|
1
JENDY
-> p3x0
15.5.2010 11:45
Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Jendy
neviem neviem, ale ludia ktory si kupovali cod len koli sp su casual hraci s velkym C a tym tych 5-7 hodin stacit v pohode bude. Ale kazdy clovek, ktory sa aspon trocha oriantuje v hernom priemysle, podla mna vie, ze aku velku rolu hra v cod MP a keby chcel niake ciste sp dobrodruzstvo, tak sa obrati na inu hru.
|
15.5.2010 10:10
Re: RE:Re: RE:Re: RE:Jendy
tiez v podstate s polovicou clanku suhlasis, a koli trapnej CoD mi das 1/10. Objektivita s tvojej strany uzasna....to potom s tebou nema zmysel argumentovat, lebo podla teba bude CoD vzdy najlepsia aj keby do hry dali dokopy jednu mapu a hodinovu kampan, vzdy sa ti to bude pacit - myslene samozrejme metaforicky.
|
15.5.2010 10:08
(editované 16.3.2011 0:50)
Re: RE:Re: RE:Re: RE:Jendy
ja som svojho casu vyrastal na CS. A takmer kazda hra primarne nezamerana na MP sa nemoze rovnat hre na MP zameranej.
Nie, naco mi char customization ? Ale nejaka smiesna 5 hodinova kampan ? Ved to si sadnem k PC a mam to dohrate. SP kampan dalej neponuka nic - kampan nabita akciou ? To je uz co za argument. Ale dalej, CoD som spominal kvoli jej SP nie MP. Ja som tu pisal clanok "moderne hry" a nie "moderne CoD" alebo "moderne multiplayerovky". Takze nechapem cim tu argumentujes. CoD som pouzil presne pre to hype co kolo toho bolo a je to iba marketingovy shit. Je tam zbytocny uplne ten SP, ale pochop ze existuju ludia ktory tu hru maju koli SP a nie MP. |
1
JENDY
-> p3x0
14.5.2010 21:00
Re: RE:Re: RE:Jendy
Az na to, ze ta kampan je naozaj dost kratka a s obtiaznostou tiez trocha zaostava, je ju stale sranda hrat koli nabitosti akciou. Je to fps ffs, co od toho chces 30+ hod. gameplay s perfektnou char. customizaciov??? A prosim ta vysvetli mi to, ze mp je kravina... To je podla mna celkom slaby argument na to, ze ta nieco nebavi...
|
1
P3X0
-> Jendy
14.5.2010 11:56
Re: RE:Jendy
si mimo....singleplayer ma co viac co ponuknut ? A premna sa tato hra stala absolutne nezabavnou, hoci aj mala mp. Je to kravina. CoD:MW,MW2 jedna lepsia kravina od druhej, cisty marketing...ale ked ty to zeries tak v pohode.
|
1
JENDY
12.5.2010 23:34
Ako mozes povedat o hre ako CoD, ze ju raz dohras "a ďalej už nemá čo ponúknuť. " Ta hra ma jeden z najlepsich multiplayerov, ktory som za posledny cas na pc videl.(Bol to jeden z hlavnych dovodov preco hra bola hrou roka na GT.com) A co sa tyka problemu neustaleho zlepsovania hw, podla mna je to len prirodzena cesta dopredu. Aj ty mas moznost si kupit raz za 5 rokov jednu z konzolu z danej generecie a nebude s tym absolutne problem. Ohladom zlahcovania obtiaznosti, tak stym s tebou 100% suhlasim, avsak dneska ma uz skoro kazda 3ackova hra obstojny multyplayer, kt. ponuka vyzivave superenie s ostatnymi hracmi.
|
13.4.2010 15:41
Re: RE:Re: RE:Re: RE:life28
je to uz raz tak...a nic sa s tym asi neda robit, ked sa uz niektorym ani hry nechce hrat, lebo su vraj tazke, no comment.
|
3
MATHUSSS
-> p3x0
13.4.2010 12:17
Re: RE:Re: RE:life28
Čo sa dĺžky hier týka, nemyslím, že by boli kratšie...len sa väčšina hráčov orientuje v prvom rade na multiplayer a hry s dobrým a dlhým singleplayerom sú odsunuté bokom. V roku 2009 je najvhodnejším príkladom asi Modern Warfare 2 ako hráčmi najuznávanejší a Wolfenstein, ktorý nazývajú sklamanie roka, keď som však študoval nejaké fóra, nazývali ho tak čisto multiplayeroví hráči. Wolfenstein popri Fear 2 sú jediné strielačky, čo som minulý rok hral a obe boli dostatočne dlhé, bohužiaľ zase to pokazila predovšetkým u wolfíka tá "obtiažnosť", či vhodnejší výraz by bol jednoduchosť.
