0102
icon
level 190
MOKUBA
   30.8.2021 12:32
neviem, že aký zmysel má kompletne všetko vyspoilovať v traileri na nového Spidermana. Ja osobne by som sa radšej nechal prekvapiť, že kto sa tam objaví, ale táto doba je už, evidentne, dávno pasé

(žiaľ, neunikol som memečkam z traileru)
icon
level 599
ACE -> Mokuba
   30.8.2021 18:20 (editované 31.8.2021 10:23)
rovnako, ako dnes ludia nehladaju fakty, ale potvrdenie vlastnych (a neraz velmi pomilenych) nazorov, tak od filmu nechcu, aby ich prekvapil, ale chcu ist na istotu, ktoru im trailer ma potvrdit. preto ma kazdy blockbuster za posledne roky vzdy vyspoilovane zvraty, nepriatelov, tajne postavy, cameo ulohy a vsetko ostatne. a ak to nahodou prvy trailer vsetky nevykrami, tak sa studia zlakne a da to do druheho

preto maju aj tie Marvel autopilot filmy (alebo F&F seria) taky uspech a cokolvek, co vybocuje z tychto kolaji, pomaly prepady
icon
level 162
HORACE -> ace
   31.8.2021 10:30
nie, ide o dobreho strihaca. spiderman potreboval nieco ukazat a stale nukazali toho vela. su filmy, kde to nenavidim, tu to to az neprekaza, pokial neukazu viac ale budu sa tohto drzat.

a za dalsie, je covid doba, filmy nefunguju v kinach. je potrebne ludi nejako nalakat.
icon
level 599
ACE -> Horace
   31.8.2021 10:32
toto nie je len o covide a len o strihacoch. prave nedavno som to videl rozobrate v nejakom filmovom clanku na par stranach. ludia jednoducho od traileru chcu potvrdenie svojich predpokladov, inak na film nepojdu. aj preto Spider-Man ukazal Ocka, Goblina a Electra priamo
icon
level 162
HORACE -> ace
   31.8.2021 10:40
nesuhlasim. taky spiderman. mna by nenalakal opat do kina. nebavi ma tento MCU styl. pritom maju dobreho Toma.

povedzme, ze som clovek co ho nezaujimaju okolnosti okolo filmu. vidim len trailer. vidiet po 3x hupat sa toma na sietach v tomto pokracujucom utrpeni tak nejdem do kina ani za nic. spiderman sa pre mna stal absolutne nezaujimavy. to CGI je neznesitelne atd.

ale vidiet opat stare tvare je pre mna uz lakava ponuka.

taky dune trailer mi neukazal nic a velmi sa nan tesim. a keby mi prezradili dej, bol by som nastvany.
the power of the dog, the hand of god, detto. ani tenet nic neprezradil. viem, ze mi to tam neznechuti nejaky vizual alebo nadvaznost na blbe prve casti.
icon
level 599
ACE -> Horace
   31.8.2021 10:44
a o tom som pisal nizsie, Duna bude financny prepadak bez ohladu na kvality filmu. Spiderman bude megauspech, lebo ludom ukazal to, co chceli, aby im ukazal
icon
level 162
HORACE -> ace
   31.8.2021 10:49
to nevies ci to sposobi trailer. pretoze problem je, ze ide zaroven na VODko a za dalsie, ludia nepoznaju pribeh + covid. duna moze len prekvapit.
icon
level 599
ACE -> Horace
   31.8.2021 10:55
pozri, ja ten link uz fakt nenajdem, ale rozoberal to tam clovek, ktory vie o filme viac ako ty a ja dokopy. je to jednoducho fakt o aktualnom mainstream publiku, ktore chce, aby bol v Spidermanovi ukazany kazdy druhy predchadzajuci zloduch, ktore chce v BvS vidiet, ze nakoniec pride aj Doomsday, ktore chce vidiet, ze aj ked Superman zomrel, tak bude v novom filme zit...
icon
level 162
HORACE -> ace
   31.8.2021 12:34
ja však tvrdím, že nesúhlasím s týmto rozborom. BvS nebol úspešný. A pritom ukázali Doomsdaya.

na to, aby mňa niekto nalákal na nového spideyho, potrebujem aj viac ako len dostať ten nezaujímavý vizuál MCU filmov. žiaľ.

a ak má čísla na to, že trailer ktorý viac vyspoiluje je úspešný, budem to brať ako za zbernú mincu. podľa mňa len niečo dedukoval ale pochybujem, že je to platné na každý film.
icon
level 599
ACE -> Horace
   31.8.2021 12:52
BvS mal box office takmer 900 milionov. to nie je neuspech

predpokladam, ze rozbor vychadzal z predobjednavok listkov na zaklade trailerov a nejakeho verejneho sentimentu ohladom filmu po traileroch. ved na to doplatil aj TSS, kde prvy trailer nechal v ludoch vlazne reakcie a druhy uz bol iny, na zaklade coho studios spanikarilo a dalo cely film prestrihat trailerovej spolocnosti
icon
level 73
BLADE33 -> ace
   31.8.2021 13:20
dalo by sa, že by ste dnes so Saverom spravili živý podcast na toto https://www.sector.s... ...-uz-v-utorok.htm ? o 19:00
icon
level 162
HORACE -> ace
   31.8.2021 13:20
lenže tak to nevnímalo WB, ktoré malo zarižovať na BvS. v konečnom dôsledku to pre nich neúspech bol. išlo o najviac známych supe hrdinov na svete.

