13.3.2009 19:17
RE:Silvur
To bude asi tym ze to je zatial len prvy diel z pripravovanej trilogie. Preto to koncilo nedokoncene.
|
13.3.2009 19:10
mno tak som to prave dohral a tato hra ma prijemne prekvapila.zozaciatku som bol death neustale a po prvom leveli som to chcel ist vratit ale ked som uz dostal ovladanie do krvy a vedel na ktoreho nepriatela co plati bola to hracka a sakra ma to bavilo. Jedine minusi premna: poriadne kratka kampan..cakal som zaujimavejsi koniec:P..a hlavne ta stupidna animacie umierania. Inak s kamerou som problemy vobec nemal.Premna aj 8/10
|
23.11.2008 19:05
hmm
par rad (aj pre autora):
1. zbrane na blizko - oba analogove packy dopredu a hups - hodime kladivo, ktore sa vrati ako bumerang, pripadne mec vysle dopredu energeticky luc podobne aj palica... proste na dialku sa da bojovat aj so zbranami urcenymi na blizko 2. pavuk strielajuci sipi je problem? ehm.. kosit ho na dialku s gulometom, kanonom apod. a nestat na mieste ako socha = uhybat sa jeho sipom.. ak sa priblizi a vidim ze ide urobit ten svoj hmat - urobim kotrmelec hocakym smerom a nezasiahne nas 3. v brneni do cirkusu? no mozno zo zaciatku, ale potom som nemal problem vyckat si kym nazbieram komplet z jedneho druhu az potom vymenit vsetky casti brnenia 4. caste umieranie? mytus... mne sa podarilo ziskat achievmenty za to, ze som presiel cast pribehu bez umrtia.. ale to uzko suvisi s tym, ci viem alebo neviem bojovat 5. ak nas obkluci velka skupina - nevahat pouzit "ruiner" Right button (RB), kazda zbran ma iny ruiner efekt... ruiner sa nabija mlatenim nepriatelov, ziadna veda.. mozno rychlejsie sa nabija ak mam hit meter combo na vyssej hodnote, t.j. ak sa mi dari neprerusit seriu uderov 6. kamera? no zaujimave je, ze ked som siel hru prvykrat, vobec mi nevadila... chodil som totiz opatrne.. teraz ked kosim nepriatelov jedna radost a pohybujem sa rychlo, tak obcas kamera zazmetkuje 7. tak uz len poprajem prijemnu zabavu |
23.10.2008 20:56
prave to hram s Destom a dost sa pri tom bavime. ma to svoje muchy, hlavne s tou kamerou, ale inak velika spokojnost.
apropo inventar, da sa v nom nastavit, aby pri zaplneni automaticky predal low veci (netreba byt ani v meste) , takze zaplnenie prakticky nehrozi a v tych stovkach stranach riadkov a textov sme sa vyznali uz po par minutach, comu som spociatku daval viac. nie je to vazne take zlozite :) |
8.9.2008 22:06
RE:RE:beholder
charmy:
charm sa vlozi do slotu, ako pises. pri kazdom charme pise inu ulohu, napr. kill 100 enemies, kill 60 enemies with ruiner attack alebo activate 6 wells, kill 10 leaders a podobe. to je ten quest, plnia sa len questy na aktivnych charmoch, ktore su v slote vlozene, tie co su dole, tie su neaktivne. do charmu level 1 musis vlozit bezne runy, da sa vkladat len do aktivneho charmu, t.j.ked je v slote.nemusi byt este splneny quest. az ked su vlozene vsetky runy a splneny quest, tak je charm kompletny a da ti slubovany bonus, ak je v slote, vacsinou nejaky extra utok alebo status efekt alebo nieco take. niekore charms davaju efekt na zbran (t.j.pri utoku), niektore na armor, t.j. efekt sa prejavi, ked ta zasiahnu. level 2 charms funguje rovnako, len namiesto runy sa vkladaju kompletne level 1 charmy. tot vsjo. level 2 charmy davaju svoj efekt dost casto, takze na vacsich bosov sa plati s nimi vybavit. level 3 charms zacne sypat, ked prekrocis level40, idealne na nazbieranie je World Tree, kde v bonusovych majakoch su toho haldy (dava bonusove predmety podla levelu postavy). pri charmoch a runach mi najviac vadi, ze v inventari ich moze byt tak obmedzene mnozstvo, charms sa tazsie manazuju a treba ich dost vela predavat |
8.9.2008 12:40
RE:Hmm
Vcera som dohral Space Siege, WORST ENDING EVER !!! Kua zobral by som typka co to vymyslel a trieskal mu mojou Zberatelskou ediciou Dungeon Siege 2 o hlavu kym mu nedojde aku sprostost to vyplodil :). Na tomto nemohli robit ludia od Dungeon Siege, ta hra nema z neho nic len engine.
