01020304
icon
level 146
MRCRASH
   19.9.2012 20:52
pripravuje sa nový Mass Effect ??? tak to je vcelku pozitívna správa
icon
level 159
DARTH_ZETHUS
   19.9.2012 16:30
Ja sa im nedivím, pod Electronic Arts to je diktatúra jak sa patrí
icon
level 161
BRANCO18 -> life28
   19.9.2012 16:01
Re: RE:life28
Ja mam osobne radsej ked niekto poctivo vyraba hry a radsej pomalsie a lepsie. Vsetky hry ktore si vymenoval mozno okrem crysis su uz len rychlokvasky ktore stale dookola tocia.
icon
level 161
BRANCO18 -> Amnart
   19.9.2012 15:56
Re: RE:Re: RE:branco18
Svata pravda! To nhl ma tiez fakt serie
icon
level 155
1
MARKUSFENIX -> Fallen Lord
   19.9.2012 15:12
Re: RE:Re: RE:Re: RE:Fallen Lord
no...veď ja s tým súhlasím..

obaja odišli preto, lebo po odkúpení Bioware od EA už mali vo firme iba "čestnú" pozíciu zakladateľov a priamo sa nepodielali na rozhodovaní firmy...to však neznamená že sa na tvorbe projektov podieľali v čase okolo začatia tvorby Mass Effectu a Dragon Age a preto je ťažko povedať aký vplyv bude mať ich rezignácia na výsledné hry Bioware
icon
level 153
MAJCIP
   19.9.2012 15:11
Na jednej strane pod EA robiť to je ako robiť pod gelotínou. Je to cítiť ako tlačia štúdia aby robili stále nové hry v kvalitných značkách. Vid BF4 ktorý má byť sequel alebo taký ME3 ktorý bol potom dokončený takým spôsobom že aj DLC bolo v hre len bolo pre istotu odrezané a podobne. No čo si o tom myslieť neviem ale prajem Biowareu ešte veľa úspechov ako aj týmto dvom v ich ďalších krokoch.
icon
level 109
FALLEN LORD -> MarkusFenix
   19.9.2012 15:08
Re: RE:Re: RE:Fallen Lord
To je fuk.
Tu mas jeden argument s ktorym sa stootznujem:
"Isto v tom mala prsty EA , rozumný človek čo sú asi zakladatelia BioWare asi len popokrúti hlavou nad rozhodnutiami EA a jednoducho odišli ... teraz sa môžme čakať možno na ešte väčšie sklamanie DA3 ako bol DA2" -Relik
"Myslim ze hlavny dovod odchodu je nemoznost viest vlastne studio cez rozhodnutia EA Managementu, bolo to slusne citit na ME3" -Sawer
Tu mas druhy rovnako dobry. Este treba vysvetlovat?
icon
level 155
MARKUSFENIX -> Fallen Lord
   19.9.2012 15:03 (editované 19.9.2012 15:05)
Re: RE:Fallen Lord
tak ja neviem odkedy Greg a Ray pracovali na niektorom z Dragon Age :D:D:D

edit: to je asi nieco take, ako keby po odchode Seropiana z Bungie kazdy zacal ohlasovat ze Bungie skoncilo, pritom odvtedy robia tie naj hry
icon
level 109
1
FALLEN LORD
   19.9.2012 15:00 (editované 19.9.2012 15:04)
Treba to nejak dalej komentovat? Uz ked toto nieje dostatocny signal pre niektorych ze Dragon Age 3 a vsetko po nom bude pruser nad pruser tak uz neviem...

