0102
icon
level 156
N_GAGE092101
   29.3.2009 13:59
dcs
omgg ze Rock podvrataku kto too vyraba CZ?? :D vydet..neni to nahodou taka hra na ktorej sa nabalia majitelia novinovych stankov?? :D ya by som too nedawal any doo obchodov len do NOVINOVYCH stankov alebo ako GRATIS do casakov napr.Score Level...:D asii takk...
icon
level 156
N_GAGE092101 -> Guerilla
   29.3.2009 13:56
RE:Guerilla
xDDDDDDDDD
icon
level 178
GUERILLA
   1.12.2006 8:37
davam 10% za Skodovku a 20% aby ma nezabili vsetky tie pubertacky co maju vyveseneho Kotka a Madla nad postelou
icon
level 127
VLADR -> XiOp
   28.11.2006 21:13
RE:XiOp
Tak to pochybujem. ArmA je specificky produkt zamerany na uzky segment trhu (priam sa nuka slovo "niche"), kdezto Elveon je standardne komercne akcne RPGcko (bez ohladu na to, ake novinky prinesie). Navyse, Elveon este nema vybudovanu svoju uzivatelsku zakladnu, ktora pobezi v desiatkach tisicoch do obchodu.
Ale ved este uvidime, aky marketing 10tacle pusti pred launchom.
icon
level 151
XIOP
   28.11.2006 20:30
No ja som zvedavy, ako to skonci s nasim Elveonom, vyzera velmi kvalitne, len nech to neskonci ako ArmA.
icon
level 133
KUBARU
   28.11.2006 20:04
filmova licence: no, minimalne je to velka vyzva, seberealizace a zviditelneni pred predevsim "nactiletym" spektrem publika ("bezni" hraci si radeji koupi hru od "provereneho" tymu, nez od "zelenacu" a nehledi na vyslednou kvalitu produktu) ... Jinak by nebyl duvod, proc se do obdobnych kousku poustet ...

ke spravnemu smeru: jiste, to je vseobecne znama vec ... existuje rada takovych, kteri dokazi vymyslet bezpocet originalnich prvku, jenze nemaji prostredky na dostatecne kvalitni realizaci projektu ... jsou tu i giganti, jenz penezmi primo oplyvaji, ale ti ze strachu pred ztratou priznivcu inovuji minimalne, spise oprasuji stare a proverene standarty ...

je tezke najit kompromis a jeste tezsi (skoro nemozne) nalezt kombinaci, ktera oslovi a "pritahne" hrace ... hlavni myslenkou vsak je, ze kdyz se vyvojari "prokousou" nahoru jednim perfektne zvladnutym kouskem (je k tomu potreba i notna davka stesti - zavdecit se davu neni lehka vec ), celkem pochopitelne se pridaji k one "elite" a az do skonku casu (az na par vyjimek - odvaznym asi stesti zas tolik nepreje ) produkuji jednoduche (technicky vsak perfektne zvladnute), pro priznivce stravitelne hry ... tak to proste je ...
icon
level 127
VLADR -> kubaru
   28.11.2006 19:39
Filmova licencia
"Je pravda, ze filmovou licenci dostatecne zpopularizovaneho dila si studio za pomoci supermarketovych vymitacu a mladych fanousku "nahrabe" nemale penize a bude mit pevne financni zazemi pro dalsi tvorbu "
No ja ti neviem. Nepoznam sice podmienky zmluvy, ale nie som velmi isty, ci dane develoeprske studio male take paky, aby vynutilo vysoke royalties. Skor su podla mna radi, ze dostali prachy na nejaky projekt, posunuli sa v tvorbe dopredu a hadam aj ziskali nejaky cash, cize aj cas (cas stoji developerov tazky cash) na prezentaciu potencionalnych inych projektov publisherom.