|
8.9.2008 12:14
RE:Hmm
pri strelbe pohybom praveho analogu je mozne prepnut na druhy ciel...nerobilo mi to problemy.Umieral som dost casto prve 2-3 hodiny,ale cim viac som mal vytrenovanu postavu/vdaka skillom/ tym menej som umieral a teraz netvrdim ze neumriem ale podstatne menej ako zo zaciatku.Nemam ani s kamerou pocas boja problemy,skor v nebojovych castiach sa chova dost divne...co miestnost to iny pohlad,ale v boji sa chova z 90% normalne.Je pravda ze predmetov je prilis vela...skor by mi vyhovovalo keby to urobili ako v Diable,ze si mozem vybrat ktory predmet zobrat a ktory nie,ale vravim je tam filter ktory ti zbytocnosti automaticky maze...Hra sa mi nezda ani ako zlatanina ani frustrujuca...
|
8.9.2008 11:50
Hmm
Heh, asi si to poriadne nehral. Takze pekne po poriadku. To ze tvoria 80 percent recenzie negativne skusenosti nie je moja chyba, ale chyba hry. Si myslis ze som sa modlil za to aby to bola taka roztodivna zlatanina? Hmm.. zaujimave zmyslanie hodne liecky. Skill tree nepotrebuje ziaden komentar. Podobne mizerne skilly neponukol ani nedavny Space Siege a to uz je co povedat. Zameriavanie na dialku - to snad nemyslis vazne!! Vsak ja som mal problem zamerat protivnika meter odomna, nie este tych vzdialenych. Navyse, automaticke mierenie vzdy na potvoru zameralo to, co uz bolo znicene, takze som palil prakticky stale zbytocne. Kamera... 5 pohladov, jasne. Mas v sebe populizmus. Kazdy z pohladov je totizto ten isty, ibaze o cosi vzdialenejsi od postavy. Ziadne prepinanie kamier sa nekona. Umieranie - je to naozaj jedno ci zhebnes 100x pretoze za ten cas nazbieras 1000x lepsich predmetov, takze to poskodzovanie ti moze byt ukradnute. Hra ma bavila zo zaciatku, uderom 3 hodiny hernej ma prestala. Venoval som jej dostatok casu na to, aby som ju mohol v pohode zhodnotit.
|
8.9.2008 11:01
RE:???
recenzia je sice ozrutna,ale 80 precent z nej tvoria tvoje negativne skusenosti z hrania...napriklad skill tree by si zasluzil viac priestoru ako len ho nazvat zbytocnym lebo je to blbost...rovnako v hre je mozne zapnut filter takze z inventara nemusis mazat nic lebo podla nastavenia sa ti menej kvalitne veci zbrane/brnenie atd mazu automaticky sami...zameriavanie na dialku mi pri strelbe nerobi ziadne problemy a ak ti nevyhovuje kamera tak je tam moznost nastavenia asi 5-tich pohladov...pri umierani sa ti mierne poskodzuje vybava takze tvrdit ze umierat mozes kolko chces a aj tak nejakeho protivnika nakoniec ustrielas je tiez hlupost...je toho viac...ocividne ta hra nebavila,alebo si jej venoval malo casu.
|
8.9.2008 9:58
???
