym bojom,v GRO môže človek vidieť okolo seba aj keď sa tam práve nepozerá. Bruso zas tvrdí,že aj keď sa to dá, existujú určité nevýhody,ako to,že sa odhalíte alebo Vás aj napriek tomu detekuje radar.

Ku ghost reconu si myslím,že to jednoducho patrí a som rád,že niesú všetky strielačky len štýlu,že vidíte zbraň pred sebou,lebo jednak v realite máte periferné videnie,čo na monitore normálnom nieje možné docieliť a druhá vec: človek sa môže vyžívať v grafike svojho bojovníka,v jeho vybavení, v jeho pohyboch atď. Takže má to svoje pre aj proti,mne sa to náramne páči. Je to niečo nové,nezvyčajné a mne sa osobne s tým parádne hrá.

Keď si zoberiete možnosť,že vidíte iba svoju zbraň,tak by ste potom nevideli,v jakej polohe ste za prekážkou,kto Vás vidí,kto vás obieha a jedno s druhým. Takže polemizovať nadtým,že to je špatné a zlé je zbytočné. Je to jednoducho taký typ hry,komu sa nepáči,nech hrá niečo iné ako COD alebo BF. Takýmto spôsobom by ste mohli vyčítať každej hre,že je nereálna. Uvediem príklad: V leteckých simulátoroch by ste vašu stíhačku nemohli cez turbíny vidieť,lebo by ste mali mať rozmazaný obraz. V závodných hrách by mala byť vaša obrazovka plná výfuku a rozmazaného prostredia z rýchlosti atď...

Som rád,že sa tu nájdu ľudia,ktorí so mnou súhlasia a nehádajú sa len sprosto bezhlavo kvôli tomu,že nie sú ochotný uznať negatíva veci a vedia sa pozrieť na hru s prehľdom a zdravým rozumom.

S Brusom súhlasím, párovanie priateľov v hre je problematické,nepriehľadné a týmové rozostavenie je nevyvážené. Na druhú stranu,človek čo to hrá dlhšie má výhody voči nováčikom,aj keď balance síl by nezaškodil. K sniperom sa nevyjadrujem,ak 95% ľudí baví sedieť a kukať do blba do mieritka a potom sa tešiť,že niekoho odstrelili,tak prosím...Kid Playing Style..
icon
level 101
DOMINATE -> Bruso
   3.9.2012 20:40
Re: RE:Re: RE:Re: RE:GRO
o dlhodobom kempeni som nic nehovoril... pravdepodobne si ma vobec nepochopil co som myslel...
icon
level 34
BRUSO -> dominate
   3.9.2012 18:10
Re: RE:Re: RE:GRO
Tvoj nazor ma ale pri GRO jednu podstatnu chybu. Dlhodobo kempit sa v tu totiz v podstate neda. Akonahle zo svojej pozicie totiz niekoho zabijes tak uz o tebe vedia alebo co je pravdepodobnejsie ta deteknu sonarom skor ako budes mat vobec moznost niekoho zabit.
Potom je uz len otazka par sekund kedy ta vygranatuju, obehnu zozadu alebo pouziju device proti ktoremu sa pravdepodobne neubranis
icon
level 101
DOMINATE -> Robie9
   3.9.2012 17:27 (editované 3.9.2012 17:28)
Re: RE:GRO
podla mojho nazoru 3rd person pohlad nebudu nikdy pasovat do multiplayer akcnych hier, pretoze sa staci len dobre postavit a pozeras sa za roh a cakas dokedy ti tam niekto skoci, v singleplayeri je to to pecka ale do multaku sa to podla mna nehodi vobec
icon
level 196
UNDEAD6
   3.9.2012 16:42
nahodou vyborna fps skoda ze na nu UBI momentalne dost prdi ziadne mapky nove bugy sa neodstranuju atd cize casom dost nude tocit do kolecka tie 4mapky

ps.: nadvlada snajprv je blbost to moze napisat len lamka alebo clovek co tu hru nevei hrat GL :)
icon
level 45
1
ROBIE9
   3.9.2012 14:53
GRO
Nehravam strielačky typu CoD ale GRO sa mi pači a pripada mi viac prehladný, pretože je z 3tej osoby.

Kyle07 ma pravdu.
Na sniperov sa vyhovaraju len babraci čo maju tupe hlavy a nevedia zapojit mozog. Hravam za assaulta (15lvl) a uplne v pohde a to som do 15levlu použival skoro základnu zbran.
Granáty nie sú až také drahé a dajú sa získať zadarmo. Zatiaľ sú tam myslím iba 4 mapy ale to sa určite rozšíri. Ešte jedna nevýhoda je optimalizácia, to ešte treba doladiť ale zatial ma to baví a dal by som tej hre viac ako 6/10. To je môj názor.
icon
level 34
4
BRUSO -> Kyle07
   3.9.2012 10:23
Re: RE:Kyle07
Musim suhlasit s Kyle07

To ze sa musi za doslova vsetko platit virtualnymi peniazmi ma svoje opodstatnenie aby ludia aj po dosiahnuti vyssieho lvl nemali okamzite najlepsie dostupne zbrane, brnenie a device.
Kupa veci za realne peniaze nic neriesi pretoze bez vyssieho lvl ich aj tak nemoze pouzivat... a podla vlastnej skusenosti, v tejto hre skill gearom nenahradis.

