14.10.2010 23:12
Re: RE:Gelldyn
No ale na to so Sargerasom si teda pockam, to bude zaujimave ked ho nedokazala porazit ani Medvihova mater ;D
|
12.10.2010 11:42
Re: RE:SheoghoraD
ved o tom som hovoril, len trosku skratene.. Forsakeni boli prijali do Hordy ako partaci kedze uz nechceli fachat pre LK. Potom si to dosahali pri vystupe pri Wrathgate a tak tam maju teraz hordacke elitne jednotky, co dozeraju na dianie v UC aby sa podobna situacia neopakovala.
|
1
GELLDYN
12.10.2010 11:06
wowko ako MMo hra ma uplne premakanae universum,porovnat sa da snad len warhammer
to ze bude este jeden datac je uplne iste,sargeras este nema status killable,take penaze si pani z blizzardu ujst nenechaju:) |
11.10.2010 21:36
Re: RE:SheoghoraD
Presne tak, wow nie je zaverom nejakej knihy, tu sa dej stale vyvyja a posuva dopredu pocas questenia (teda ak ludia ten dej sleduju a questy robia aspon tie hlavne)
|
2
KUBO2000
11.10.2010 19:41
uz sa strasne tesim ale na neoficialnych serveroch pojde catalyzm az o daky rok od vydania takze mam cas
|
11.10.2010 19:39
Re: RE:matasko
pravda... tazko zmykat jeden fantasy svet 5 rokov... old gods, emerald dream, burning legion, elemental lords... maju este z coho zmykat... asi sme sa nepochopili uplne... tu nie je problem ze by nemali co tam dat... tu je problem v tom ze ked to tam daju tak to nesedi s tym co tu uz je, pripadne sa okolo toho snazia spravit taky epicky prepleteny pribeh az su z toho domotani... vid napriklad: arthas stratil svoju ludskost ked zobral frostmourne, potom sa spojil s lich kingom ale vytrhol si srdce a hodil ho pod citadelu lebo v nom este bola ludskost, tirion fordring znici srdce ale este stale ma v sebe arthas ludskost ktora drzi scourge na uzde aby neznicili cely azeroth, pritom o to mu cely cas ide ked posielal necropolisy a armady na hlavne mesta hordy a aliancie a na ine uzemia...
Co sa tyka SW mmo tak developeri v interview povedali, ze druhy questov budu 2.... prve budu class questy, ktore budu rozvijat pribeh postavy, no bude mozne ich robit spolu s ostatnymi classmi a tak budu do toho zapojeni vsetci a opacne... a druhy typ budu group questy, kde pojde o pribeh universa ako taky... a v ktorom zase budu vsetci zohravat ulohu... myslim ze to bude mat na svedomi tych 12 scenaristov zamestnanych na plny uvazok a cez 100 000 scenara... |
11.10.2010 19:27
matasko
Vies, mozno skutocnost ze MMORPGcka nemaju bohvieake pribehy je dana ich samotnou kvazi-nekonecnostou. Vies si predstavit, zeby po celu dobu od vzniku WOW autori hru zasobovali stale novym a novym pribehom? A ak ano, akou formou? Ako by to robili? Ako by dokazali zmykat jednu temu, jedno fantasy univerzum bez prestania 5 rokov bez toho, aby sa nevycerpali v napadoch a aby nepolavili na kvalite?
Osobne si to neviem predstavit - pripravovane SW MMO sa o nieco podobne pokusi, ale z dostupnych zdrojov to vyzera tak ze pribeh bude sucastou iba singleplayerovej kampane (ano, bude tam) pricom v ramci samotnej onlinovky to vyzera na opat bezpohlavnu story s drobnym nacrtnutim pribehu, ale bez vaznejsich konkretnosti. |
11.10.2010 19:20
Re: RE:matasko
take mmo este neprislo a nech boh da ze sa take vyraba a uspesne si vytvori komunitu ked vyjde... a ani by mi to nevadilo keby drzali ten standard ktory predtym wow malo a to bola riadna sutazivost a narocnost... osobne som nikdy nepatril k HC hracom bez zivota... no ked som to kedysi hraval aj jeden epic ked dropol a clovek ho vyhral tak velmi potesil... alebo pri levelovani nahrabat 90g na zakladneho mounta na 40tom lvli, co hraca nutilo rozvijat profesiu a zuzitkovat penazne kde sa dalo...
A stale tu je ten fakt ze ten pribeh by tomu neublizil a iba by dali ludom nieco viac, co by po piatich rokoch existencie hry mohli... ale to by to musel byt ten stary Blizzard ktory robil Warcraft 1-3 a stare diablo atd... a nie dnesny Bli$$ard... |
11.10.2010 19:09
matasko
Presne, Me2 je plny Sci-Fi klise a cez to vsetko funguje. A vies preco? Lebo je to akcne RPG so silnym zameranim na pribeh. Lenze WoWko nie je prednostne pribehova hra, ktoru prejdes a zahodis. Ja od WoWka neocakavam ze mi rozpovie A+++ pribeh pretoze ta hra je zamerana na nieco uplne ine a pribeh tam sluzi len ako vhodny doplnok herneho sveta.
