|
1
1
LORDITORIUS
20.1.2023 13:57
(editované 20.1.2023 13:58)
Phil to myslí dobre ale pravda je taká že pri hraní hier sa preklína o sto šesť a vznikajú nové slovné spojenia a nadávky ktoré hravo prekonávajú aj tie najtemnejšie nadávky. Napr. ja sa niekedy prichytím a až si pauznem hru a ako blázon sa smejem sám zo seba 😅
|
1
0
OWEN ZASTAVA PITT
20.1.2023 10:11
Občas mám také obdobie , keď ma nebaví/nechce sa mi nič hrať , vtedy "dohámňam" seriály .
|
1
0
PRAVDOVRAVNY
19.1.2023 19:19
(editované 19.1.2023 19:20)
Keby bol Phil zo Slovenska, tak by chodil ku nám na sector.
|
23
0
SHAFTY
19.1.2023 19:10
(editované 19.1.2023 20:04)
Ono fakt je aj to ze my chlapi,v zivote sa od nas vela ocakava.Ocakava sa ze sa udries k smrti,ze uzivis deti,frajerku,zenu..Malokedy sa nas niekto spyta ako sa mame,myslim tym naozaj ako sa mame.Zivot chlapa je plny stresu,malokedy zabavy.Do krcmy nechodim,to uz mam za sebou,radsej do lesa s detmi.Pre mna su hry relax,ani nie zvyk jak sa tu napr spomenulo,skor odtrhnutie z reality ked deti a zena spia.Citam aj knihy,lozim po horach a lesoch.Hry mi ostali a navzdy ostanu,som nimi fascinovany,hlavne v dnesnej dobe hrami s otvorenym svetom ako AC,kde ma clovek pocit ze je v danom case na danom mieste v starom Egypte,Grecku…milujem historiu.Tiez si vsimam ludi a niekedy mam pocit ze ludia co hry nehraju su smutnejsi a znudeni,nie vsetci ale mam pocit ze par ludom by hranie hier prospelo,vela ludi sa hanbi sa zahrat,ukazat zase dieta v sebe,radsej ho skryvaju,lebo co na to zena,rodicia a okolie…radsej do krcmy alebo jednoduchu zabavu pre masy na rtvs.Phillovu viziu hrania vsade a na vsetkom beriem plnymi desiatimi,hry su fps,indie,rpg,plosinovky,rts,sportove,simulatory aj tetris…hry su o zazitku,komunite a v pestrosti hrania.Hranie nie je uzavrety svet a exkluzivity, kde mi bude niekto dristat, ze ak sa nehram na Boha vojny a Spidermana tak neviem co je kvalitna zabava.To je co?Herny rasizmus?Je mozne ze niekto doslova nenavidi cloveka,konzolu a dava to patricne najavo stale tu na sectore?Tam su problemy niekde uplne inde podla mna a tych chlapcov a ich obmedzenu a uzavretu mysel len lutujem.Pre mna tito ludia patria do kategorie tych chlapcov co tiez hovoria ze spravne auto je len take co ma V6 a V8 a citit po nom spaleny diesel.Svet je s hrami veselsi,bohatsi,menej stresovy.Clovek si zlepsuje pamat,motoriku,znalosti.Niekoho nakopnu a zacne programovat,kreslit,pisat.Ale treba samozrejme akceptovat aj fakt ze hranie hier je tiez aj droga a vedia negativne ovplyvnit hlavne ludi v mladom veku ak ich nik neusmernuje a zabija sa tym hlavne cas ked treba riesit akym smerom sa chce clovek v zivote ubrat.Spominam hlavne na zlate casy wowka;)V dnesnej dobe sa uplne hlupne zo “socialnych sieti” ktore su hocico len nie socialne a zabijanie casu je slabe slovo,rozvracaju rodiny a nicia vztahy skoro ako alkohol.Ale uz som odbocil.Hry su bomba vec,bodka.
|
14
0
TVOJVRAH
19.1.2023 18:25
(editované 19.1.2023 18:25)
Súhlasím s Philom, šetriť si na vytúženú hru a potom ju točiť pol roka, to si si musel dávať pozor na to čo si vyberieš… ale tak vznikali špeciálne spomienky…
Dnes je to úplne jedno… predplatné služby robia z obsahu rýchlo obrátkový tovar, ľudia hry ani neodohrajú, pozornosť sa stratí po chvíli… hlavne že je toho veľa za nízku cenu… Phil ma pravdu, v minulosti bol gaming výnimočnejší… |
1
0
FARKYJTV
-> TvojVrah
19.1.2023 18:43
(editované 19.1.2023 18:48)
suhlas.ono ak sa vratime este do cas arcade roomiek tak by som povedal aj socialnejsi....tolko super ludi som spoznal vdaka mortal kombat 2 automatu :D.teraz to cez voicechat to neni ono...vela ludi s ktorymi hravam csgo alebo hunt som v zivote live nevidel ani fotku napriklad...