Co sa tyka platenia za granaty tak ako povedal Kyle07 ide o to aby ich kazdy nehadzal jak najaty pretoze inak by sa z toho stala len granatova vojna ale kupit si ich neni ziadny problem. Za priemernu hru clovek zarobi tak 200 za co je chopny kupit 10 granatov. A navyse je tu moznost ich ziskat kazdy den za splnenie Daily questu alebo Daily Fireteam questu.

K tej nadvlade Reconov, je sice pravda ze takmer v kazdej hre ich je prevaha ale to preto ze ich hraju ludia co to nevedia hrat a preto len zozadu ostreluju co im je samozrejme prd platne ak si ich niekto s mozgom obehne zozadu co prave kazda mapa podporuje (vzdy su minimalne 2-3 cesty). Btw staci strielat do prekazky za ktorou je nepriatel ukryty a hned sa mu roztrase zameriavanie.
Mimo to im ostrelovanie nic nepomoze ked aj tak nakoniec prehraju lebo ako snipery nejsu schopny obsadit ziadny point v hre na co je najlepsie prave Assault a Specialist.

Zadalsie, absolutne nechapem preco alebo skor naco robite recenziu na hru ktora je este len beta. SAMOZREJME ze tam budu bugy a nebude poriadne vyvazena ale ved prave NATO je ta beta. Chapal by som to pri niakej mega ocakavanej hre ako Diablo 3 kde kazdy hlada akukolvek novu informaciu ale toto je F2P titul takze nemozete ocakavat ze bude hned dokonaly.

Aby sa nepovedalo ze ju len chvalim, tak ano, je tam aj dost veci ktore by som zmenil ako napriklad Fireteam (hranie spolocne s kamaratmi v jednom teame) ktore je ale obmedzene na 4 hracov co je nelogicke kedze hra je robena 8v8. V pripade ze mate viacej kamaratov ako 3 s ktorymi chcete hrat tak sanca ze sa stretnete na bojisku je takmer nulova a ked uz, tak skor proti sebe. Taktiez parovanie hracov je casto nefer ked davaju dokopy skusenych hracov s vysokym lvl proti uplnym zaciatocnikom.

PS: ak by mal niekto otazky na tuto hru tak smelo do toho
icon
level 159
1
DARTH_ZETHUS
   2.9.2012 21:50
Len malá rada, hráči COD by túto hru hrať nemali, lebo ju zle ohodnotia This is not call of Duty!
icon
level 74
_-*MARCOS113*-_
   2.9.2012 13:32
požiadavky spĺňam ale aj tak mi hra strašne seká
4
KYLE07
   1.9.2012 15:50 (editované 1.9.2012 16:00)
Nepísal som,že sa musí platiť realnými peniazmi. Písal som,že ten kto má reálne,má trošku väčšie výhody,ale to je tak pri každej hre. Že sa za granáty musí platiť má tiež svoje opodstatnenie. 90 zlaťákov v hre ešte nikoho nevytrhlo z kože a je to kvôli tomu,aby začiatočnici / noobovia / camperi nemohli celú hru len hádzať granáty každým smerom,keďže priestory sú väčšinou medzi stenami (urban = miesto,kde sa budú odohrávať kľúčové boje v modernej vojne).

To, že sniperi nemusia obsadzovať, je ich vlastná blbosť,že ich baví iba sedieť a čakať,kým im tam doletí granát alebo ich niekto druhý odstrelí. Sám si povedal,že sa specialist ti to išlo (citujem: ruloval si),tak o jakej nadvláde hovoríš? Hra sa dá hrať celé hodiny a hodiny,len sa treba neustále kryť a mať na pamäti,že v modernej vojne (mestskej zástavbe) jednoducho nepriateľ so zbraňou na väčšiu vzdielanesť bude mať výhody,kým ho neodhalia. Áno máš pravdu,nieje to ako call of duty alebo battlefield,že môžeš behať pol hodinu kade tade a nikto ťa nesejme,lebo si ťa ani nevšimne. Nikto ti nebráni si každého snipera obehnúť,odstreliť alebo pokropiť a ver mi,že to s ním niečo urobí.

Okrem toho systém krytia poskytuje neuveriteľné výhody a nieje také ľahké hocikoho dať dolu. A keď ťa aj trafia,stále môžeš zostať v úkryte,doliečiť sa a s lepším armor to nieje žiadny problém.