"Jenom, aby se vydalo tim spravnym smerem a penize neinvestovalo nadarmo "
tento biznis je strasna kur*a - je nevypocitatelny, kruty a nikdy clovek nevie, ci a kolko sa toho vlastne preda. Takze len cas ukaze.

Inak, este ohladom filmovych licencii, kedze sa jedna o velmi jednoduche hry (z hladiska narocnosti tvorby), tak som si toho roku povedal, ze ved skusim spravit dake jednoduchsie demo a oslovit Buena Vista, len tak zo srandy, ved za to skoro nic nedam. Rozpraval som sa s jednymi zahranicnymi developermi v Leipzigu, a ti spominali, ze filmove licencie su jednou z najlukrativnejsich zakazok v hernom biznise a dostanu ich len "vyvoleni". Publisher si nemoze dovolit riskovat absolutne nic, aby nenastval vlastnika licencie, ktory by potom kludne mohol od zmluvy odstupit, takze by publisher nemohol dany produkt predavat (aj keby bol bezmala dokonceny a mal prachy na jeho dokoncenie).
Preto do tych "detskych hier" pumpuju publisheri neskutocne prachy. Na Slovensku by sa s rozpoctom jednej takej hry dalo urobit minimalne 12-15 dalsich hier (aj keby boli mzdy nadpriemerne). Ale v tomto pripade nejde publisherovi vynimocne o znizovanie nakladov, on je "rad", ak su naklady vysoke, pretoze to znamena, ze ma overeneho developera, s ktorym skoro nic neriskuje.
icon
level 133
KUBARU -> VladR
   28.11.2006 19:23
RE:RE:Dest
Je pravda, ze filmovou licenci dostatecne zpopularizovaneho dila si studio za pomoci supermarketovych vymitacu a mladych fanousku "nahrabe" nemale penize a bude mit pevne financni zazemi pro dalsi tvorbu ... Jenom, aby se vydalo tim spravnym smerem a penize neinvestovalo nadarmo ... I kdyz (abych mel taky jeden obhajujici aspekt ) - ono se to lehce rika, ale tezko realizuje ...
icon
level 127
VLADR -> kubaru
   28.11.2006 19:16
RE:Dest
No ved to som ani necitoval, takze s tym automaticky suhlasim, ze si Dest-a zrusil, len som vypichol to s tou Idea Games, ktori sa sice na jednej strane tvaria ako strasni machri, ze nerobia nic nez tazke Ackove produkty, ale na druhej strane chrlia veci (alebo sa pod ne podpisuju, takze ich tym padom akceptuju), ktore pripominaju skor budget (az na Alphu, ale plnu som zatial nehral, uvidime, ako dopadne v recenziach).

Ale keby som sa este mal vratit, k tomu na co si narazal, tak zase musime uviest na ich obhajobu, ze kazdy jeden team sa vydal cestou komercie, lebo inak sa ani prezit neda.