|
1
2
FARKYJTV
19.1.2023 16:03
(editované 19.1.2023 16:21)
to preco hry ako take prestavaju byt zabavne o tom sa da napisat cela studia....od historickych cez socialno/ekonomicko/psychologicke aspekty....na dlho..priklad . znameho syn sa napriklad cez videohry dostal k stolovkam a nic ine neriesi...bavi ho danu hru "zpojazdnovat"je to nieco ako sme my riesili davno cez cracky a pod.ze proste ked si si chcel dakedy zahrat ucil si sa HW a SW..dnes su tie hry dost ze "for granted" a neni za nimi urcite caro spoznavania a a undergroundu....je to proste uz komercne.a hracstvo by som dokonca nezaradoval ako do hobby ale do tvrdeho az konzumneho entertainmentu.podobne ako filmy a tv.
|
19.1.2023 17:11
to je velmi pritiahnute za vlasy, dnes mas stovky hier z kazdeho sudku, neviem kto hovori ze prestavaju byt zabavne? (hlavne uz vieme ze Spencer to nehovori), to by asi ludia nehrali no nie. Ja pozeram sector skoro denne a kazdy den vidim novinku co by som si zahral a bavil sa, len nemam cas. Kazdeho koho poznam sa u hier bavi, aj novych aj starych.
To s konzumom je pravda, kedysi boli hry maly biznis, teraz su velky biznis tak su prirodzene konzum. Tie najvacsie hry zaujimaju cisla a zisk, ale prave take hry sa aj snazia byt tiez zabavne. To sa neda mat uspech bez zabavy u hier, preto nechapem tie reci, ze hry su menej zabavne, hovadina. Su hry co nalakaju na zabavu a neprinesu ju, lebo pay2win, rozne paywall, osekany obsah atd, ale to je iny problem. Druhy problem je rozdelena spolocnost, kazdy caka od "zabavneho" daco ine. Dnesne deti su bombardovane milionom veci, cely internet doslova na dlani v mobile. Maju problemy s koncentraciou, filtrovanym obsahu, atd, ich pozornost je tazke udrzat na dlho, tak firmy co sa sustredia na hry pre tu generaciu to vyuziavaju a robia vsetko zjednodusene. Ale potom tu mas hardcore hracov, dospelakov s malo volnym casom, oldschoolerov atd... A akosi nemam problem ze by ti neprichadzali na svoje, mas hernu scenu s hardcore hrami ako Dark Souls, dalej milion arcad a remakov starych hier pre oldschool generaciu, rozne sims a veci ako Kerbal pre ludi co chcu rozmyslat, hry s dospelym pribehom ako Last of Us ale nie dlhe a prehnane narocne. Dnes mas vyslovene vsetko a furt ludia riesia daco. Kopec hracov dospelo, ma ine naroky a rozne ocakavania, alebo hrali 100vky hier a uz su presyteny a nic ich neohuri, neda sa zavdacit kazdemu. Cize dovolim si jednoducho povedat, ze tvrdenie, ze "hry su menej zabavne" je uplna sprostost. |
20.1.2023 9:50
(editované 20.1.2023 12:32)
spomen este 10x v jednom clanku ako ty jediny vidis co hovori spencer a ako to nik nechape (necita). Ak by nahodou niekto nevidel ako sa nad tupcami majestatne vysis. Aj ked v konecnom dosledku sa aj tak vyjadris k tomu ku comu sa vyjadril kazdy, k tomu ci su alebo nie su dnes hry zabava. What a joke.
|
20.1.2023 13:55
Presne, akoze dost mi to pohladilo ego :)), ze chapem kontext a som nebol nepozorny a zistil som si co naozaj Spencer povedal, narozdiel od tlupy dalsich co len precitali nazov a hybaj do koment sekcie ako opice pisat o prvej veci co ich zaujala z nadpisu.