to už znie zaujímavejšie.
icon
level 599
ACE -> Horace
   31.8.2021 13:48
stale je to takmer 900 mega, je to viac ako Thor 3, Ant man 2 a mnohe ine. je to rovnako ako Homecoming, ktory spojil Spidermana s Iron Manom, jednu z najznamejsich komiksovych postav, s postavou, ktora vytiahla cele MCU. rozhodne to nie je neuspech. WB na tom zaryzovalo. staci sledovat Snyderove vyjadrenia, oni uz predtym do vsetkeho chceli tlacit trapny prvoplanovy humor a MCU ton, co tym filmom nesvedcalo. tu studio zacalo z filmu svojimi vyjadreniami robit neuspech, aby nemal reziser az taku kontrolu (staci sa pozriet, ako stale prestrihavaju veci ako Birds of Prey a ine, dokonca aj Gunnovi nejake veci obmedzili, aj ked sa hrdili, ze ma volne ruky. studio dokonca aktivne sabotovalo Snyder Cut, co nebol ich projekt, ale HBO Max a stoji za nim ina vetva vedenia WB - studio ako take sa stale snazi Snyderove filmy odstranit a vytvara o nich obraz prepadakov, aby malo vacsiu kontrolu nad tymi prichadzajucimi a smerovalo to inam)

fakt to uz neviem najst, inak to bolo skvele citanie na nejakom cinefilnom webe, na ktore som nahodou narazil na telefone medzi odporucanymi (a ak viem, mobilny FB nedrzi v pamati nejaku historiu odkliknutych stranok par tyzdnov dozadu). pekne rozobrate aj s tymi predobjednavkami a ze ludia chcu do kina chodit na istotu, nie kvoli prekvapeniu. a ten trailer im ma ukazat tu istotu. a prave o tom bol aj Spiderman trailer
icon
level 162
HORACE -> ace
   31.8.2021 14:20
neviem či je to úplne tak ako píšeš. už som čítal aj články, prečo bol BvS pre WB neúspech. aj pekne s argumentami. áno, snyder cut bol miliónkrát lepší oproti kino verzii. a áno, viem že WB chcelo aj do toho kecať. ale napríklad snyder dohľad potreboval. tak napríklad tie spomalováky boli tak neuveriteľne únavné.

lenže pri MoS mal kontrolu nad snyderom nolan.

to by som si rád prečítal...
icon
level 599
ACE -> Horace
   31.8.2021 14:32
aj BvS a dokonca Justice League produkoval Nolan. po JW zostrihu Justice League, kde bol Nolan na premiere, Snyderovi ako priatelovi odporucal, ze to nema pozerat, lebo mu to zlomi srdce;) ale tam si uz studio islo svoju mantru o neuspechu filmu, ktory zarobil 900 mega a ako to treba cele skratit, prestrihat a pretocit, aby mohli konkurovat MCU. fakt to vidime na vsetkych aktualnych filmoch, kde sa robia reshooty prakticky na vsetkom a nie male (dokonca aj megauspesny Aquaman). aktualne sa objavuju spravy, ze je studio nesvoje aj z Reevsovho Batmana, kedy je vraj prilis temny a Batmana zobrazuje ako psychicky choreho a studiu sa tento pristup nepaci
icon
level 162
HORACE -> ace
   31.8.2021 15:12
bolo logo syncopy na JL aj BvS? pokial viem tak oficialne bol produkovany nolanom len MoS a tato informacia je pre mna nova.

o tom odporucani viem. a aj o problemoch s natocenymi filmami. WB je teraz divotvorne a uvidime, co bude dalej. aj ta schiza uvadzania toho co ide do kin zaroven aj na vodko.

v kazdom pripade sa odklaniame od povodneho komentaru :D.
icon
level 599
ACE -> Horace
   1.9.2021 15:33
samozrejme, ze oficialne produkoval aj BvS, JL a aj Snyder Cut
icon
level 162
HORACE -> ace
   1.9.2021 16:12
zaujimave
icon
level 190
MOKUBA -> ace
   31.8.2021 10:02
je to škoda, že sa to robí takto. Ale ak to zarába peniaze, tak tie sú až na prvom mieste
icon
level 162
HORACE -> Mokuba
   30.8.2021 17:55
Ano, uvedom si ze si v covidovej dobe. Vdaka tomu traileru budu plne kina.
01 02