Cize... je dobre vediet, co od ktorej hry ocakavat. Povedz mi jedno jedine MMO, ktore ma suprovy pribeh. Lotra som hral, pribeh nie je jeho ale cerpa z kniznych predloh, cize je mimo hru. Guild Wars jednotka... ani neviem zeby tam nejaky pribeh bol, pretoze ak je, tak na neho hra z vysoka kad a nijak ho nerozvija. |
1
MATASKO
-> blade
11.10.2010 19:01
Re: RE:matasko
mas pravdu cliche ak je dobre zvladnute tak nevadi vobec (vid. ME2 napr.)... ale to co predvadza blizzard pri svojich ziskoch a prostriedkoch je nezvladnute cliche...
kym prislo tbc pribeh wowka bol skvely... tbc si este drzalo dobru hratelnost vdaka tomu ze raidy boli narocne a ked sa clovek k niecomu dostal tak mal aj z toho radost lebo s tym itemom nebehal kazdy clovek na serveri... zoberme si co priniesol wotlk a dostaneme co nam zostava... |
1
SHEOGHORAD
11.10.2010 18:59
inak johny orcovia su v UC len od questu pri wrathgate
proste od forsaken sa odthrhne cast okolo warimatrasa a putressa ktora zmasakruje vojska aliancie a hordy pred branami citadely v tom momente ma hrac za ulohu informovat sarufanga ze mu v boji zomrel syn a ist za thrallom mu to cele vysvetlit...lenze v case ked pridete k thrallovi zistite ze Orgrimar je plny forsaken ktori usli z undercity pretoze undercity je pod nadvladou varimatrasa hrac sa potom spolocne s thrallom, vol jinom a lady sylvanas presuva do undercity kde vrati mesto a vladu sylvanas...od toho momentu ale ostavaju v undercity jednotky kon kron vanguard co su vlastne elitne hordacke jednotky inak este taky dalsi tazky spoil ale tak co uz pred branami wrathgate ked doslo k masakre jedneotiek aliancie zahynul aj Bolvar Fordragon ktory vlastne viedol cely utok...ludia ale co raidovali ICC a dostali llich kinga tak vedia ze Bolvar cely ten masaker prezil...lich king ho mal uvezneneho v retaziach priamo nad tronom....jeho telo je ale uplne spalene od plamenov dracej letky ktora spalila tela po masakre pred wrathgate...po smrti licha mal Bolvar posledne zelanie a to nasadit si arthasovu prilbu krala lichov...a tym vlastne do hry prichadza Deathwing ktory bude vladnut celemu dalsiemu datadisku este doplnim nejake videa co dopravedzaju to co som spominal bitka pri wrathgate zaverecne video kde je jeden neprietal porazeny aby zaroven povstal novy https://www.youtube.c... ...ch?v=EsXrXdK2XXI |
1
BLADE
11.10.2010 18:50
matasko
A preco by klise malo znamenat hned zly pribeh? Dnes sme svedkami toho, ze ak s klise prvkami pracuje dobre, moze z toho vzniknut naozaj kvalitny pribeh. Nehovorim ze ho ma aj WoW, ale opat zdoraznim - je to hra a ten pribeh co tam je, ten tam uplne postacuje
|
1
MATASKO
-> blade
11.10.2010 18:40
Re: RE:Calwin
ved nevadi ze ten pribeh zo stranky logiky moc zmysel neda... hlavne ze je to cliche a ze to je jak v beckovom filme ne? :D:D:D
|
11.10.2010 13:08
Calwin
Mna by zaujimalo preco sa v tej hre rypes, ked ta nebavi. Serie ta to, serie ta hento... ak ta to serie, tak to neries. Co sa tyka pribehu - OMG!!! to myslis vazne take rozpytvavacky? Vsak je to hra!!! Nie mnohoknizne literarne dielo! A dalej - kKed raz autori rozhodli ze sa taureni pridaju k horde, tak jednoducho tak rozhodli. Ked raz rozhodnu, ze worgeni budu hajit farbu aliancie, tak budu. Je to ich trademark, ich pribeh, ich znacka...mozu ten pribeh smerovat kde len chcu. Tak ak sa ti nepacia ich kroky, tak im kludne napis.
|
10.10.2010 20:56
Re: RE:Ja a WoW
Ohladom toho illidana absolutna podpora Illi sa mi v celom svete ako hero pacil naj.. a tu cakam ze ake epic z neho v TBC bude aaaa......(pre neinteligente deticky, za bodky si dosatde cely druhy odstavec [2.Blbos- Illidan Stormrage....] z povodneho Raven-ovho commentu)
|
5
MIKEY33
10.10.2010 17:17
zaplatit za expanziu 40-eciek a platit ktomu mesacne? no tak to je cisty lol
|
3
JOHNNI
-> Calwin
10.10.2010 17:00
Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:H@wk
prepac, ale ktory boss sa ti objavil v ramci deja po tom ako si ho zabil? nehovorim teraz o farmeni raidov/dungov... uz zachadzas do takeho extremu, ze by si rovno mohol mat postavicku bez moznosti respawnu.. tzn. ze ked ta zakto/daco zabije, tak si mozes vytvarat novy charr...
a to ze sa z tvojho pohladu deju nelogicky nesvedci o tom,z e nelogicke su, ale len o tom, ze si nic necitas a nevenujes sa bohvieako tomu co sa v hre vo vseobecnosti deje... ale to je tvoja vec.. mne to co sa tam deje logiku dava... a k tomu Illidianovi.. tomu neruplo v bedni preto,z e mu LK nakopal prdel.. tomu ruplo v bedni uz podstatne davnejsie ked sa zacal hrat s tou lebkou a kam sa to cele posuva? netusim.. nie som zamestnancom Blizzu a nevenujem sa ani theorycraftu. Proste sa rad necham prekvapit co to vlastne pripravili.aj tak si myslim, ze je zbytocne tu daco vysvetlovat podla mna bo kazdy mame svoju pravdu. A ak by si sa ma chcel spytat, ze ako sa taureni dostanu od shamanizmu k svatemu svetlu loladinov... tazko povedat.. mozno budu tak zufali (ako taureni zvycajne byvaju.. vid ked sa spolcili s Thrallom) ze prijmu aj svate svetlo len aby si ochranili tych par akrov pastvin |
|