Ale kedze sa koment sekcia zmenila na to preco si zrazu ludia myslia "ze zabava sa vytraca z hrania" a zacali to tu rozoberat tak uz sa prirodzene vyjadrim aj k tomu, obzvlast ked vidim zase nejake prvoplanove uvahy od tridsiatnikov ktorych uz iste zanre prestali bavit, nemaju uz taky cas na hry ale vo vysledku si to vyvodia, ze sucasne hry uz nie su zabavne. Akoze wtf, to su uvahy, ze sa nad tym zamysleli 30sekund. Nikdy nerozoberu z akeho hladisku a preco by mali byt menej zabavne, v porvnani s cim, inymi mediami, starymi hrami, ich zivotnou frustraciou. Len K/eketini pisu, mozu povedat druh a styl zabavy sa zmenil, zanre sa zmenili a tie ich nebavia, ale nie ze hry su uz menej zabavne, absolutna chobotina. Hry su, boli aj budu zabavne, hry su o zabave, tam neni co riesit. To ci sa uz nas pohlad na tu zabavu zmenil to je rozdiel, ale to ich zase nenapadne, lebo chytro musi hned naskocit na pesimistic train a pisat, ze ako ich hry uz tak nebavia co sa u nich rovna hry su menej zbavne ako kedysi. Cista geriatria tento sector :D A mna rozculuje ze ked niekto napise hovadinu nech si ju obhaji, ja typkovi poviem ze to vobec tak neni a on sa urazi a koniec diskusie. Pre mna je sector fajn trening do diskusie v realnom zivote a rieseni realnych problemov. Vo vysledku mi je uplne u prdele ci vobec zistili co spencer naozaj myslel, alebo ze preco ich hry nebavia, diskusia je len relax, sem tam si napisem sloh, sem tam dam len gifko. Ale v tomto clanku nazorovo ... |
1
0
MAESSTRO
-> Arnalpes
20.1.2023 14:03
pfuuu, tak to uz aka novela, to ze sa tu ludia vyjadrili je ich vec, to ze ten kto clanok postol so zlym vykladom je druha vec. Chcel by som vidiet ako ty ciatas vsetko na co reagujes, kazdu recenziu a podobne. Hej no tak. Ja som sa ako 40tnik vyjadril prave v opacnom garde, ale netvrdim ze si isiel po mne. Kazdopadne neber to prilis vazne, sektor je nenarocny ventil, nie vedecke sympozium.
|
20.1.2023 14:09
suhlas, ja som taky vasnivy magor, dokazem sa povadit na nete aj o pokemon hrackach, ale potom uplne cista hlava :D sice skoda casu, ked uz sa moc zahryznem do diskusie a hladam clanky a info aj z inych zdrojov, to zaberie cac, dost info zistim, ale potom mi je luto ze som sa radsej tu hodinu nezahral nejaku hru :/
|
1
0
MAESSTRO
-> Arnalpes
20.1.2023 14:14
Robim si tu z vacsiny veci srandu, trolujem a som sprosty. Ale pamataj si dve veci, chlapa robi chlapom jeho slovo a cloveka clovekom jeho rozvaha (disciplina). Nie vzdy sa to da dodrzat ale cim si blizsie tym si lepsi.
|
19.1.2023 18:40
nejdem citat tvoj koment a nedjem ti ani palce davat sorry.....
|
19.1.2023 19:48
To sa nazyva "lack of arguments", akoze celkovo uz len ked sa clovek zamysli nad tou temou ze hry prestavaju byt zabavne, je to kravina ako mraky, hry su zabava, ked clovek robi vo fabrike nocnu to neni zabava, a nie ze hry.
|
1
0
RASTIO
19.1.2023 15:16
Pekny prejav, tlieskam. Naozaj tam spomenul god of war alebo je to preklep namiesto gearsov?
|
19.1.2023 15:22
spomenul, aj Peppa Pig ktoru pozerava dcerka, ale hru peppa som nevidel co to je zac
|
1
0
VECTREX
-> Arnalpes
19.1.2023 22:20
Peppa Pig som kupil den po vydani. Hru neodporucam. Uplne ju pochovava, ze sa nedaju skipnut dialogy a po kazdom navstiveni nejakej lokality treba tie 2-3 minuty 100x vypocutych dialogov strpiet. No a male deti, pre ktore je to urcene trpezlivist nemaju. Inak je to pekne a jednoduche, skoda tych dialogov. Cele to je o tom ze chodis zlava doprava a naopak z obrazovky na obrazovku a interagujes s predmetmi. To spusta animacie, spusta primitivne ulohy (chod dalej a klikni na vec co sa stratila) ale chybs tomu vyraznejsi ciel a po kazdom loadingu mam pocit ze som dal new game.
|
|