Cize, nevidim problem v tom, ze Idea urobila takto komercnu hru ako Podvrataci, ale nech sa aspon nehraju na tazkych gerojov.
icon
level 133
KUBARU -> VladR
   28.11.2006 18:58
Dest
Naprosto souhlasim ... Nicmene v prispevku jsem neobhajoval IDEu jako vyvojarsky tym, ti nemaji spetku sebekritiky ... Hlavnim bodem meho komentrare bylo, ze nekdo naprosto neznaly problematiky herni vyroby v sousednim statu si nemuze dovolit osocovat celou jejich/nasi tvorbu a na zaklade kritiky jedineho titulu ji hazet do jednoho pytle se zminovanou IDEou ...
icon
level 127
VLADR -> kubaru
   28.11.2006 18:27
RE:RE:Dest
"jestli se cestou komerce vydala IDEA, neudelala to cela CR"
Komercia ako taka tuna nevadi, kazdemu je jasne, ze vzhladom na podmienky v akych sa hra robila, a za aku dobu vznikla, to inak dopadnut nemohlo (na druhej strane, hraca to plnym pravom nema co zaujimat, jemu je to fuk, ide o vysledny produkt).
Proste ako vyvojar ich chapem (tiez by som zobral taku zakazku, ako dostali ti, co to robili).
Ale uz absolutne neviem prezrat argument zo strany IDEA Games, ked som sa s nimi bavil v Leipzigu pred par mesiacmi, a vyhovarali sa, ze oni robia striktne Ackovu produkciu s najvyssou moznou kvalitou jak grafiky, tak hratelnosti. OK, ALpha Prime by sa tam zaradit dala, ale o ArmA to uz mozno povedat len so zatatymi zubami, a Podvrataci su uz uplne mimo tejto ligy.
icon
level 127
VLADR -> fuckanorris
   28.11.2006 18:23
RE:KAKI
Alpha Prime - No Alpha Prime je oproti tomu urcite o 2 triedy vyssie. Minimalne to demo na Alphu, co vyslo bolo skvele zvladnute jak po technologickej stranke (mimo bugov, ale tie su vzdy a vsade), tak po hratelnostnej (proste sa mi to pacilo, neverim ze som sam - naposledy ma tak chytil Riddick (aj ked ten je zase tiez o 2-3 triedy vyssie ako Alpha, to je jasne)).
Takze Podvratakov by som s Alphou nezrovnaval, Alpha by sa myslim aj mohla povazovat za Ackovy titul, produkciu na to ma.
icon
PLASO
   28.11.2006 18:13
Hra je blbost ale film super....proste vsetky tieto filmi su super
icon
level 133
KUBARU -> Dest
   28.11.2006 18:07
RE:Dest
Mam s nejvetsi pravdepodobnosti naprosto stejny nazor na celou aferu kolem hry i filmu a na jejich kvality obecne (natacet primo pro nactilety je trochu podly komercni trik ... ) ... Ale kde si vzal odvahu napsat "cesi sa rozhodli, ze sa daju cestou velkych firiem, ktore kaslu na kvalitu a vsetko u nich zahoji marketing... lenze pani cesi si neuvedomuju, ze oni si este nemozu dovolit kaslat na kvalitu, pretoze na to este nemaju... ", kdyz vidis jeden z mala prikladu obdobnych her?! Mozna ze me mluvi trocha nacionalismu, spetku ji ma kazdy jedinec, ale ackoliv navstevuju slovensky herni server, kde se zase lokalnim hram "prida par procent", nikdy jsem si nedovolil urazet vasi softwarovou tvorbu ani vyslovovat moudra, na ktere nemam opravneni (urazet umi kazdy, ale zduvodnit proc kritizuje, to je trochu tezsi, ze?!) ... Kdyby si napsal, ze tahle hra stoji za hov**, ale pomlcel o ceske tvorbe jako celku, bral bych to jako tvuj smysluplny osobni nazor, jenze ty si prihodil do eteru slova, o nichz, jak je vidno, nevis vubec nic (jestli se cestou komerce vydala IDEA, neudelala to cela CR) ... Tak se prosimte priste zamysli nad svymi mentalnimi schopnostmi, nez si zacnes hrat na misionare ...
icon
level 101
CMC
   28.11.2006 17:42
ty píčo vole to je hnusná grafika Hnusny film, hnusna hra
icon
level 192
MR. M
   28.11.2006 17:37
tusim som to uz videl na tejto torrentsajte -> www.bsa.sk
icon
LOLCA
   28.11.2006 17:16
kde sa to dá stiahnu
neviete odkial by som to stiahol zadarmo????
icon
level 151
XIOP
   28.11.2006 16:29
no najsilnejsie auto tam asi bude 120cina alebo rapidka.
icon
level 118
"SATANO"
   28.11.2006 14:09
Davam 30 ale to cisto iba za tu embecku...
Inak by to u mna bolo asi 10
icon
level 168
RODY
   28.11.2006 13:33
uni
to si dal dost vysoke hodnotenie. ale s nazorom suhlasim
01 02