@ZajoE36: Az na ten drobny detail kde sice naracia pribehu bola 100x lepsia nez v originale ale pribeh samotny nebol vobec ani taky zaujmavy ani nemal ziadne prekvapive zvraty ako jednicka... ale budiz :D A na otazku kam sa podeli level designery: Hadam ze asi robia RPGcka ? Kto vie...
icon
level 98
MONST3R -> ZajoE36
   19.9.2012 14:44
Re: RE:Re: RE:Sawer
Suhlasim, Bioware nie je ten typ studia, ktory by odflakol nejaku hru alebo co i len aspekt tej danej hry. Urcite boli pod tlakom EA. Tazko povedat ci bolo toto rozhodnutie spravne, ale myslim, ze skor ano ako nie.
icon
level 166
1
ZAJOE36 -> Sawer
   19.9.2012 14:28
Re: RE:Sawer
Na konci ME3 krasne vidiet vplyv EA. Nieco na sposob - Uz sme to raz museli odlozit, uz to konecne vydajte, lebo stratime zisky a uz vas prestaneme podporovat. Bioware povedali ze este potrebuju trocha casu lebo ukoncenie trilogie je najzlozitejsie a najdolezitejsie, vyskytli sa chyby v naracii ktore treba doladit, aby to cele davalo zmysel. Nie, vypustite to, na to nemame cas, potrebujeme peniaze. Ok budiz a tak vznikol Catalyst. Originalny koniec ME3 bol tak extremne nedoladeny a nedokonceny ze to som este v ziadnej hre nezazil. Bolo vyslovene citit ze to je narychlo zbuchane lebo im uz horelo pod ritou. Za to Blizzard to spravil s SC2 opacne, ti si dali na cas, robili to sto rokov a vysla hra totalne dokonala.
icon
level 175
1
SAWER
   19.9.2012 14:05
Jaj, dakujeme EA, vobec nepochybujem ze ste za tym vzhladom k okolnostiam poslednych mesiacov :). Myslim ze hlavny dovod odchodu je nemoznost viest vlastne studio cez rozhodnutia EA Managementu, bolo to slusne citit na ME3 a predpokladam ze DA3 bude hack&slash :).
icon
level 166
1
ZAJOE36 -> Johnni
   19.9.2012 13:38
Re: RE:Re: RE:jejdasek
Nemozes brat CoD ako priklad. To neni hra, to je polo-interaktivna...vec. Taky Crysis 1 urobil dieru do herneho priemyslu. To co spominas ty je vec leveldesignu. Ktory je casto dolezitejsi ako grafika samotna. Ale kam sa podeli leveldesigneri?
icon
level 213
1
JOHNNI -> jejdasek
   19.9.2012 13:29 (editované 19.9.2012 13:37)
Re: RE:jejdasek
ta tvoja uvaha o raste nakladov a komplikovanosti vyvoja novej hry s rastucimi vykonmi HW su sice pekne, ale trosku jednostranne.. skus mi stymi rastucimi nakladmi vysvetlit a popisat napriklad tento obrazok


http://www.myconfine... ...esignclassic.jpg


edit: a co sa tyka produkcie vzhladom na naklady.. pozri si napriklad stary Lock-On (resp DCS)
icon
level 65
BORISROZSNYO
   19.9.2012 13:14
Nový mass effect jhaj nový mass effect nech to tu uz je
icon
level 166
1
ZAJOE36 -> jejdasek
   19.9.2012 13:02
Re: RE:Re: RE:Re: RE:jejdasek
Su ale vynimky. Metro 2033, Zaklinac, Deus Ex. Ti urcite nemali taky rozpocet ako keby nad nimi bolo EA. A aj tak sa im podarilo vytvorit majstrovske dielo. Zial nemaju taky velky zisk. Tieto firmy robia hry aj pre kvalitu, co je v dnesnej dobe kapitalizmu slachetne, preto by som sa citil previnilo keby som kvalitnu ne-EA hru spiratil :) EA je jedno aka bude hra kvalitna, hlavne ze bude mat zisk. A radi doja znacky. Urobia rok dopredu take teasery ze sa hraci idu po , to oni vedia.
MATT1308
   19.9.2012 12:37
EA= no gore no fun A ani sa im nečudujem že odchadzaju ked sa nabalili ..treba si aj život užívať ..tak tak ale s tým Mass Effectom by ma nasrali keby ho nespravia aj Dragon Age 3
icon
level 156
2
HERETIK3D
   19.9.2012 12:29
zmluva s EA
EA je ako tá skáza čo sa šíri územím Fereldenu - zniči všetko čo sa jej postaví do cesty...
icon
level 87
MATHUSSS -> life28
   19.9.2012 11:43
Re: RE:life28
Uvedomuješ si, že takmer žiadnu z tých značiek nevytvorila EA, však?
icon
level 167
1
RELLIK
   19.9.2012 11:43
Isto v tom mala prsty EA , rozumný človek čo sú asi zakladatelia BioWare asi len popokrúti hlavou nad rozhodnutiami EA a jednoducho odišli ... teraz sa môžme čakať možno na ešte väčšie sklamanie DA3 ako bol DA2 ale nechcem tu vyvodzovať uponáhlené závery , jeto len a len môj názor ...
01 02 03 04