Si nedas pokoj, co? Papagaj... recenzia je uz aj tak ozrutna tak neviem, co si tam este chcel. Vymenovat vsetky zbrane? Vsetky prostredia? Vsetkych bossov? Ako nechalem co viac este chces. Tebe sa fakt nezavdaci nikto...
|
8.9.2008 9:08
beholder
nie je slaby...len dost strucny...vela veci je vysvetlenych v miestnosti kde sa rozhodujes ci hrat za cloveka,alebo za cyborga...vsade dookola su tabule kde je vsetko dobre vysvetlene...len s tymi charmami nieco robim zle...ale aj tak vdaka.
|
8.9.2008 8:35
RE:RE:beholder
pocul som, ze TH ma v nasich koncinach velmi slaby manual. mozno ten originalny, anglicky, ti odpovie na viacej otazok
http://www.xbox.com/... ...TooHuman_MNL.PDF |
8.9.2008 8:24
RE:beholder
Zdravim ta...chcem sa ta opytat ako funguju charmy v Too Human? ak som to dobre pochopil tak vezmem runu a mam 2 policka kde ju vlozim a vtedy by sa mi mal aktivovat nejaky bonusovy quest...zabi 10 bossov alebo nepriatelov za urcity cas atd atd...pochopil som to spravne? alebo sa mylim...ide o to ze v prvom leveli som aktivoval vsetky a v druhom sa mi nepodaril ani jeden...takze neviem ci robim nieco zle...
|
8.9.2008 7:26
RE:maniakps2
nikto neprovokuje...hral som to cely vikend a stym hodnotenim suhlasim stale menej,ale su to iba cisla...skor ide o to ze v tej recenzii vela veci chyba...
|
7.9.2008 6:03
RE:Hmm
Blade mam ta rad, dnes som to hral a fakt na 6/10 mi to neprislo, ale zase tiez sa mi stalo ze vseobecne uznavana hra mi nesadla (Gears of War, Spore) zatial co kazdy sa mi snazil nahovorit aka je to super vec, pre mna to bola *****. Vetsi zmysel by som v tom nehladal, recenzia je napisana skvostne, iba nie kadzy moze suhlasit z obsahom, nieco take sa moze stat kazdemu, keby som pisal recenziu na Gears of War tiez by som viac ako 6 nedal, pretoze to pre mna bola bola bohapusta priemerna a sprosta strielacka. To ze v tom 90 % polulacie vidi legendu, na tom ja nic nezmenim, ako ty nezmenis to ze v tomto zanri mas iny nazor ako 90 % polulacie, ano si recenzent a mal by si zostat nestranny, ale boze si predsa len clovek s vlastnym vkusom a induvidualitou, to co kazdeho z nas robi nieco vynimocne, to ze si sa raz nezhodol z vetsinou neber ako kritiku ale ako eventualitu. Nie ze sa nemozes zavdacit vetsine ale v tomto smere si jedinecny
|
7.9.2008 0:33
Hmm
No ked mam teraz pravdu povedat, hratelnostou poraza Too Human aj obycajna vec z Arcade... namatkovo Braid alebo Castle Crushers. Ale ako proti gustu ziaden disputat.
|
6.9.2008 20:42
RE:beholder
blade, dufam, ze to neberies osobne? recenzia je ok, len s jej obsahom nesuhlasim, moj nazor na TH je iny.
a zavdacit sa masam je politika nemenovaneho fika, ktorej ja neholdujem. no nic, maly zaspal, chlieb sa pecie, pradlo susi a zena pozera postu pre teba, tak idem pustit Too Human alebo nejaku inu rubanicu |
|