|
1
P3X0
-> life28
12.4.2010 19:08
Re: RE:life28
ako sa tie hry daju hrat dlho ked kampan ma len 5 hodin ? :)
|
1
LIFE28
12.4.2010 16:56
ano aj teraz su hry co sa daju hrat dlho...staci si kupit hru, co ma kvalitny multiplayer ;) a co si stale rad zahram? jednoznacne komplet cely HL...bez chyby...boli casy ked vyslo 5 hier za rok, casy ked sa hravalo GTA SA 2 roky vkuse, ked vysiel HL2 alebo Battlefield 2. To sa naozaj hravalo, je plus ze dnes vychadzaju hry a je z coho vyberat ale ak aj zacnete nejaku hrat, a chcete sa do nej vzit, pride dalsia nova, a tu prvu ani poriadne nedohrate...
|
1
WARRIOR001
-> Mathusss
12.4.2010 14:35
Re: RE:Mathusss
Absolútne s tebou, vo všetkom súhlasím... Máš +
|
1
UNDEAD6
12.4.2010 11:27
paradny calnok suhlasim uplne u mna 100% :) 6hodinovky s AH v tuneli je des :/
|
2
MATHUSSS
11.4.2010 15:13
Veru, vyvolal si vo mne nostalgiu...spomínam ako som zabíjal hlavného bossa v Hereticu asi týždeň. Každopádne z hier je už niečo iné ako v časoch Doomu..a to že sú hry jednoduché a od človeka chcú minimum je preto, aby boli dostupné väčšiemu publiku, čiže biznis :) Ale tým viac si človek cení, keď čas od času vyjde hra, ktorá sa líši od tých dnešných. A čo sa grafiky týka, u mňa taký Doom 3 dosiahol vrchol a vôbec by som už nepotreboval aby sa grafika ďalej vyvýjala, narozdiel od mnohých násťročných spoluobčanov(pre vysvetlenie odporúčam pozrieť si príspevky k hrám na nemenovanej slovenskej webovej stránke-asi viete o ktorej hovorím)
PS-Prečo hovorí každý o CoD:MW2 ako o hre? To predsa patrí do sekcie k ostatným počítačovo vytvoreným filmom, nie? |
1
P3X0
-> ado9631
10.4.2010 10:39
(editované 16.3.2011 0:48)
Re: RE:ado9631
no HL1 svojho casu predbehol dobu. Ako graficky tak aj hernym zazitkom a pribehom. Ja by som tej hre dal cenu hry roka dvakrat po sebe :)
Pricom sa neda popriet uspech hry aj tym ze sa este stale hravaju mody na HL engine. Napriklad CS a podobne. Na to kedyy bol vyvynuty je to moc namakana grafika este aj na dnesne pomery. Dal si dobry priklad ozaj :) Staci sa pozriet na nejaky namakany Crysis ktory ludia opevuju uz len preto aby mohli porovnat grafiku napriklad s Dragon Age a potom vykecavat aka to je kravina. Staci si odmysliet z Crysis grafiku a neostane uz nic. |
1
ADO9631
9.4.2010 11:01
v súčasnosti existujú tiež kvalitné tituly ako spomenul sTaLwArT.GoAt nechcem teraz rozoberať nič konkrétne, ale ja si napr. rád zahrám aj napr. half life. myslím konkrétne prvý diel, ktorý vyšiel ešte v roku 1998 či 1999 neviem teraz konkrétne. grafika na rok 2010 je už dávno zastaralá a zabudnutá, ale baví ma ten príbeh, ktorý nemá vo svojom formáte obdobu a myslím, že aj konkurenciu (myslím to aj v súvislosti s pokračovaním half life 2...)
|
9.4.2010 10:55
Peniaze
Heh vsetkym ide o peniaze ... nie ze by to nebolo jasne ale ide o to ze teraz sa peniaze neinvestuju do kvality hry ale do toho aby vas hru donutili kupit .. nebol by som prekvapeny keby minimalne 50% ludi nebolo spokojnych po tom co si hru kupia
|
21.3.2010 13:35
podla mna su aj teraz take hry co mozme hrat dlho bez toho aby sme sa nudili napr MW2 hram od kedy to vislo a je to sranda stale a ta obtiaznost na Veterane je brutalne tazka ba az prehnana a ked chcete hrat dlhu hru so zaujinavym dejom siahnite po Prince of Persia the Twho Thrones alebo starsiu, inak to je velmi dobra hra tak isto ako Mafia 1 inak tiez som si kupil BioShock 2 presiel som to rychlo a kedze multiplayer je taky shit ze to laguje tak ze sa ani netrafite do dveri tak ma to nutilo prejst este raz a zbieeram aj achievementy a napr take GTA4 tiez dlha a mozno aj narocna na. Co sa tyka HW tak ked spravne rozmislate a nechate si poradit na nejaych forach tak s hrami na max detaily nebudete mat problem.
|
2
P3X0
-> darkie
11.3.2010 13:10
Re: RE:darkie
to uz sa tu riesilo...OK sorry nekopirujem clanky z netu, moja chyba stane sa mi obcas...ale ide o ideu
|
11.3.2010 12:32
Bill Gates sice nevravel nic o 8 bitoch, ale asi si myslel toto "640K ought to be enough for anybody."
Inak uvaha je OK, tiez to cele tak nejak pocitujem ... :D |
|