Nekritizujem ťa. Kritizujem len to,že recenzia je veľmi negatisticky namierená na túto Beta Verziu,ktorá má veliký potenciál a netreba hráčov odradzovať hneď pri prvom čítaní!!!!

icon
level 138
SULFORON -> matus_ace
   1.9.2012 15:42
Re: RE:Re: RE:sulforon
aha tak prepac nevsimol som si idem na to ale na tie dalsie dve by si sa tiez mohol mrknut su odost lepsie ako tento free ghost recon
icon
level 30
2
SHARKATTACK
   1.9.2012 14:54
hlavne je to stále OPEN BETA takže spomínať bugy ktoré pravidelne na základe feedbacku patchujú je úplne mimo ako aj vlastne celá recenzia bety ... a pay2win ? nemôžete si kúpiť najlepšiu zbraň na lvl 1, respektíve kúpiť áno ale nedá sa použiť kým nedosiahnete nato lvl takže žiadne pay2win...a ohľadom sniperov recenzent fakt nehral túto hru viac ako pár máp lebo je to totálne scestné ako celá recenzia takže asi toľko odomňa čo hru hrám od prvej closed bety.
icon
level 599
2
ACE -> sulforon
   1.9.2012 13:41
Re: RE:sulforon
Tribes som davnejsie recenzoval, skus pohladat

kyle07 - v hre mam nahratych viac ako par dni. nevyvazenost classov je zavaznym problemom a nie som sam, kto si tento system vsimol. sniperi v hre skutocne kraluju a to jednak preto, ze sa jedna o OP class a potom aj preto, ze im nahrava aj dizajn map. sam som so Specialistom v mnohych hrach ruloval, ale tych sniperov si nejde nevsimnut. oni ani nemusia obsadzovat, len zbieraju skore na killoch, v metre napriklad z schodov, co je pre nich uplne tradicne miesto

platit sa fakt musi za vsetko. kazdu drobnost ako granaty. samozrejme nie realnymi peniazmi, co keby si bol cital clanok, tak by si videl, ze sa tam spomina. avsak neustale minanie kreditov na vsetko je v kontraste s motivujucim systemom napriklad v Tribes obmedzujuce

k bugom gratulujem, ze si mal iba jeden. vacsina hracov na neprijemnosti naraza takmer stale (triafanie cez steny, kolizie objektov, zasekavanie)

a krytie je v clanku tiez spominane
icon
level 67
2
COBRA47
   1.9.2012 11:56
Tak super nejde mi to instalnut lebo zevraj nemam v compe net framewok 3,5 a internet explorer ale hlavne ze tam mam aj jedno aj druhe
5
KYLE07
   1.9.2012 11:51 (editované 1.9.2012 12:06)
Zdravím.

Prepáčte,neviem kto toto písal,ale táto recenzia je absolutne zavadzajúca a nepravdivá. Donútilo ma to si vytvoriť konto,aby som mohol napísať tento komentár.

Za prvé:
Neviem aké mal autor skúsenosti s akčnými hrami alebo koľko mal rokov,že napíše takú irelevantnosť,že nadvláda sniperov. Hrám za assaulta už niekoľko dní,tak isto som začínal so základnou výbavou a pri troche skúseností,rozmýšlania a šťastia sa Vám darí strielať všetkých aj všetko,takže výhovorky typu,že nebudem to hrať,lebo sniperi sú silnejší sú absolutne nemiestne.

Za druhé:
Vôbec sa nemusí platiť za všetko. Platí sa len za to,čo si chcete vylepšiť a peniaze sa dajú docela ľahko bežným hraním získať. To že si to už niekto zaplatí realným peniazmi,lebo nevie čo so sebou,tak to je jeho problém. Keď chce míňať na virtuánu realitu tak nech má výhody.

Za tretie:
Jediný bug čo som našiel bol ten,že som sa len raz prepadol za stenu alebo hneď ma to vrátilo naspäť. Hra je plne hrateľná.

Tak asi toľko z mojej strany. Urobte si na to vlastný názor,len ma neskutočne nahnevalo,že kopu hráčov táto recenzia odradila len na základe subjektívneho pohľadu autora,ktorý neviem kde zobral toľko nenávisti a zlosti v sebe. Asi si veľmi nezahral. Fanušíkovia Future soldier alebo SWAT si prídu na svoje,hlavne po boku kamaráta na mikrofone,s ktorým sa dá neuveriteľne kooperovať a narobiť paseku nepriateľovi.

Toť vsio.

PS: Vôbec nebolo písané alebo som si nevšimol, o systéme krytia. Za každou prekážkou sa dá kryť tromi spôsobmi,či už po stojačky,v kľaku alebo poležiačky + z každej polohy sa dá strielať,či granat hádzať. Takisto ešte existuje možnosť sa hodit k prekážke (slideudnúť),takže Vás sniper netrafí,keď niekam bežíte sa skryť...
icon
level 186
2
HOTWHEELSING
   1.9.2012 10:45
nieje platenie za vsetko mozete zaplatit bud free peniazmi alebo tými ktoré si kupujete a opakujem za vsetko
icon
level 138
1
SULFORON -> Pr3dat0r
   1.9.2012 10:08 (editované 1.9.2012 10:18)
Re: RE:Re: RE:sulforon
uz hej na steame si to mozes stiahnut free

http://www.mmobomb.c... ...es-free-to-play/
01 02